Gå til innhold

Onsdagens M Stripe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mads Eriksen har en genialt fet strek, og det er utrolig mye "liv" i de imo. Elsker stilen hans, elsker humoren hans og elsker temaene han tar opp =)

Han var for øvrig halvveis karatetreneren min i et par år, og virket ikke som noen moroklump på tiden tiden :]

Skrevet

Jeg tror mange liker serien fordi han tegner ting som alle kan kjenne seg igjen i, og spesielt tror jeg vi nerder kjenner oss bedre igjen enn de fleste andre.. Det er en nerdeserie, og jeg elsker det =D

Skrevet
Pratet litt med han da jeg møtte på han i Trondheim. Virket som en ganske rolig kar spør du meg. :)

Hvordan kjente du han igjen? Har faktisk aldri sett han.

Rekner med han er lik den personen i serien, men likevel...

Skrevet

Mads Eriksen er drit kul! Men har han dame, eller er dette bare i serien? Jeg vet hvertfall med sikkerhet at dama mi aldri i verden hadde latt meg få tegne henne så enkelt som det der, hvertfall ikke i et tegneserieblad eller en avis!! Hah, hadde blitt skallebank her i gården!

Så om Mads har dame, så beundrer jeg henne også.

Skrevet
Pratet litt med han da jeg møtte på han i Trondheim. Virket som en ganske rolig kar spør du meg. :)

Hvordan kjente du han igjen? Har faktisk aldri sett han.

Rekner med han er lik den personen i serien, men likevel...

Han er klin lik. Ser ut som en sint metallkar :]

Skrevet
Jeg tror mange liker serien fordi han tegner ting som alle kan kjenne seg igjen i, og spesielt tror jeg vi nerder kjenner oss bedre igjen enn de fleste andre.. Det er en nerdeserie, og jeg elsker det =D

Det er dette som er så bra ja, mye bra stuff her som en kjenner seg igjen,

Skrevet (endret)
Ikke for å banne i kjerka, men arvtageren til Pondus? Uansett, det gror bra i norsk tegneseriejungel :-)

Enig. Pondus, M og Eon, dette blir bedre og bedre... :w00t:

Edit: De som snakket om Mads Eriksen var lik Mads(figuren)... Jeg synes også det. ;)

Endret av Larzemannen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...