Gå til innhold

Noen nær døden opplevelser?


Frohman

Anbefalte innlegg

Da jeg var liten en gang løp jeg rundt på noen berg. Mye sprekker og kløfter osv. Så hoppet jeg ned fra et høyt berg, uten å vite at det befant en sylskarp jævel av en drittstein rett utenfor kanten. Kjente panna raspe seg opp da jeg sniddet den. Et par cm til der, og det kunne gått dødsgalt. (bokstavelig talt)

 

Har også blitt kjørt over av en gressklipper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ed Hunter: Det minner meg om en gang jeg var runt åtte år. Litt vanskelig å forklare omgivelsene, men jeg satt på en fryser ved siden av kjellertrappa. Også lente jeg meg bakover og datt med hodet først ned på betongen. Men heldigvis landet jeg på en pute som jeg hadde hatt ved ryggen da jeg satt der, og muligens hodet traff akkurat på dørstokken i tre. Mamma var ihvertfall helt hysterisk etterpå og jeg måtte passe på å ikke sovne osv siden jeg hadde hjernerystelse ellerno.

Lenke til kommentar
Ed Hunter: Det minner meg om en gang jeg var runt åtte år. Litt vanskelig å forklare omgivelsene, men jeg satt på en fryser ved siden av kjellertrappa. Også lente jeg meg bakover og datt med hodet først ned på betongen. Men heldigvis landet jeg på en pute som jeg hadde hatt ved ryggen da jeg satt der, og muligens hodet traff akkurat på dørstokken i tre. Mamma var ihvertfall helt hysterisk etterpå og jeg måtte passe på å ikke sovne osv siden jeg hadde hjernerystelse ellerno.

5048724[/snapback]

 

Skummmelt!

 

Du var iallefall gammel nok til å huske det som skjedde, ikkje meg.

Litt creepy at mamma og pappa forteller at eg nesten kunne ha blitt drept, når eg personlig ikkje husker kva som skjedde.. :confused:

Lenke til kommentar

Jeg ble født med navlestrengen et par ganger rundt halsen, mamma sa jeg var skummelt blå. Litt ekkelt å tenke på.

 

Ble nesten overkjørt en gang, gikk over veien like etter bussen kjørte, stoppet

av en eller annnen merkelig grunn. kjente såvidt at speiliet traff hånden min. Vet ikke hvorfor jeg stoppet. :dontgetit:

Lenke til kommentar
ikke akkurat nesten død opplevelser men:

-Drevet på å drunket en del ganger

-påkjørt ett par ganger

-falt ned fra trær noen ganger

-prestert å klippe en stor den av tommelen min

-blitt truet på livet av en voksen mann

osv..

5050268[/snapback]

 

H&M-klær på skolen? :no:

Lenke til kommentar

husker en gang spesifikt fra gymmen da vi spilte fotball, ballen landet ca 10 meter fra meg sprang framover, ballen spratt opp til hodehøyde, jeg bøyde meg ned for å nikke ballen ned, POW alt ble svart. våknet opp 10 sek senere med treneren stående over meg. sluttet å se dobbelt etter en halv time, men ble kjørt hjem etterpå. hadde vondt i hodet i to dager.

 

det som skjedde var at ei jente i klassen kom med foten (høyt) og det var det som traff meg. det fikk jeg vite senere. stakkars hu i klassen hu måtte ha dårlig samvittighet selv om hun ikke trengte å ha det

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg har vært nær døden før jeg da..

 

Men den mest ubehageligste opplevelsen jeg har hatt var på fotballtrening på ungdomskolen får mange år siden, skulle hente en ball på asfalten der men jeg sklei og falt på ryggen når jeg kom til asfalten, reiste meg opp og fikk ikke vondt eller noe men slo visst alt lufta ut av meg så fikk ikke puste med en gang føltes som det tok en evighet å få tilbake pusten men var nok ikke så lenge.. ubehagelig var det hvertfall..

 

Ellers så er jeg vel ganske nær døden hver dag egentlig.. Skal jo ikke mye til får å dø.. Kan jo bare kaste meg forran en bil når jeg skal gå over veien eller hoppe fra et fjell eller noe hvis jeg føler får det ;) hehe

Lenke til kommentar

kjørte scootern min nedover trimveien i rundt 80, var sommer og varmt, så var litt ukonsentrert. På vei hjem fra stranda.. Kikker rundt meg av en eller annen grunn, så etter unger eller noe. Plutselig bremser bilen foran meg noe grønnjævlig, skulle svinge til venstre, inn i et boligfelt. Drittsekken blinka ikke! Måtte stå på bremsene (klemme inn hendlene veldig hardt), låste begge hjulene og fikk så vidt ungått å kræsje inn i den stygge, grå corollaen :@

 

scootern er solgt ^^

Lenke til kommentar

Ja, har gjort noen ting som liksom tar pusten fra deg...

 

Nesten kjørt ned en fotgjenger med moppe... faen det var jævlig

 

Nesten kjørt ned forgjenger med bil, det var down right pinlig....

 

Det snødde en kveld og jeg var med rødekors på rappelerings kurs...

Hadde joggesko, sklei på toppen og smalt hode i veggen, var ganske langt ned... men var jo sikkret men allikevel...

 

Sittet på med en jævel av en 18 år gammel sjåfør.

 

Mistet pusten skikkelig ved diverse anledninger noe sykkel greier og dette ned fra noe...

 

Hadde "klippekort" hos legevakten som liten :D

Lenke til kommentar

PCen døde i sommer.

 

 

Også holdt jeg på å drukne under en dødelig flytebrygge. Påførte meg selv hjernerystelse som varte i nesten en uke.

 

Også så jeg et skikkelig ekkelt bilde på internett. Hadde frysninger KONSTANT ( Ja, KONSTANT ) i tre dager etterpå. Det var helt sykt. Det var ikke langt fra døden, skal jeg si deg.

Lenke til kommentar
Også så jeg et skikkelig ekkelt bilde på internett. Hadde frysninger KONSTANT ( Ja, KONSTANT ) i tre dager etterpå. Det var helt sykt.  Det var ikke langt fra døden, skal jeg si deg.

5056129[/snapback]

Blir nesten irritert på meg selv over at jeg faktisk får lyst til å se dette bildet nå. :nei:

Lenke til kommentar

Da jeg gikk i barnehagen hoppet en jente og jeg strikk, men etter hvert så gadd hun ikke mer så jeg bestemte meg for å surre strikken rundt halsen min og sykle litt. Strikken satte seg selvfølgelig fast i hjulene på sykkelen og strikkene strammet og strammet rundt halsen min. Heldigvis var mamma der for å hente meg fra barnehagen akkurat da, fordi barnehagetantene var inne og drakk kaffe. Flotte folk å overlate ungene dine til... :hmm:

 

Ellers har jeg blitt pumpet en gang da jeg var 14 fordi jeg drakk litt for mye enn det jeg tålte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...