Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har ikke fått lest alt,. Men den vifta du skal ha i bunn, skal den blåse inn eller ut?

Hadde tenkt å la den blåse ut, hvis ikke det er dumt? veit ikke hvilken vei den skal blåse jeg men.. Kan noen komme med forslag til hvordan viftene skal blåse? Foran og topp skal blåse inn og bunn og bak skal blåse ut.. Høres det greit ut elller?

Skulle egentlig få gjort litt mere med viftehullet bakpå torsdag, men da er det aktivitetsdag på skolen.. :realmad: Så da blir det ikkenoe før neste mandag, men kan hende jeg bestiller noe av hw og sånn som skal inni her før det, har nemlig konf på søndag :D :D Hehe;P

 

-Qvin-

Luftflyten vil bli feil på denne måten.. Den skal gå ifra nedefremme og oppe bak, ergo: fremmre og nedre vifte bør blåse inn, og øvre og bakre vifter bør blåse ut.. Varm luft stiger jo som kjent og å blåse kald luft inn oppe og trekke dette ut nede blir å jobbe mot lufta=ineffektivitet.. Desuten har du jo allerede en vifte som trekker luft ut oppe i psuen..

 

Ellers ser det fint ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg driver med sidedøra akkurat nå, også lurer jeg på hva slags form jeg skal ha på sidevinduet? Er det noen som har forslag? Jeg har ikke lyst på no standard(runding, firkant o.l.) Men det kan være noe rundt det.

 

Dette blir en liten konkurranse, den som vinner får forslaget sitt på sidedøren, ikkenoe større premie :p

 

Takk for svar

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Hei

i dag skal jeg bestille deler, endelig :D

Har satt opp dette som jeg skal ha:

 

Hk: ASUS A8N SLI Premium

Cpu: AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz

Hdd: Maxtor 250GB DiamondMAX 10 S-ATA HD

Gpu: CLUB3D Geforce 7800GT 256MB Skjermkort

 

Alt skal kjøpes på MPX.no ;)

Minne skal kjøpes på netshoposlo i helga, og etter det er det bare å plugge i :D :D

 

Øyivnd

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
tror du får det billiger på shg.no ;)

Jeg så etter, og det var billigere på mpx på helhetspris faktisk ;) Men før hadde shg prosessoren under der til 1200,- da så hadde tenkt å bestille derfra, men blei en dyrere prosessor og et hakk bedre ;D

link til handlevogn.

Som du ser står ike shg.no der i det hele tatt... :confused:

 

Men ingen som har forslag til sidedør altså? Står bom fast selv og hadde vært fint med litt hjelp.. :(

 

Øyvind

 

EDIT: Hadde ikke fått det no billigere på shg.no nei :) Selv om nesten alle varene var billigere, så hadde de ikke det skjermkortet jeg skulle ha, men de hadde vel et bedre et tur jeg... et asus 7800GT, men nå har jeg bestilt og er egentlig fornøyd :)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Hei

Jeg driver med sidedøra akkurat nå, også lurer jeg på hva slags form jeg skal ha på sidevinduet? Er det noen som har forslag? Jeg har ikke lyst på no standard(runding, firkant o.l.) Men det kan være noe rundt det.

 

Dette blir en liten konkurranse, den som vinner får forslaget sitt på sidedøren, ikkenoe større premie :p

 

Takk for svar

 

-Qvin-

P1010013.jpg

Lenke til kommentar

Trur jeg går for buet inn på hver side og en logo på høyre side jeg ;) Trur det kan bli bra, simpelt vindu men blir litt bedre når jeg få rlogo på siden trur jeg... Eller hva syns dere?

 

Legger ut bilde senere, skal gå og legge meg :p

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Hei

Jeg driver med sidedøra akkurat nå, også lurer jeg på hva slags form jeg skal ha på sidevinduet? Er det noen som har forslag? Jeg har ikke lyst på no standard(runding, firkant o.l.) Men det kan være noe rundt det.

