Gå til innhold

hva betyr alle cs ord..


Anbefalte innlegg

Herlig når folk prøver å leke så forbanna smarte.

 

Ja, jeg snakker om deg Destructionz.

Eg støtter Destructionz i denne saken. Det at gamermiljøer har ein eigen form for kommunikasjon har eg akseptert, men det er gått frå litt småmorro til barnslighet og tragedie. Det skal godt gjerast å finne ein chat, irc, ingame chat eller liknande på nettet der du ikkje finner dette såkalla "1337-språket".

 

Eg kan ikkje ta sånne folk seriøst, skyt meg gjerne, men det skal eg heller tolerere. Lall, nabb, tbh, liek, r0xzro00sr, roffle...kjenner eg blir dårlig av sånt.

Jeg er så absolutt ikke uenig med dere. Jeg liker ikke ordene selv, spesielt ikke nabb og lal. Den typen ord. Når det gjelder bruk av 0, som en erstatning for o, så legger jeg i grunn ikke merke til det. Å skrive n00b er ikke det jeg reagerer mest på. Nabb er 10 ganger verre, og som du sier, man blir rett og slett dårlig av å lese det.

 

Det som virkelig plager meg er bruken av ordet careface, noe de aller fleste tydeligvis finner veldig underholdene. Man prøver å få igang en seriøst samtale eller diskusjon, så kommer det en tulling med "Haha, careface -_-". Kjenner at jeg får lyst til å oppsøke personen og skambanke han/hun/det.

 

Min konklusjon blir da som følgende:

n00b - helt okey. Ikke noe stort problem, fortsatt fullt forståelig.

nabb, careface, lal og lignende - dø, seriøst, bare dø.

 

(Disclamer: Jeg er trøtt, så se bort ifra eventuelle logiske feil som måtte være her.)

100% enig.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig enig med XoRc. Prøver man å få igang en seriøs samtale, og den andre personen bruker careface/care så blir jeg egentlig litt fornærmet. Har 1-2 kamerater som er flittige brukere av disse ordene.

 

Begynner å lure på om det er personenes måte å unnslippe en diskusjon på. For eksempel hvis de vet de ikke vinner diskusjonen o.l så bruker de bare careface.

Lenke til kommentar

... og ingen av disse uttrykkene er noe du vil få bruk for, hvis du bare følger med litt på skolen, eller rett og slett bruker hodet litt, og ønsker å fremstå noe eldre enn 12 år ung.

 

Sorry, jeg er ikke eldre enn et parogtyve år, og fremstår kanskje som gammel grinebiter nå - men fytti grisen så mye bullshit folk får seg til å skrive. Lenge siden jeg har spilt nå, så ble overrasket da jeg var inne og spilte litt på en av Catch-serverne i går.

 

Beste tips jeg har, er å slå av tekst i cs - så får man faktisk tid til å nyte gameplay, ikke bare lese "omfg!!1 lux0r. looooooOOl kniva!111. pwn pwn!"

 

Her er en skikkelig fet stripe som virkelig fikk meg til å le, men mest fordi den gjør narr av alle dere (ja, du ja :p ) og fordi den er bra tegnet.. (sjekk øya og sånn, haha) --->> http://www.start.no/tegneserier/m/?1125439200

Lenke til kommentar
frag = en du drepte

"Fy faen, frag tok meg denne runden!"

?

 

 

Synes det er latterlig å høre på "voksne" folk som sier at de hater public fordi alle fjortissene skriker "OMG LOL h4xx0r HEHEAHEHAH lal pwneddddd! careface -___________-", for det forekommer fint sjelden.

 

Sett ting litt mindre på spissen, og la være å føle dere bedre enn alle andre.

Lenke til kommentar
vel, veldig få sier "OMG LOL h4xx0r HEHEAHEHAH lal pwneddddd!", men spiller man pub så whiner alltid noen...

Ja, for eksempel i fotball er det ingen som whiner. Det er bare i CS.

 

Eller nei.

Godt poeng egentlig, kan vedde en femmer på at det blir bannet og klaget mer på en fotballbane enn på en 20 slots public server...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...