Gå til innhold

Dagens vits, gåte eller rim/dikt


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
obs! Lang laaang vits:

 

Det var en gang en fyr som var helt avhengig av Bob Dylan. Så derfor kjøpte han seg en kasettspiller og hørte på Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Men etterhvert ble moren så lei av Bob Dylan at hun kastet kasettspilleren ut vinduet. Så derfor kjøpte han seg en Platespiller med Bob Dylan-LPer og hørte Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Dag og natt.

Non-stop. Men nå ble moren så lei at hun kastet platespilleren ut vinduet.

Så kjøpte han seg en cd-spiller, og hørte Bob Dylan, Bob Dylan , Bob Dylan. Hele tiden. Bob Dylan-junkie var han. Moren kastet denne også ut av vinduet. Hun var SÅ lei av Bob Dylan.

Så kjøpte fyren seg en gitar fordi nå hadde han hørt så mye på Bob Dylan at han kunne spille Bob Dylan på gitaren. Og han spilte Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Hele tiden. Døgnet rundt.

Nå var moren så forbannet at han kastet sønnen med gitaren på dør.

Så der gikk han ut på gaten og slo ihjel tiden; med Bob Dylan.

Jajamen, han spilte Bob Dylan, Bob Dylan,Bob Dylan. Dag og natt midt på gaten. Etter noen dager så ble folk ganske imponert av spillingen hans og utholdenheten hans så de begynte å gi penger. Så etter noen uker med denne levestilen med Bob Dylan, så kom det en bartender.

Han sa: " Vil du spille på baren min? Det er godt betalt." Fyren tenkte at nå kunne jo han få seg ly over hodet mens han forkynnte edle vers av Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Så der spilte han på den baren....

Hver eneste kveld. Bob Dylan.

Bob Dylan

Bob Dylan

Bob Dylan

Bob Dylan.

Men etter noen uker så ble alle på baren ganske lei av bare Bob Dylan Bob Dylan Bob Dylan. De var nok ute etter noe hostejazz som Smokie eller Modern talking eller annet faenskap. Så derfor fikk han sparken.

 

Så der var det ut på gaten igjen.Spilte Bob DylanBob DylanBob Dylan.

Så kom det en annne bartender og spurte om han ville spille på baren hans. Da tok han sjansen igjen og spilte Celine Dion, Celine Dion, Celine dion...

 

Nei bare kødder. Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan.

Men det samme skjedde. De var ute etter noe nyere mannshait og han fikk sparken. Dette skjedde en rekke ganger, men hver gang var han der lenge nok til å få en månedsbetaling på hver bar, og dette var ganske gode penger. Etter noen måneder med denne livstilen med Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan..., så var han blitt så rik at han hadde kjøpt seg en splitter ny BMW Z-5 (eller hva de nå heter). Når han kjørte på veien mens han hørte på Bob Dylan i stereoen, så så han et reklameskilt for en Sandwich i en "Snack bar". Han hadde så gråådig lyst på en sandwich, med ekstra ost, sylteagurk, salat, og alt på stell.

Så derfor gikk han inn og kjøpte den. Den kostet 34kr. Den var kjempesvær med masse stæsj, men plutselig når han var på vei tilbake til bilen så hoppet to tomatbiter ut av sandwichen og så gikk de over veien , men så ble den ene påkjørt , så sa den andre:

"KOM IGJEN DÅ , KETSJUP"!

 

 

 

Ok.. Dere kommer til å banne meg for denne hvis dere har giddet å lese vitsen. Han som fotalte den til meg fikk seg nok en på trynet.

 

Men gudbedremeg så morsomt sluttpoenget er!

 

Tilgi! ;)

Om det er greit, vil jeg gjerne fremføre denne foran publikum i en forsamling på ungdomsskolen. :!:

Lenke til kommentar
obs! Lang laaang vits:

 

Det var en gang en fyr som var helt avhengig av Bob Dylan. Så derfor kjøpte han seg en kasettspiller og hørte på Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Men etterhvert ble moren så lei av Bob Dylan at hun kastet kasettspilleren ut vinduet. Så derfor kjøpte han seg en Platespiller med Bob Dylan-LPer og hørte Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Dag og natt.

Non-stop. Men nå ble moren så lei at hun kastet platespilleren ut vinduet.

Så kjøpte han seg en cd-spiller, og hørte Bob Dylan, Bob Dylan , Bob Dylan. Hele tiden. Bob Dylan-junkie var han. Moren kastet denne også ut av vinduet. Hun var SÅ lei av Bob Dylan.

Så kjøpte fyren seg en gitar fordi nå hadde han hørt så mye på Bob Dylan at han kunne spille Bob Dylan på gitaren. Og han spilte Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Hele tiden. Døgnet rundt.