 

Dette blir en liten konkurranse, den som vinner får forslaget sitt på sidedøren, ikkenoe større premie :p

 

Takk for svar

 

-Qvin-

P1010013.jpg

Nydelig tegna da!:D Jeg hadde gått for den men:P Ditt valg Øyvind!:D

Lenke til kommentar
Ja det var rått det der ja ;) Men jeg vil ikke herme etter andre, l liksom ha noe eget ;P

 

Hei

Jeg driver med sidedøra akkurat nå, også lurer jeg på hva slags form jeg skal ha på sidevinduet? Er det noen som har forslag? Jeg har ikke lyst på no standard(runding, firkant o.l.) Men det kan være noe rundt det.

 

Dette blir en liten konkurranse, den som vinner får forslaget sitt på sidedøren, ikkenoe større premie tongue.gif

 

Litt inkonsekvent kansje? :p Neida du finner sikkert på noe bra. Men husk på at det aller meste er gjort fra før... Så jeg synes du skal ta forslaget om du liker det og kansje lage en liten vri på det?

 

btw. Jeg synes faktisk forslaget var meget bra. Stili design :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja det var rått det der ja ;) Men jeg vil ikke herme etter andre, l liksom ha noe eget ;P

 

Hei

Jeg driver med sidedøra akkurat nå, også lurer jeg på hva slags form jeg skal ha på sidevinduet? Er det noen som har forslag? Jeg har ikke lyst på no standard(runding, firkant o.l.) Men det kan være noe rundt det.

 

Dette blir en liten konkurranse, den som vinner får forslaget sitt på sidedøren, ikkenoe større premie tongue.gif

 

Litt inkonsekvent kansje? :p Neida du finner sikkert på noe bra. Men husk på at det aller meste er gjort fra før... Så jeg synes du skal ta forslaget om du liker det og kansje lage en liten vri på det?

 

btw. Jeg synes faktisk forslaget var meget bra. Stili design :thumbup:

ja jeg skal nok ta noe av den der og lage til noe så jeg minsker den litt ;) Skal se litt til helga...

Også vil jeg ha en logo/et eller annet på siden av vinduet igjen som skal skjæres ut og ha plexi under der igjen, kanskje en katode som lyser oppp, veit ikke helt.. :hmm:

Skal i helga på Netshop Oslo og kjøpe sota plexi og Ram så jeg får maskina til å gå, håper jeg ;D ;D

Veit noen hvor lang tid det tar før en pakke fra mpx.no er på døra? den skal komme helt hjem til meG :)

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Satt og tenkte litt på navn i dag/kveld..

Kom så frem til:

The Black Box

Black Diamond (bruke dette?)

Dj Ovin( :p )(spøk)

 

Hva syns dere om navnet dette har fått?

Fortsatt åpen for forslag! :)

 

Skal kjøpe katoder(blåe) og vifter(blåe 80mm) i helga så det kan jeg stryke fra lista over det jeg skal kjøpe :D Takk til Caliber :)

Oppdatering av kjøpeliste:

 

Sunbeam Kald Katode, 30cm, UV/Blacklight x2

Sunbeam Kald Katode Basic Kit

Sunbeam Kald Katode Sound Control

Kabelstrømpe, Ø6, L=1500, Chrome

Casebadge, Kobber, "Counter Strike"

Casebadge, Kobber, "Girl"

Sikkerhetslås m/nøkkel

Floppykabel, 45cm, "UV/Blå"

S-ATA kabel, 45cm, "UV/Blå"

ATA133 IDE-kabel, 90cm, "UV/Blå"

ATA133 IDE-kabel, 45cm, "UV/Blå"

MIST vifte, 16.5 dB(A), LED, 4xBlå x3

 

 

Sum (ink. mva og frakt): 1 079,25

 

Det er en del for noe greier, men er nok verdt det :)

 

Noe jeg har glemt?

 

Øyvind

 

EDIT: Noen flere forslag på designet på sidedøra? Har bestemt meg for at jeg skal skjære ut Dj Ovin på sia ;) men den andre delen er jeg usikker på... :hmm:

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...