Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!

Anbefalte innlegg

Skrevet
dere som mener frost er det beste for raiding har seriøst ikke peiling. fire-magene i guilden min ligger alltid laaaangt over frost-magene i DPS. frost er for folk som totalt mangler skills i å kontrollere aggro og det gjør drittdårlig DPS.

bare prøv 10/48/3 så skjønner dere hva jeg mener

9344403[/snapback]

Jeg er Ap/iceblock specced på magen min, ligger utrolig høyt på dps, men ja, jeg blir slått av firemagen i guilden(som er mye bedre geared enn meg) Skjønner ikke hvorfor du mener frost er for folk som mangler skills i å kontrollere aggro og gjør dårlig dps heller, virkelig "bra" sagt:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i bfd (eller noe slikt) idag, og etter å ha tatt han som sitter og mediterer kommer det en haug med folk. Da løp jeg frem, tok litt AoE og drepte en titalls stykker, fancy 8)

Skrevet

Doooh, trodde dette var "mage" tråden, en slik tråd som den berømte puppe tråden og babe tråden vi har på forumet! :D

Snakk om å bli skuffet :cry:

Skrevet
Doooh, trodde dette var "mage" tråden, en slik tråd som den berømte puppe tråden og babe tråden vi har på forumet! :D

Snakk om å bli skuffet  :cry:

9370076[/snapback]

hehe word

Skrevet
Er greit sett det ja. Men ville heller spart honorpoints. Snart kommer jo wotlk, så spar honor til du blir lvl 80

9369663[/snapback]

Har du noe link eller noe? sikkert på at det blir bedere da?

Skrevet
Er greit sett det ja. Men ville heller spart honorpoints. Snart kommer jo wotlk, så spar honor til du blir lvl 80

9369663[/snapback]

Har du noe link eller noe? sikkert på at det blir bedere da?

9370999[/snapback]

Wrath of the lich king kommer i Februar.. Regner jo med at epic settene på lvl 80 blir bedre enn settene på lvl 70 :p

Skrevet

Er 100% sikker på at dette har blitt spurt før, men jeg har akkurat starta en mage etter å ha hatt en "pause" (kremt... egentlig så "slutta" jeg) i 7 måneder...

Så det jeg lurer på da, er, hva burde jeg specce? vet at det ikke har noe å si på så lav lvl, men jeg gidder ikke respecce når den tiden kommer...

Takker på forhånd :)

Skrevet

Respecc :p

Altså, du må jo prøve og se hva som passer din spillestil. Selv står jeg på 41yrd:

Pyro -> Fire Ball -> Fire Blast -> Frost Nova -> Går litt tilbake -> Fireball -> Fireblast -> Cone of cold. Mobsa er som regel døde etter frost nova.

Skrevet

Arcane missiles er waste of mana. Det ser tøft ut, men du dealer mere dmg med andre spells. Ulempe å måtte channele AM også, funker dårlig i nærkamp liksom.

Skrevet (endret)

Eg har nå lvl 350 i Tailoring, og kan nå velge mellom 3 tråd ting.

Mooncloth

Shadoweave

Spellfire

Hva bør eg ta som mage?

Endret av gas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...