Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*

Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke enig i posisjonen til The Black Rock. De gikk i motsatt retning. Langs det steinete landskapet gikk de mo venstre, og hadde havet i bakgrunnen. Dvs. at de beveget seg oppover på ditt kart.

Slik ser jeg det for meg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er ikke enig i posisjonen til The Black Rock. De gikk i motsatt retning. Langs det steinete landskapet gikk de mo venstre, og hadde havet i bakgrunnen. Dvs. at de beveget seg oppover på ditt kart.

Slik ser jeg det for meg:

5670501[/snapback]

Du skal ikke bytte om på forparten og bakdelen av flyet da?

Skrevet

Noen som vet sikkert når episode 16 kommer? Ser på forsiden og CAT at det står 5. april, men på lost-norge.net står det 22. mars.

Skrevet

Har nettopp sett 2.14, og ble litt skuffet - den var trossalt god, men ikke så bra som jeg hadde håpet. Lost har blitt altfor soft-core, jeg fikk gåsehud da Sayid uttalte "Im Sayid J. and im a torturerer", jippi tenkte jeg, endelig litt action, men neida. Et par slag? I neste episode krever jeg Eko, og litt action i jungelen. Er dritt lei 90 % av alle i den jævla serien, gi Eko mer screentime!

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Har nettopp sett 2.14, og ble litt skuffet - den var trossalt god, men ikke så bra som jeg hadde håpet. Lost har blitt altfor soft-core, jeg fikk gåsehud da Sayid uttalte "Im Sayid J. and im a torturerer", jippi tenkte jeg, endelig litt action, men neida. Et par slag? I neste episode krever jeg Eko, og litt action i jungelen. Er dritt lei 90 % av alle i den jævla serien, gi Eko mer screentime!

5673940[/snapback]

da blir du nok skuffet, neste episode handler om Claire...

Skrevet

Håper det blir en skikkelig tortureringsepisode nå. The Others kidnapper Claire fordi han dusten havna i fangenskapet til våre venner. Så torturerer de henne bestialsk i hele episoden, skikkelig grovt. Den første og eneste N-17-episoden til Lost. De avslutter med en analvoldtekt à la Irréversible før de smasher a til døde.

Skrevet
Håper det blir en skikkelig tortureringsepisode nå. The Others kidnapper Claire fordi han dusten havna i fangenskapet til våre venner. Så torturerer de henne bestialsk i hele episoden, skikkelig grovt. Den første og eneste N-17-episoden til Lost. De avslutter med en analvoldtekt à la Irréversible før de smasher a til døde.

5675437[/snapback]

og kasterbabyen i fjellveggen :cool:

... :thumbdown:

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet
Ungen får de la være. Så lenge han ikke begynner å snakke med australiaaksent.

5675660[/snapback]

Nei, nei! Vi får ikke vite hva som skjer med ungen før i neste episode: og da er guinnea pig-crewet satt på saken!

Skrevet

5675437[/snapback]

Hohohoo, herlig! *vil se*

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Ble litt forvirret nå: Hvilken episode er det vi egentlig er på? Forrige episode var den der tida gikk ut right?

Skrevet (endret)
Ble litt forvirret nå: Hvilken episode er det vi egentlig er på? Forrige episode var den der tida gikk ut right?

5677142[/snapback]

Ja det stemmer :) Episode 15 er den som kommer imorgen vel.

400 inlegg!! :cool:

Endret av quakie
Skrevet

Ingen andre som fikk det med seg?

Når telleren talte ned til null, så utløste den fugle influensa over hele Europa, E.coli bakterie i norsk kjøttdeig, snudde om hele vær situasjonen over skandinavia og ga Petter Stordalen NOS til bilen uten at han var klar over det. Gleder meg til neste episode :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...