Gå til innhold

Windseeker blade's på silvermoon


Anbefalte innlegg

det er quest reward

1: Samle ingreds

2: Thunderaan kommer. Kverk han.

3: Gi sverdet som Thunderaan dropper til NPC og få det skikkelige sverdet.

 

Kan sverdet han dropper (Dormant Blade eller Wind Kissed Blade eller hva det nå heter) plukkes opp av andre enn han som fullførte 1?

 

(Tror hva jeg har skrevet her stemmer...?)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting jeg lurer på. Er det den personen som looter items fra Garr/Geddon/Rag som får sverdet, eller er det mulig å distbuere det etterhvert?

Ser at sverdet er BoP, men er det mulig for å skifte eier under prosessen?

De to legendary itemene man trenger fra MC er BoP. Vi var vel en av de første i verden til å få det første, så vi visste ikke hva slags våpen det ble ut av det. Derfor endte det med en Rogue. Nå som man vet hvordan våpenet blir, passer det jo selvfølgelig bedre til en main-tank. Som det ser ut nå.

Var det ikke ett annet guild som fikk han først ? De fleste har jo visst stats en stund nå.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på. Er det den personen som looter items fra Garr/Geddon/Rag som får sverdet, eller er det mulig å distbuere det etterhvert?

Ser at sverdet er BoP, men er det mulig for å skifte eier under prosessen?

De to legendary itemene man trenger fra MC er BoP. Vi var vel en av de første i verden til å få det første, så vi visste ikke hva slags våpen det ble ut av det. Derfor endte det med en Rogue. Nå som man vet hvordan våpenet blir, passer det jo selvfølgelig bedre til en main-tank. Som det ser ut nå.

Var det ikke ett annet guild som fikk han først ? De fleste har jo visst stats en stund nå.

immortality fikk den før Shade :)

Lenke til kommentar
De to legendary itemene man trenger fra MC er BoP. Vi var vel en av de første i verden til å få det første, så vi visste ikke hva slags våpen det ble ut av det. Derfor endte det med en Rogue. Nå som man vet hvordan våpenet blir, passer det jo selvfølgelig bedre til en main-tank. Som det ser ut nå.

Ja, er klar over at de er det. Men det kunne jo være en mulighet for at man kunne skifte eier underveis, selv om den var veldig liten :p

 

Men takk for svaret, da vet vi det neste gang vi finner en av disse.

 

Og grats, hvis jeg ikke sa det :thumbup:

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på. Er det den personen som looter items fra Garr/Geddon/Rag som får sverdet, eller er det mulig å distbuere det etterhvert?

Ser at sverdet er BoP, men er det mulig for å skifte eier under prosessen?

De to legendary itemene man trenger fra MC er BoP. Vi var vel en av de første i verden til å få det første, så vi visste ikke hva slags våpen det ble ut av det. Derfor endte det med en Rogue. Nå som man vet hvordan våpenet blir, passer det jo selvfølgelig bedre til en main-tank. Som det ser ut nå.

Det sverdet er antakelig det beste i spillet for en Rogue, er bare snakk om å ha rette build og spillestil (improved slice'n dice og blade flurry).

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

en druid på EU skullcrusher var faktisk den første som fikk sverdet for en god god stund siden.

 

han greide å få den gjennom en bug i questline, så GMs fjerna sverdet fra han etterhvert som de fant det ut.(da han fikk det sku det ikke være mulig å få det, men han greide å fullføre hele questline)

 

så dere hadde mulighet å finne ut hva slags våpen det ble til..

 

rogue med det våpenet er så waste. for det første er det et sverd og for det andre er det et crappy rogue sverd, dårligere enn thrash blade når det kommer til dmg per hit. bare proccen som duger, men procen er ikke god for rogue.

Lenke til kommentar
Ehh, det så større ut på den roguen der enn på han dwarf warriorern i Inmortality :S

 

Grattis foresten:D

Kanskje fordi han her er human? (humans pleier å være større enn dverger) :D

NEI, dverger er de mest muskeløse /flex ... men sånn i fordhold til!

Endret av munnharpe
Lenke til kommentar
Selv synes jeg sverdet oser average epic lang vei, men det er vel kanskje bare meg.

30% proc chance. 30% chance of 300 dmg = 90% for 100dmg = ca 90 skade ekstra per hit = +45dps. Pluss konstant slow, nature dmg øker per hit og du treffer sikkert folk som er stealtha osv også... :)

Lenke til kommentar

NEI, dverger er de mest muskeløse /flex ... men sånn i fordhold til!

:!:

 

Nei...

 

Orcs er i mye bedre form.. Dorfs er bare feite med litt store armer, de har sikkert bola og bare trena armene..

Dobbelt feil..

 

Orcs har Anoretiske innovermager!

Dorfs er sterkest!

Endret av munnharpe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...