Gå til innhold

Noen nær døden opplevelser?


Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg putta cola-flaska (1,5l) i rimi posen og gikk mot døra, så røyk posen, flaska gikk i gulvet og eksploderte, cola over hele everywhere. Jeg trodde jeg skulle dø iaff. ^^

:!: :!:

 

har vel hatt ett par episoder da jeg trudde jeg skulle stryke med.

 

Første gangen så var jeg og noen kompiser å lekte i skogen,da jeg av en eller annen grunn halveis løper baklangs,sklir og detter utenfor en kant. jeg detter ca 1-2 meter og lander på en ''hylle''. når jeg kommer til hektene så titter jeg ned og det er minst 5 meter til bånn,det satte en god støkk i meg.

 

Andre gangen var når jeg fikk mitt første epilepsi anfall,sykla nedover gata uten hjelm,fikk anfall og landa med panna i fortauskanten. Hadde ganske flaks som kom fra det uten varige skader. :whistle:

Lenke til kommentar
jeg fikk tandbørsten i halsen å fikk ikke puste :roll:

oh. :ermm: var det artig at jeg nesten ikke fikk puste eller? :hmm:

ja :p

en drops klarte nesten å drepe deg

tror ikke du hadde likt å ha et litt stort drops i halsen heller! når kompisen spurte om jeg kunne få drikke ( for å få ned dropset) så fikk jeg brus! :p

 

edit: altså, jeg ble nesten ikke drept da men, artig var nå ikke!

Endret av M.F.
Lenke til kommentar

Så et program om det!

 

Var noe sånn at alle som hadde nær døden-opplevelser kom til et helt hvitt sted der familier og venner stod og hilste på deg!

 

Også at de så på i tredjeperson over operasjonsbordet/ulykkesstedet osv. og kunne etter at de våkna igjen, si ordrett hva peroner rundt sa mens de var "halvdævve"!

 

Rart!

 

Har aldri opplevd det sjøl, så jeg skal ikke si noe!

Lenke til kommentar

Har vært et par cm fra front mot front-kollisjon i 90km/h.. Kom rundt en sving på vei gjennom Valdres, så kom det en bil imot i min kjørebane, etter et par sekunder lå han fremdeles der, og så ikke ut til å flytte seg, trodde han hadde sovna ellerno så jeg la meg over i hans kjørebane, plutselig når jeg har kommet meg over i hans, kommer han over i den bana jeg er i, så da må jeg over i min originale kjørebane igjen. Litt skremmende og stressende når begge ligger i over 90, veien er smal, og det hele skjer på noen sekunder.. Skulle sett ansiktsuttrykket på han som satt i passasjersetet og leste Dagbladet.. :p

Lenke til kommentar

Påsken for 3 eller 4 år siden var jeg, mamma, gumoren og datteren til gumoren + ei vennivne av datteren oppå et fjell i tromsø.

Så ville de absolut dra å se utfor stupet...

De var ca 3 meter fra stupet så skle de utfor men jeg stod å så på, hun ene døde av store hodeskader men hu andre overlevde (vrikka ankelen :p)

Mens jeg stod lenger opp, fordi jeg kjente at det var skare (et islag på en måte oppå sneen)

Advarte de men de trodce de var trygge siden de var så "langt" oppfor stupet.

 

Jeg følte bare på meg at det kom til å skje noe galt den dagen :(

 

Dere tror eg sprang for hjelp når jeg ikke så de lenger?

 

Skolen er OFTE der oppe på tur, ikke spess gla i å være der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...