Nå var moren så forbannet at han kastet sønnen med gitaren på dør.

Så der gikk han ut på gaten og slo ihjel tiden; med Bob Dylan.

Jajamen, han spilte Bob Dylan, Bob Dylan,Bob Dylan. Dag og natt midt på gaten. Etter noen dager så ble folk ganske imponert av spillingen hans og utholdenheten hans så de begynte å gi penger. Så etter noen uker med denne levestilen med Bob Dylan, så kom det en bartender.

Han sa: " Vil du spille på baren min? Det er godt betalt." Fyren tenkte at nå kunne jo han få seg ly over hodet mens han forkynnte edle vers av Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Så der spilte han på den baren....

Hver eneste kveld. Bob Dylan.

Bob Dylan

Bob Dylan

Bob Dylan

Bob Dylan.

Men etter noen uker så ble alle på baren ganske lei av bare Bob Dylan Bob Dylan Bob Dylan. De var nok ute etter noe hostejazz som Smokie eller Modern talking eller annet faenskap. Så derfor fikk han sparken.

 

Så der var det ut på gaten igjen.Spilte Bob DylanBob DylanBob Dylan.

Så kom det en annne bartender og spurte om han ville spille på baren hans. Da tok han sjansen igjen og spilte Celine Dion, Celine Dion, Celine dion...

 

Nei bare kødder. Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan.

Men det samme skjedde. De var ute etter noe nyere mannshait og han fikk sparken. Dette skjedde en rekke ganger, men hver gang var han der lenge nok til å få en månedsbetaling på hver bar, og dette var ganske gode penger. Etter noen måneder med denne livstilen med Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan..., så var han blitt så rik at han hadde kjøpt seg en splitter ny BMW Z-5 (eller hva de nå heter). Når han kjørte på veien mens han hørte på Bob Dylan i stereoen, så så han et reklameskilt for en  Sandwich i en "Snack bar". Han hadde så gråådig lyst på en sandwich, med ekstra ost, sylteagurk, salat, og alt på stell.

Så derfor gikk han inn og kjøpte den. Den kostet 34kr. Den var kjempesvær med masse stæsj, men plutselig når han var på vei tilbake til bilen så hoppet to tomatbiter ut av sandwichen og så gikk de over veien , men så ble den ene påkjørt , så sa den andre:

"KOM IGJEN DÅ , KETSJUP"!

 

 

 

Ok.. Dere kommer til å banne meg for denne hvis dere har giddet å lese vitsen. Han som fotalte den til meg fikk seg nok en på trynet.

 

Men gudbedremeg så morsomt sluttpoenget er!

 

Tilgi! ;)

Om det er greit, vil jeg gjerne fremføre denne foran publikum i en forsamling på ungdomsskolen. :!:

Helt greit. Men husk, DET ER PÅ EGET ANSVAR! :p

Ikke kom til meg om du blir banket livskiten ut av sånn som jeg ble når jeg fortalte den ;)

Lenke til kommentar
obs! Lang laaang vits:

 

Det var en gang en fyr som var helt avhengig av Bob Dylan. Så derfor kjøpte han seg en kasettspiller og hørte på Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Men etterhvert ble moren så lei av Bob Dylan at hun kastet kasettspilleren ut vinduet. Så derfor kjøpte han seg en Platespiller med Bob Dylan-LPer og hørte Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Dag og natt.

Non-stop. Men nå ble moren så lei at hun kastet platespilleren ut vinduet.

Så kjøpte han seg en cd-spiller, og hørte Bob Dylan, Bob Dylan , Bob Dylan. Hele tiden. Bob Dylan-junkie var han. Moren kastet denne også ut av vinduet. Hun var SÅ lei av Bob Dylan.

Så kjøpte fyren seg en gitar fordi nå hadde han hørt så mye på Bob Dylan at han kunne spille Bob Dylan på gitaren. Og han spilte Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Hele tiden. Døgnet rundt.

Nå var moren så forbannet at han kastet sønnen med gitaren på dør.

Så der gikk han ut på gaten og slo ihjel tiden; med Bob Dylan.

Jajamen, han spilte Bob Dylan, Bob Dylan,Bob Dylan. Dag og natt midt på gaten. Etter noen dager så ble folk ganske imponert av spillingen hans og utholdenheten hans så de begynte å gi penger. Så etter noen uker med denne levestilen med Bob Dylan, så kom det en bartender.

Han sa: " Vil du spille på baren min? Det er godt betalt." Fyren tenkte at nå kunne jo han få seg ly over hodet mens han forkynnte edle vers av Bob Dylan,Bob Dylan,Bob Dylan. Så der spilte han på den baren....

Hver eneste kveld. Bob Dylan.

Bob Dylan

Bob Dylan

Bob Dylan

Bob Dylan.

Men etter noen uker så ble alle på baren ganske lei av bare Bob Dylan Bob Dylan Bob Dylan. De var nok ute etter noe hostejazz som Smokie eller Modern talking eller annet faenskap. Så derfor fikk han sparken.

 

Så der var det ut på gaten igjen.Spilte Bob DylanBob DylanBob Dylan.

Så kom det en annne bartender og spurte om han ville spille på baren hans. Da tok han sjansen igjen og spilte Celine Dion, Celine Dion, Celine dion...

 

Nei bare kødder. Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan.

Men det samme skjedde. De var ute etter noe nyere mannshait og han fikk sparken. Dette skjedde en rekke ganger, men hver gang var han der lenge nok til å få en månedsbetaling på hver bar, og dette var ganske gode penger. Etter noen måneder med denne livstilen med Bob Dylan, Bob Dylan, Bob Dylan..., så var han blitt så rik at han hadde kjøpt seg en splitter ny BMW Z-5 (eller hva de nå heter). Når han kjørte på veien mens han hørte på Bob Dylan i stereoen, så så han et reklameskilt for en  Sandwich i en "Snack bar". Han hadde så gråådig lyst på en sandwich, med ekstra ost, sylteagurk, salat, og alt på stell.

Så derfor gikk han inn og kjøpte den. Den kostet 34kr. Den var kjempesvær med masse stæsj, men plutselig når han var på vei tilbake til bilen så hoppet to tomatbiter ut av sandwichen og så gikk de over veien , men så ble den ene påkjørt , så sa den andre:

"KOM IGJEN DÅ , KETSJUP"!

 

 

 

Ok.. Dere kommer til å banne meg for denne hvis dere har giddet å lese vitsen. Han som fotalte den til meg fikk seg nok en på trynet.

 

Men gudbedremeg så morsomt sluttpoenget er!

 

Tilgi! ;)

Om det er greit, vil jeg gjerne fremføre denne foran publikum i en forsamling på ungdomsskolen. :!:

Helt greit. Men husk, DET ER PÅ EGET ANSVAR! :p

Ikke kom til meg om du blir banket livskiten ut av sånn som jeg ble når jeg fortalte den ;)

Haha, skal passe meg. :w00t:

Lenke til kommentar

Enkle beskjeder har en tendens til å endre innhold dersom de overleveres flere ganger:

 

Notat fra undervisningsministeren til skolesjefen:

Imorgen kl. 09:00 vil det forekomme en total solformørkelse. Det er ikke noe vi opplever hver dag. Be derfor elevene om å ta på seg pent tøy og stille seg opp utenfor skolen. For å markere denne spesielle hendelsen, vil jeg personlig forklare fenomenet for dem. Hvis det regner, vil vi ikke kunne se det, og i så tilfelle samles alle i spisesalen.

 

Notat fra skolesjefen til skolens rektor:

Etter ordre fra undervisningsministeren vil det kl. 09:00 imorgen tidlig forekomme en total solformørkelse. Hvis det regner vil vi ikke kunne se det i pent tøy. I så tilfelle vil solens forsvinning foregå i spisesalen. Dette er ikke noe vi opplever hver dag.

 

Notat fra skolens rektor til skolens inspektør:

Etter ordre fra undervisningsministeren skal vi imorgen tidlig kl. 9 få se at solen forsvinner i spisesalen i pent tøy. Undervisningsministeren vil selv fortelle oss om det kommer til å regne. Det er ikke noe vi opplever hver dag.

 

Notat fra skolens inspektør til lærerne:

Hvis det regner i spisesalen imorgen tidlig, er det ikke noe vi opplever hver dag. Undervisningsministeren vil i så fall forsvinne kl. 9 i pent tøy.

 

Notat fra lærerne til elevene:

Undervisningsministeren forsvinner imorgen kl. 9. Det er dessverre ikke noe vi opplever hver dag.

Lenke til kommentar

There are three engineers in a car; an electrical engineer, a chemical engineer, and a Microsoft engineer. Suddenly the car just stops by the side of the road, and the three engineers look at each other wondering what could be wrong.

 

The electrical engineer suggests stripping down the electronics of the car and trying to trace where a fault might have occurred.

 

The chemical engineer, not knowing much about cars suggests that maybe the fuel is becoming emulsified and getting blocked somewhere.

 

Then, the Microsoft engineer, not knowing much about anything, comes up with a suggestion. "Why don't we close all the windows, get out, get back in, open the windows again, and maybe it'll work!?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...