kenneth11 Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 (endret) nå fikk jeg nettopp en glimrende ide til en mod for BF2: World Tanker Clash. Som tittelen sier er det rett og slett slag der bare tanks er involvert. for det meste blir det rett og slett å endre terreng og at du bare kan spawne i en tank, pluss skins selvfølgelig. Tanksene kommer her: Vår Franske venn Leclerc Italiensk tank, Ariete Arjun, Indier I say, old chap? Challenger 2, Britisk Brasse, Engesa EE-T1 Osorio Leopard 2, Tysker M1A2 Abrams kan vi bare slenge videre, samme med T-90 og Type 98 Japansk Venn, Type 90 Skal komme med maps snart... Endret 2. oktober 2005 av kenneth11
Oz370 Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 hmm, vel, let etter en som kan modellere og skinne (legge på teksturer med lys/skygge), og en som kan lage kart, så er vel nesten alt i boks en coder hadde også kommet godt med prøv å finne folk på spillmodding.no eller moddb.com
kenneth11 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 Når jeg tenker på det bør kanskje noen flere detaljer legges til: at man bare kan spawne i tanken, slik at vi forhindrer at 2 folk sitter i tank og resten kjemper som infantrister Fjerne engy og anti-tank klassene
StupidNick Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Turboknapp...Sånn at tankene plutselig går fortere når du tryker på rshift?
TheDarkListener Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Dette er en god idé. Hadde vært tøft og gjort det samme med fly eller helikopter.
Share the pain Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hvis det blir veldig realistisk, så vil Leopard 2 dominere slagmarken, sammen med Black Eagle(hvis dere tar den med).
AKIRAx77 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Vel, det er jo svært lite poeng i å bygge forskjellige tankser om man ikke koder inn det som gjør dem unike. Hvor kraftig motor de har, hvor godt pansret de er, hvor raskt de kan skyte, hvor langt de kan skyte, hvor bra de er til å kjøre i ulendt terreng..osv. Alle disse faktorene må researches og implementeres. Alene er vel det kanskje noen måneder med arbeid. Hvis ikke kan du bare lage en mod hvor du bare tar BF2 tanksene som er der idag og putter mange av de på et map. AKIRa
Mala Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Høres meget digg ut dette, tenk så digg! uttalige tanks stormer mot hverandre og det smeller og viner i alle kanter
ToP-HaiR Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 (endret) Skal det bare väre MBT's eller skal det väre med noen andre kjöretöyer som f.eks BMP, Warrior, Bradley etc.. ? Höres moro ut! skal bli spennede å se hvordan det går Jeg kan sikkert hjelpe til meg å lage noen maps eller noe om du vil Endret 21. september 2005 av ToP-HaiR
Mala Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 (endret) Ja for all del, få igang denne modden Endret 21. september 2005 av Mala
kenneth11 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 da har jeg stukket innom TotalBattlefield2.com, registrert meg, og spurt om hjelp der.
kenneth11 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Flotte greier, hold oss oppdatert da da er vel ToP-HaiR med på prosjektet
kenneth11 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 map: Here They Come (også kjent som: Den Polsk-Tyske Grensen) Brifing: Etter at Polen har latt det Russiske militæret komme inn i Polen, har den Russiske 2.Panserdivisjonen gått til direkte angrep på Tyskland Flere grenseposter er sentrale i dette slaget, sammen med en elv. Leopardene har selvsagt flere lure avfyrningsposter, mens T-90 er sårbar for angrep. CPer: Russerbase (utagbar, Russisk) Liten flyplass med ødelagte Tyske fly (nøytral) Bro (nøytral) Sørlige grensepost (Tysk) Sentrale grensepost (Tysk) Nordlige grensepost (Tysk) Bakerste grensepost ^^ (Tysk) Tysk base (Tysk)
Atperr Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 hadde jeg bare kunnet lage disse modellene så... hadde vert digg
kenneth11 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 hadde jeg bare kunnet lage disse modellene så... hadde vert digg velkommen på laget
ToP-HaiR Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 (endret) Om du först får tak i 3D Studio Max (3DSMAX) og gjör alle modeling tutorialene der så er du et GODT stykke på vei... er ikke så mange, og de er ikke vanskelige, men du lärer alle funksjoner du vil komme til å trenge! Etter det er det bare å gjöre litt BF baserte tutorials som du finner på nettet, og etter det så er det bare å finne noen referanse bilder og sette igang! Men man må väre vilig til å sette seg ned å läre da, ting tar tid for andre 3d programmer har jeg ikke peil Endret 28. september 2005 av ToP-HaiR
kenneth11 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 æsj, må lære meg å styre mod-ideene mine :S. Nå har jeg en gigantmod på gang for Hearts of Iron 2 og en til BF2 post nummer 1100!
Mala Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 æsj, må lære meg å styre mod-ideene mine :S. Nå har jeg en gigantmod på gang for Hearts of Iron 2 og en til BF2 post nummer 1100! Det er godt, vi trenger nye idèer
ToP-HaiR Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 :!: , men tror denne modden kan bli skikkelig bra... men vi trenger all den hjelpen vi kan få!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå