JPNord Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 den er main hand da, så den går nok ikke i off-hand
chokke Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 den er main hand da, så den går nok ikke i off-hand sojjy, tjodde det vaj one hand
JPNord Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 den er main hand da, så den går nok ikke i off-hand sojjy, tjodde det vaj one hand Den hadde faktisk vært fin i off-hand
Vaktmestern Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 rogue med det våpenet er så waste. for det første er det et sverd og for det andre er det et crappy rogue sverd, dårligere enn thrash blade når det kommer til dmg per hit. bare proccen som duger, men procen er ikke god for rogue. Du har enten ikke tenkt deg om eller så har du aldri spilt Rogue. Det sverdet EIER på en Rogie som VET hvordan han skal utnytte det til det fulle. Hvordan skal man utnytte det til det fulle? Sinister Spam ? 30% proc på gouge, og folk klager på at Shanker ødelegger gouge, lol. Om procen har 30% proc rate som det sies så er det utrolig bra med Improved Slice'n Dice og Blade Flurry. Det sies også at procen IKKE breaker crowd control (Blind, Gouge, Polymorph, Seduce osv.) Om procen er 30% så vil det si ca 40-50 DPS i tillegg til det som står på sverdet. Med blade flurry og slice'n dice blir det 50% i tillegg til det. Hver gang sverdet procer mister også motstanderen din 25 nature resist noe som igjen bidrar til mere dmg. Sinister strike har liten betydning selv om du med Adreanline Rush og SS spam vil slå ENDA raskere og få ENDA mere dmg, så er Adrenaline Rush på en 6 minutters cooldown. Om jeg hadde dette våpnet ville jeg åpnet med cheap shot, fyrt av Slice'n Dice med en gang deretter Blade Flurry (om den ikke er på cooldown) deretter bare spame SS og fyre av en til Slice'n Dice når den første er gått ut.
Taykun Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Gratulerer til alle som har vært med på dette Selv synes jeg sverdet oser average epic lang vei, men det er vel kanskje bare meg. Enig, oppskrytt legendary, finnes jo omtrent like bra Epic 1h`s.... Ja, dette er jo tross alt bare det beste våpenet i hele spillet.. Du var kanskje ikke klar over det nei. "oppskrytt legendary". Det må hives på listen over mest idiotiske quotes eller hva? Dette sverdet er bedre enn sulfuron hammer (ikke den oppgraderte versjonen)... og er 1h. Sier det deg noe? 1h + shield, eier 2h våpen. Se våpenet i action før du buser ut med kommentarer du ikke har peiling på, som sagt er dette det beste våpenet i spillet som er ute så langt... og ja, procen proccer HELE tiden.. det er helt sinnsykt. men jo du har vel rett, dette sverdet suger jo okseballer, får vel heller skaffe oss en gratis quel'serrar alle sammen... btw, skjekk denne filmen.. Våpenet er jo patetisk dårlig, hvem gidder å skaffe seg det der? 'ikke jeg iallefall, nei aldri'
Prizefighter Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Sier bare grattis, det våpenet er helt sinnsykt.
Loeve Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Gratulerer til alle som har vært med på dette Selv synes jeg sverdet oser average epic lang vei, men det er vel kanskje bare meg. Enig, oppskrytt legendary, finnes jo omtrent like bra Epic 1h`s.... Ja, dette er jo tross alt bare det beste våpenet i hele spillet.. Du var kanskje ikke klar over det nei. "oppskrytt legendary". Det må hives på listen over mest idiotiske quotes eller hva? Dette sverdet er bedre enn sulfuron hammer (ikke den oppgraderte versjonen)... og er 1h. Sier det deg noe? 1h + shield, eier 2h våpen. Se våpenet i action før du buser ut med kommentarer du ikke har peiling på, som sagt er dette det beste våpenet i spillet som er ute så langt... og ja, procen proccer HELE tiden.. det er helt sinnsykt. men jo du har vel rett, dette sverdet suger jo okseballer, får vel heller skaffe oss en gratis quel'serrar alle sammen... btw, skjekk denne filmen.. Våpenet er jo patetisk dårlig, hvem gidder å skaffe seg det der? 'ikke jeg iallefall, nei aldri' Thanks for that comment, God, now back to you, Diane. Alt du sier tar jeg så klart som en absolutt sannhet.
