Gå til innhold

En bølge slår mot land


auditman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velmont: Bildet ble veldig bra etter du hadde fiksa på det, men du har en tendens til å gjøre bildene utbrente på de "hvite" områdene. Kjør History brush i photoshop på de utbrente feltene etter du har satt kontrasten så blir det ikke heeeelt utbrent ;)

 

Kult bilde, som nevnt ovenfor var det litt mye sand.

 

Bigk

Lenke til kommentar

Jeg synes det er greit at folk justerer bildene som er lagt ut her, det gir i alle fall meg en pekepinn på hva folk liker. Men husk at det ikke finnes to skjermer som er innstilt likt. Et bilde som ser helt utrolig lekkert ut på min skjerm kan se ut som en spyklætt på en annen. Derfor legger jeg alltid ut ubehandlede bilder. Justeringen av bilder er derfor ikke like spennende å få tilbakemelding på som kritikk av motiv og det fototekniske.

 

Når det er sagt, så er det bare morsomt at folk tukler med bildene mine.

 

Red: Velmonts versjon av bildet var veldig bra, men fargene ble helt feil. Alt for skarpe i forhold til virkeligheten. I alle fall på min skjerm. :)

Endret av auditman
Lenke til kommentar
Velmont: Bildet ble veldig bra etter du hadde fiksa på det, men du har en tendens til å gjøre bildene utbrente på de "hvite" områdene. Kjør History brush i photoshop på de utbrente feltene etter du har satt kontrasten så blir det ikke heeeelt utbrent ;)

Brukar Gimp, ikkje PS :) -- Men grunnen til at det blir slik er pga det rare skjermen min.

Eg har kalibrert han, men så likar han å forandre på voltstyrken eller noko heile tida, så

plutseleg blir han kjeeempeljos! Så blir han møørk igjen. Justerer seg sjølv heile tida :p

 

Når eg tek bilete over på Mac-en plar det sjå mykje ljosare ut : )) På min skjerm ser eg

ikkje så flotte graderingar o.l. Elles likar eg kontrastar og smell - så eg blåser heller ut

litt bileteinformasjon for å få eit stort spenn. -- Men veit godt korleis eg skal få tilbake

informasjonen, men likevel få det ljost. Skal tenkje meir på det seinare : ))

 

Et bilde som ser helt utrolig lekkert ut på min skjerm kan se ut som en spyklætt på en annen. Derfor legger jeg alltid ut ubehandlede bilder. Justeringen av bilder er derfor ikke like spennende å få tilbakemelding på som kritikk av motiv og det fototekniske.
Hmm. Veel. -- Nett som at nærast ingen filmer du har er

fargekorrigera, er det få ­«verkeleg gode» bilete som ikkje er justert. Sjølve justeringa

er ein stoooor kreativ fase som er *del* av å take eit bra bilete. Du har ikkje ferdig

produkt rett ut frå kamera. : ))

 

Eg skreiv lange kritikkar før, - no er eg lat og hackar bittelitt i Gimp for å vise litt kva eg

meiner heller :p Men. Kan heller svare på færre innlegg, å heller gå i detalj på bilete eg

meiner fortener kritikk. Nokon som har noko spesielt med seg : )))

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

Jeg synes Velmont's versjon var veldig fin. Originalbildet er forholdsvis kjedelig, mens Velmont fikk litt magi inn i bildet og gjorde det mye mer eksotisk. Jeg vet hvilken av dem jeg ville hatt på veggen, for å si det sånn.

 

Velmont, jeg har såvidt brukt Gimp (versjon 2.*). Har du noen gode tips til plugins?

Lenke til kommentar
Det orginale bildet ditt er desverre ganske blasst, uskarpt og med ganske kjedelig komposisjon.

 

Redigerte det litt. La til litt mer punch i fargene og litt skarphet.

 

http://www.home.no/pallesen/redigert-bilde.jpg

Veldig bra! :) All respekt. Mykje betre enn mitt. -- Ser lettere feilene mine (spesielt med

utblåsing av detaljar og overdrive fargebruk) når eg får sjå eit bilete slik det burde vore

redigert :)

 

No får eg prøve å gjere det på ny imorgon, sjå korleis eg lage eit så stemningsfyllt bilete

utan at det blir for klisjé og utan særleg substans - slik eg kjenner mitt er. - Biletet gjer

meir meining slik du redigerte det.

 

Velmont, jeg har såvidt brukt Gimp (versjon 2.*). Har du noen gode tips til plugins?

Plugin? Øhm. Nei. Aldri vore borti :) Eg la det berre inn (pacman -S gimp) og brukar det

som kom med (utanom gimp-rawphoto eller kva det var). Eg har skrive eit eige skript,

men trur ikkje det kvalifiserer til noko stort :)

 

Forøvrig er Gimp veldig undervurdert. Ganske synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...