Gå til innhold

Project Black Diamond [CASE CLOSED]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte på og gjøre noe sånt som det her

DJ.jpg

Enten male på plexin eller skjere ut i kabinettet tror det hadde blitt litt overklasse over det

 

Edit: Lese gjenom det man har skrevet før man poster hadde vært noe!

Den ideen trur jeg jeg går for!

Men vet ikke helt hvordan jeg skal få det sånn som den diamanten på kabinettet enda.... :hmm: Noen forslag?

jeg skal ha sota plexi bak, vil det bli fint?(Har alledere kjøpt inn så er vel ikke noe annet valg :p )

Får se om det blir med "DJ OVIN" på toppen, se etter om det passer først ;)

 

Takk for forslag alle sammen :)

 

Øyvind

 

EDIT: Har testet alt jeg kjøpte fra Caliber ordentlig, og det er bare å si: NAM! :D Alt av hw jeg har bestilt kommer i løpet av uka hvis posten er presis! Mangler en overgang fra 20-24 pin ATX kontakt, men den sender fattern i posten enten i morra eller Tirsdag.

Veit ikke enda når jeg skal få kjøpt de tinga fra microplex enda, Kan bli ei stund til, kanskje etter høstferien en gang.. :hmm:

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Jeg tenkte på og gjøre noe sånt som det her

DJ.jpg

Enten male på plexin eller skjere ut i kabinettet tror det hadde blitt litt overklasse over det

 

Edit: Lese gjenom det man har skrevet før man poster hadde vært noe!

Den ideen der var serriøst bra! Aldri sett noe så fett! Vist du får til den ideen får du rått kabinett Øyvind!

 

Kristian

Lenke til kommentar

Driver å lurer litt her.... Er det en måte jeg kan fikse det hullet jeg har laget i midten på plata? Noe jeg kan legge på eller noe sånt? For hvis det går, går jeg for det Nitrob foreslo :)

 

Takker for svar!

 

Øyvind

 

EDIT: Hvordan trur dere det hadde blitt om jeg hadde tatt forslaget til Nitrob, og laget mønsteret utenom, også sveiset det på/ounktet(vet ikke hva det er, fikk bare høre det) også sparkla oppå igjen, og da hadde det blitt en slags 3d effekt over det. Hadde det blitt no kult eller?

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Trur ikke jeg er såå flink :) er min første worklogg og alt som hører til :p

Så blir nok bare standard svart over hele kabinettet trur jeg ;)

Men får høre med stefaren min om han kan høre med han karen om han kan gjøre noe sånt noe, og om han har noe metall til overs, hva anbefaler dere til det?

 

Øyvind

 

EDIT: hvis jeg maler sånne grå kanter "inni" lixom.. på siden inni den diamant-greia, var det sånn du tenkte på ? for da kan det gå ;)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Hva mente du med at du hadde glemt en 20-24 atx overgang?

 

Den sender fattern i posten i morgen? :!

Kanskje litt utydelig...

Jeg har en psu som har 20 pin ATX kontakt... Hk jeg skal ha har 24 pin ATX tilkobling..

derfor måtte jeg ha en overgang fra 20 pin(psu til 24 pin(hk)...

 

jeg glemte det når jeg var til faren min i helga, var på netshop oslo, også tenkte jeg at han kunne stikke innom å kjøpe en sånn overgang, og sende til meg, i stedenfor at jeg sløser bort penger på frakt. :)

 

Skjønner?

 

Øyvind

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...