Goscinny Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hei! Når jeg laster ned sanger fra LimeWire er det noen som får Corrupt File. Hva betyr dette? Hva kan jeg gjøre for å spille den av?
vstr Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 (endret) corrupt betyr ødelagt, du kan liksom ikke kjøre en ødelagt bil, skjønner? Endret 31. august 2005 av vegis
Goscinny Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Njo, men hvorfor er så mange av den samme sangen herpa? Virker litt rart. Det er ikke noe sperre på den, eller noe slikt? Isåfall er den kanskje ikke lovlig å laste ned, og da gjør jeg det selvføøøølgelig ikke.
vstr Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 All musikk er lovlig å laste ned, hvis filen er corrupt, så er den skadet, S-K-A-D-E-T dvs. at den ikke kan spilles av av en eller annen merkelig grunn. vegis.. EDIT: Hvis en fil har sperre kommer det opp når du skal spille av filen (filen er DRM beskyttet)
endrebjo Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det er mest sannsylig plateselskapet som har spredd en svær haug med korrupte filer av deres låter for å hindre rip'ene i å bli spredt.
Goscinny Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Takker for veldig greie og veeeldig raske svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå