Gå til innhold

Dagens vits, gåte eller rim/dikt


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

obs! Lang laaang vits:

 

Det var en gang en fyr som var helt avhengig av Bob Dylan. Så derfor kjøpte han seg en kasettspiller og hørte på Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Men etterhvert ble moren så lei av Bob Dylan at hun kastet kasettspilleren ut vinduet. Så derfor kjøpte han seg en Platespiller med Bob Dylan-LPer og hørte Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Dag og natt.

Non-stop. Men nå ble moren så lei at hun kastet platespilleren ut vinduet.

Så kjøpte han seg en cd-spiller, og hørte Bob Dylan, Bob Dylan , Bob Dylan. Hele tiden. Bob Dylan-junkie var han. Moren kastet denne også ut av vinduet. Hun var SÅ lei av Bob Dylan.

Så kjøpte fyren seg en gitar fordi nå hadde han hørt så mye på Bob Dylan at han kunne spille Bob Dylan på gitaren. Og han spilte Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Hele tiden. Døgnet rundt.

Nå var moren så forbannet at han kastet sønnen med gitaren på dør.

Så der gikk han ut på gaten og slo ihjel tiden; med Bob Dylan.

Jajamen, han spilte Bob Dylan, Bob Dylan,Bob Dylan. Dag og natt midt på gaten. Etter noen dager så ble folk ganske imponert av spillingen hans og utholdenheten hans så de begynte å gi penger. Så etter noen uker med denne levestilen med Bob Dylan, så kom det en bartender.

Han sa: " Vil du spille på baren min? Det er godt betalt." Fyren tenkte at nå kunne jo han få seg ly over hodet mens han forkynnte edle vers av Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Så der spilte han på den baren....

Hver eneste kveld. Bob Dylan.

Bob Dylan

Bob Dylan

Bob Dylan

Bob Dylan.

Men etter noen uker så ble alle på baren ganske lei av bare Bob Dylan Bob Dylan Bob Dylan. De var nok ute etter noe hostejazz som Smokie eller Modern talking eller annet faenskap. Så derfor fikk han sparken.

 

Så der var det ut på gaten igjen.Spilte Bob DylanBob DylanBob Dylan.

Så kom det en annne bartender og spurte om han ville spille på baren hans. Da tok han sjansen igjen og spilte Celine Dion, Celine Dion, Celine dion...

 

Nei bare kødder. Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan.

Men det samme skjedde. De var ute etter noe nyere mannshait og han fikk sparken. Dette skjedde en rekke ganger, men hver gang var han der lenge nok til å få en månedsbetaling på hver bar, og dette var ganske gode penger. Etter noen måneder med denne livstilen med Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan..., så var han blitt så rik at han hadde kjøpt seg en splitter ny BMW Z-5 (eller hva de nå heter). Når han kjørte på veien mens han hørte på Bob Dylan i stereoen, så så han et reklameskilt for en Sandwich i en "Snack bar". Han hadde så gråådig lyst på en sandwich, med ekstra ost, sylteagurk, salat, og alt på stell.

Så derfor gikk han inn og kjøpte den. Den kostet 34kr. Den var kjempesvær med masse stæsj, men plutselig når han var på vei tilbake til bilen så hoppet to tomatbiter ut av sandwichen og så gikk de over veien , men så ble den ene påkjørt , så sa den andre:

"KOM IGJEN DÅ , KETSJUP"!

 

 

 

Ok.. Dere kommer til å banne meg for denne hvis dere har giddet å lese vitsen. Han som fotalte den til meg fikk seg nok en på trynet.

 

Men gudbedremeg så morsomt sluttpoenget er!

 

Tilgi! ;)

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
okok, her er en kjempebra :p

 

Hva skrek maurene til lille mauritz som satt på nakken til elefanten?

 

edit: lol at bob dylan vitsen :p . Den lo ikke jeg av engang :p

kvel han, kvel han!

:p

men som... SATAN! :p

 

Hva er det som går og går og aldri kommer til døra?

-Klokka

 

Men hva er det som går og går og ikke kommer lengre enn til døra?

-.

Lenke til kommentar
okok, her er en kjempebra :p

 

Hva skrek maurene til lille mauritz som satt på nakken til elefanten?

 

edit: lol at bob dylan vitsen :p . Den lo ikke jeg av engang :p

kvel han, kvel han!

:p

men som... SATAN! :p

 

Hva er det som går og går og aldri kommer til døra?

-Klokka

 

Men hva er det som går og går og ikke kommer lengre enn til døra?

-.

jehovas vitner

Lenke til kommentar
okok, her er en kjempebra :p

 

Hva skrek maurene til lille mauritz som satt på nakken til elefanten?

 

edit: lol at bob dylan vitsen :p . Den lo ikke jeg av engang :p

kvel han, kvel han!

:p

men som... SATAN! :p

 

Hva er det som går og går og aldri kommer til døra?

-Klokka

 

Men hva er det som går og går og ikke kommer lengre enn til døra?

-.

jehovas vitner

O.o ;)

Lenke til kommentar

En gang i en liten landsby hang en mann opp en lapp der det stod: "Får du hesten til å le, blir det gratis middag på deg". En cowboy kom ridende forbi og så lappen og ville prøve seg.

Han gikk til hesten og hviska te'n og hesten lo sanseløst! Så det ble gratis middag.

Neste uke, samme mann hang opp en ny lapp: "Får du hesten til å gråte, blir det gratis middag på deg". Og samme cowboy kom forbi igjen og han ville prøve seg. Og han klarte det enkelt. Så han gikk inn for å spise, og hu sexy servitør sa te'n: Forteller du meg hvordan du fikk det til, skal du få gjøre hva du vil med meg. Han smilte og sa: Jo, forrige uke sa jeg at jeg hadde større kuk. Og idag beviste jeg det.

Lenke til kommentar

Det var en gang ein Jase. Alle veit kva ein Jase er ikkje sant?

Det er ein harepus, ein slik ein med store bakføte og framtenne.

Så en dag kom Jasen inn i ei jærnvareforettning. Så spørr Jasen "Har du gullrot?"

Ekspeditøren ser rart på Jasen og seie. "Nei her har vi berre muttra, skrua og tenge og andre jærnvare artikkla" Så gjekk Jasen.

Dagen etterpå stod Jasen i døra igjen. "Har du gullrot?"

Ekspidetøren gjenntok det same som han sa dagen før. "Nei ditte e ei jærnvareforettning" Så gjekk jasen.

Ditte gjentok seg heile veka. Ekspidetøren var ganske irritert på Jasen.

Så ein dag når Jasen kom inn og spurte om han hadde gullrot, så tok mannen og tok tak i øyrene til Jasen og sa til han. "Viss du kjeme igjen her å spørr om Gullrot så skal eg denge deg sånn at du ikkje klare å stå på beina." Så spente han Jasen ut av butikken.

So tenkte han med seg sjølv, "no kjeme han vertfall ikkje tilbake."

Dagen etterpå så stod Jasen i døra igjen, og no rant det over for mannen.

Han tok Jasen og fillerista han etter alle kunstens regla. Han svinga Jasen høgt opp mellom taket, så muttra og skrua fauk veggemylla. Han tok å trykte Jasen ned i kassa, og tok den inn og ut monge gonga. Einaste som stakk opp av kassa var øyrene.

So kasta han Jasen ut av butikken. Både Jase og mannen var heilt utslitt. Mannen slengte seg over disken og såg at Jasen hinka seg heimover.

Dagen etterpå sto Jasen i døra igjen. Øyrene stod i alle himmelrettninga, og kjeften var berre eit stort svart hol. So sa Jasen. "Har du gullrotsaft?"

Endret av ZeuZ
Lenke til kommentar

En liten bush vits.

 

George W. Bush var på besøk på en barneskole en gang.

Etter et lite foredrag, så spurte han: "Er det noen spørsmål?"

Så tok en av elevene hånden opp. Bush pekte på han.

-Hva heter du?

-Bob.

-ja, Bob, Hva er spørsmålet ditt?

-Jo jeg har 3 spørsmål:

1) Hvorfor gikk du til angrep på Irak uten støtte fra FN?

2) Hvorfor vant du presidentvalget hvis Al Gore hadde flere stemmer enn deg?

3) og Hva skjedde med Osama bin Laden?

 

Plutselig ringte skoleklokken. Da sa Bush:

-Ja da er det friminutt.

Alle løp ut. Etter friminuttet var alle på plass igjen og Bush sa:

- Ja hvor var vi? Åja, spørsmålene.. Har noen noe spørsmål?

En gutt rakte opp hånden.

-Ja hva heter du?

- Jeg heter James.

-Javel, James. Hva er spørsmålene dine?

-Jo jeg har 5 spørsmål.

1) Hvorfor angrep du Irak uten støtte fra FN?

2) Hvorfor vant du valget hvis Al Gore hadde flere stemmer enn deg?

3) Hva skjedde med Osama Bin Laden?

4) Hvorfor ringte det ut 45 min før vi skulle ha friminutt?

5) og til slutt: Hvor er Bob?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...