Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Med egne buffs.

2298 SP

419 Hit

40.92 Crit

105 Hast

Lurer på hvilke gems jeg skal ta.

+12SP,+10 Crit

+12SP,+10 Int

+12SP,+10 Hast

(Har 2 slots ledig, gul)

Eller skal jeg velge +23x2 røde gems?

Er T9 legs jeg skal ha gemmene på.

Kommer til å gå for +23 SP x2.

Endret av Zeüs
Skrevet
Med egne buffs.

2268 SP

419 Hit

40.92 Crit

105 Hast

Lurer på hvilke gems jeg skal ta.

+12SP,+10 Crit

+12SP,+10 Int

+12SP,+10 Hast

(Har 2 slots ledig, gul)

Eller skal jeg velge +23x2 røde gems?

Er T9 legs jeg skal ha gemmene på.

Kommer til å gå for +23 SP x2.

Specc? Du har aaaaalt for lite haste! Ville definitivt gått for 2x20 haste..

Skrevet (endret)

Har gjort både 10 og 25 man med en tank og healere som eneste gjenværende fra 20 og 30% :p Så dps'en kan godt være jalla, viktigste er at du ikke dauer av Flame Breath, AoE'en til addsa eller puller whelps.

Endret av ironmartin
Skrevet

@ Zeus : Det er haste'n som stopper deg no trur eg ja. Men ikkje gem rein haste. Gem sp+haste.

Du har vel gjerne litt for masse hit og? (Er vel litt avhengig av ka du raider med og sånn. (om du har med sp/boomkin/draenei etc)

Skrevet
Regner med du mener Enchanting.

Tailoring er bra i kombinasjon med Enchanting da du kan enchante det du lager med Tailoring.

Du mener vel disenchante. Det er derfor det er bra å ha tailoring i tillegg til enchanting fordi man kan disenchante det du lager med tailoring. Både for å få mats til å levle enchanting eller for å selge shards.

Skrevet
Regner med du mener Enchanting.

Tailoring er bra i kombinasjon med Enchanting da du kan enchante det du lager med Tailoring.

Du mener vel disenchante. Det er derfor det er bra å ha tailoring i tillegg til enchanting fordi man kan disenchante det du lager med tailoring. Både for å få mats til å levle enchanting eller for å selge shards.

Haha ja mener selvfølgelig disechante! My bad!;)

Skrevet

svarte, ble kicka fordi jeg hadde kun blått og en epic, fikk aldri svar på hvorfor jeg ble kicka, jeg gjorde ikke noe feil og gjorde 3.2k dps... Ahh, skada folk.

Hvilke professions er best end game? Med tanke på, spesielle items, enchants etc.

Skrevet

carried?

Blått gear har ikke noe med saken å gjøre, vet om flere folk som har epic gear som pga av dårlig rot gjør mindre dps enn meg. Og gear har da ingenting med saken å gjøre hvis du viser at du gjør nok dps, slik jeg gjorde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...