Gå til innhold

Windseeker blade's på silvermoon


Anbefalte innlegg

Selv synes jeg sverdet oser average epic lang vei, men det er vel kanskje bare meg.

30% proc chance. 30% chance of 300 dmg = 90% for 100dmg = ca 90 skade ekstra per hit = +45dps. Pluss konstant slow, nature dmg øker per hit og du treffer sikkert folk som er stealtha osv også... :)

Utrolig morsomt hvis man saper eller har stunnet noen? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De to legendary itemene man trenger fra MC er BoP. Vi var vel en av de første i verden til å få det første, så vi visste ikke hva slags våpen det ble ut av det. Derfor endte det med en Rogue. Nå som man vet hvordan våpenet blir, passer det jo selvfølgelig bedre til en main-tank. Som det ser ut nå.

Takk, lurte lenge på dette idag. Stakkaren kan jo ikke være med i instancer med det sverdet, kommer jo til å dra alt som kan krype og gå av mobs. :\

 

Hva skal han bruke det til egentlig? BG? Farme epic mounts til resten av Shade?

Lenke til kommentar
Hva skal han bruke det til egentlig? BG? Farme epic mounts til resten av Shade?

I MC og BWL er det et veldig effektivt våpen.

Aoe debuff :D

Jo, men fortsatt? Kommer han ikke til å være i stand til å dra mer aggro enn tankene? Jaja, har kanskje litt mer kontroll med 40 mann.

 

Men hadde dere visst hva biten skulle brukes til, hadde den gått til en tank da?

Lenke til kommentar
Hva skal han bruke det til egentlig? BG? Farme epic mounts til resten av Shade?

I MC og BWL er det et veldig effektivt våpen.

Aoe debuff :D

Jo, men fortsatt? Kommer han ikke til å være i stand til å dra mer aggro enn tankene? Jaja, har kanskje litt mer kontroll med 40 mann.

 

Men hadde dere visst hva biten skulle brukes til, hadde den gått til en tank da?

Den ble prøvd mot Onyxia i går, med suksess så...

Lenke til kommentar
Gratulerer til alle som har vært med på dette :)

 

Selv synes jeg sverdet oser average epic lang vei, men det er vel kanskje bare meg.

Enig, oppskrytt legendary, finnes jo omtrent like bra Epic 1h`s....

Quel'Serrar (desutten er den gratis om du får boken, som meg) har jo lignede DPS \ dmg, men proccen på Thunderfury er nice. Men på en rogue? lattis...

Endret av Dandar
Lenke til kommentar
rogue med det våpenet er så waste. for det første er det et sverd og for det andre er det et crappy rogue sverd, dårligere enn thrash blade når det kommer til dmg per hit. bare proccen som duger, men procen er ikke god for rogue.

Du har enten ikke tenkt deg om eller så har du aldri spilt Rogue.

Det sverdet EIER på en Rogie som VET hvordan han skal utnytte det til det fulle.

Lenke til kommentar
rogue med det våpenet er så waste. for det første er det et sverd og for det andre er det et crappy rogue sverd, dårligere enn thrash blade når det kommer til dmg per hit. bare proccen som duger, men procen er ikke god for rogue.

Du har enten ikke tenkt deg om eller så har du aldri spilt Rogue.

Det sverdet EIER på en Rogie som VET hvordan han skal utnytte det til det fulle.

Hvordan skal man utnytte det til det fulle? Sinister Spam ?

30% proc på gouge, og folk klager på at Shanker ødelegger gouge, lol.

Endret av Dandar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...