NightKeeper Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Gratulerer til alle som har vært med på dette Selv synes jeg sverdet oser average epic lang vei, men det er vel kanskje bare meg. Enig, oppskrytt legendary, finnes jo omtrent like bra Epic 1h`s.... Ja, dette er jo tross alt bare det beste våpenet i hele spillet.. Du var kanskje ikke klar over det nei. "oppskrytt legendary". Det må hives på listen over mest idiotiske quotes eller hva? Dette sverdet er bedre enn sulfuron hammer (ikke den oppgraderte versjonen)... og er 1h. Sier det deg noe? 1h + shield, eier 2h våpen. Se våpenet i action før du buser ut med kommentarer du ikke har peiling på, som sagt er dette det beste våpenet i spillet som er ute så langt... og ja, procen proccer HELE tiden.. det er helt sinnsykt. men jo du har vel rett, dette sverdet suger jo okseballer, får vel heller skaffe oss en gratis quel'serrar alle sammen... btw, skjekk denne filmen.. Våpenet er jo patetisk dårlig, hvem gidder å skaffe seg det der? 'ikke jeg iallefall, nei aldri' hahahaha, beste våpenet i hele spillet? Ikke narr meg til å le, nei takke seg til ordentlige legendarys slik som Hand of Ragnaros... Deathbringer, Perdition's Blade og Vis'kag the Bloodletter er alle 1h jeg mener er bedre...+ alle rank 14 våpnene og omtrent det meste som dropper i BWl.. pwnd...
Irons Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Som warrior ville jeg valgt windseeker over sulfuras any day, greit nok ms specca warrior vil seff ha hammern, men fury specc, skaff en nice offhand og du kommer til å le av alt og alle! skal vi se 53dps 1h plus 30% procc som gjør 300 skade til det er fett!
Vaktmestern Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 (endret) Kan ikke alle bare lese min post og derretter vise meg hvordan Perditions, Vis'kag eller rank 14 våpnene er bedre? Back det opp med noe mer info enn "høyere maks dmg = bedre" for det er ikke alltid sant. Tenk mer utradosjonelt en mortal strike-build eller dagger-build. jeg sier ikke nødvendigvis at jeg har rett for jeg har ikke testet verken Thunderfury eller rank 14 våpnene. Endret 31. august 2005 av Vaktmestern
Tbau5 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Gratulerer til alle som har vært med på dette Selv synes jeg sverdet oser average epic lang vei, men det er vel kanskje bare meg. Enig, oppskrytt legendary, finnes jo omtrent like bra Epic 1h`s.... Ja, dette er jo tross alt bare det beste våpenet i hele spillet.. Du var kanskje ikke klar over det nei. "oppskrytt legendary". Det må hives på listen over mest idiotiske quotes eller hva? Dette sverdet er bedre enn sulfuron hammer (ikke den oppgraderte versjonen)... og er 1h. Sier det deg noe? 1h + shield, eier 2h våpen. Se våpenet i action før du buser ut med kommentarer du ikke har peiling på, som sagt er dette det beste våpenet i spillet som er ute så langt... og ja, procen proccer HELE tiden.. det er helt sinnsykt. men jo du har vel rett, dette sverdet suger jo okseballer, får vel heller skaffe oss en gratis quel'serrar alle sammen... btw, skjekk denne filmen.. Våpenet er jo patetisk dårlig, hvem gidder å skaffe seg det der? 'ikke jeg iallefall, nei aldri' Fin film, men finnes den fra en av de som duellerer sitt synspunkt? Hadde vært greit å se litt tall og sånt.
chokke Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Kan ikke alle bare lese min post og derretter vise meg hvordan Perditions, Vis'kag eller rank 14 våpnene er bedre?Back det opp med noe mer info enn "høyere maks dmg = bedre" for det er ikke alltid sant. Tenk mer utradosjonelt en mortal strike-build eller dagger-build. jeg sier ikke nødvendigvis at jeg har rett for jeg har ikke testet verken Thunderfury eller rank 14 våpnene. eeeh? hallooo-oooo??? Det finnes ingen andre builder enn MS og backstab.... Noob lol Ironi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå