Gå til innhold

Dagens vits, gåte eller rim/dikt


Boralis

Anbefalte innlegg

Mannen var på stranden med sin lille datter og det var veldig varmt så han bestemte seg for å sole seg naken, menst han lå der spurte datteren hva det der var og pekte ned på farens underliv.

Å svarte faren det er bare en liten ful som ligger på redet sitt og varmer eggene. Etter en stund sovnet faren og da han våknet igjen lå han på intensiven med store smerter, han spurte sin datter "hva har skjedd?"

Jo svarte datteren da du sovnet bestemte jeg meg for å leke litt med fulen,men da reiste den seg og spyttet meg i ansiktet. Da ble jeg forbannet og knuste eggene og tente fyr på redet .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller som Thomas Gjertsen sa:

 

--------------------------------------------------------------

"Jeg leste SeOgHør her om dagen, og der stod det at Det var flere og flere kvinner som hadde fått noe i drinken sin..

Og hver gang det står noe sånt i SeOgHør er det alltid en Kjendis som uttaler seg om saken.. Og denne gangen var det Terje Schrøder fra Great Garlic girls som uttalte seg.. Og han kom med denne komentaren, "Jeg er så redd for å få noe i drinken min og bli lurt"....

 

Og jeg mener.. HVEM er det som blir lurt da? "

--------------------------------------------------------------

 

Haha :p Så Utrolig genialt :p

Lenke til kommentar

Tar 2 vitser fra hukommelsen:

 

1. En mann kom inn på kondomeriet og spurte etter kondomer. Hvilken størrelse har du spurte mannen bak disken. -Nei, jeg vet ikke helt... -da kan du bare gå på bakrommet her og prøve. Det er en planke der med hull for de forskjellige størrelsene.

Om en liten stund kom mannen tilbake. -Hvilken størrelse var det? - Drit i kondomene, hvor mye skal du ha for planken?!

 

2. En mann kom inn på kondomeriet og spurte: har dere sorte kondomer? du skjønner, jeg sørger. -nei, desverre, men du kan kjøpe noen små, så kan du ha dem på halv stang

 

:!: :!: :!:

Buffaloboy

Lenke til kommentar
En mann kom inn på kondomeriet og spurte etter kondomer. Hvilken størrelse har du spurte mannen bak disken. -Nei, jeg vet ikke helt... -da kan du bare gå på bakrommet her og prøve. Det er en planke der med hull for de forskjellige størrelsene.

Om en liten stund kom mannen tilbake. -Hvilken størrelse var det? - Drit i kondomene, hvor mye skal du ha for planken?!

Tok ikke den jeg :dontgetit:

 

 

:p

Lenke til kommentar

Jeff walks into a bar and sees his friend Paul slumped over the bar. He walks over and asks Paul what's wrong.

"Well," replies Paul, "You know that beautiful girl at work that I wanted to ask out, but I got an erection every time I saw her?"

"Yes," replies Jeff with a laugh.

"Well," says Paul, straightening up, "I finally worked up the courage to ask her out, and she agreed."

"That's great!" says Jeff, "When are you going out?"

"I went to meet her this evening," continues Paul, "but I was worried I'd get an erection again. So I got some duct tape and taped "it" to my leg, so if I did, it wouldn't show".

"Sensible" says Jeff.

"So I get to her door," says Paul, "and I rang her doorbell. She answered it in the sheerest, sexiest, dress you ever saw."

"And what happened then?"

"I kicked her in the face."

Lenke til kommentar

-Det var en gang et monster som skulle kjøre buss så monsteret sa til bussjåføren "monster ikke betale" og bussjøføren var livredd for monsteret og sa med en lys stemme "ok".. dette skjedde flere dager og uker så en dag tok mannen mot i seg og svarte "hvorfor skal ikke monster betale" så svarte monsteret med et stort glis "Monster ha månedskort"...

 

-To gule tomater gikk over en vei så ble den ene påkjørt, da sa den andre coman Idun gul tomatketchup

post-73-1125861669_thumb.jpg

Lenke til kommentar

En pakistaner hadde sølt melk i ansiktet på en cafe, og bestem seg for å dra hjem. Han hadde ikke tørket seg i ansiktet siden det ikke var flere servietter på cafeen.

Mens han gikk over Grønland så møtte han broren sin.

 

Broren: "Men hva faen, har du blit hvit nordmann?"

Pakistaneren: "Nei, jeg har bare sølt litt melk."

 

Så etter en stund møter han søstera si:

Søsteren: "Men hva faen, har du blit hvit nordmann?"

Pakistaneren: "Nei, jeg har bare sølt litt melk."

 

Så går han videre, og møter morra si:

Moren: "Men hva faen, har du blit hvit nordmann?"

Pakistaneren: "Men faen da. Nå har jeg vært hvit i ti minutter, og hater allerede dere pakkiser."

Lenke til kommentar

3 flaggemus satt og prata så begynte de å krangle om hvem som er best i jakt.

Så fløy den ene bort, og kom tilbake litt etter med litt blod i munnen og ba de andre sjekke utenfor og der lå det en død sau.

"Det var jeg som tok'n", sa den ene.

Så fløy den andre ut og litt etter kom han tilbake med full av blod i munnen og ba de andre se utenfor og der lå det ei død ku.

"Det var jeg som tok'n" sa den andre.

Så den tredje fløy bort, og kom ganske fort tilbake med masse blod overalt ansiktet og ba de andre å se etter stolpen utenfor. "Ja, hva med den?" sa de. "Den SÅ jeg ikke", sa den tredje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...