Gå til innhold

Ingame med interface fra Age of Empires 3 video?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du tatt bildene rett fra et digitalkamera mot skjermen? :p

Vent litt, det står jo PCGW i øverste, høyre hjørne! Kanskje jeg har den! *sjekke*

EDIT: Wohoo! Det står at det er en AoE3 film på nyeste PCGW-skive. Er det den?

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Burde kanskje droppe IMG på disse bildene og heller bare bruke vanlig linking. Har selv sett filmen, er ganske kult.

En tin jeg reagerte litt på er at "verktøylinjen" på bunnen av skjermen tar for mye plass. Selve vinduet mot verdenen ble litt lite synes jeg.

Ellers ser fysikken ganske morsom ut i spillet, samt er forhandlingsmetodene forbedret. Jeg tror spillet blir ganske bra jeg.

Skrevet

Er det Denne dere snakker om?. Fant den på denne siden: gameswelt.de/artikel/?id=860&page=1.

Er hvertfall den nyeste jeg har sett. ( 15min og 37 sekunder lang )

Enig i Snorre. Verktøylinjen tar jo opp 2/3 deler av skjermen, syns ikke det burde ta så mye plass!

Mener å huske Battle for Middle Earth hadde en veldig god verktøylinje, der man enkelt kunne få fram linja, når man trengte den, man kunne velge den bort. Så det bare var en sirkel på venstre side igjen.

Håper man på en eller annen måte kan velge den delvis bort her også.

Veldig mye av det som var i denne videon har vi forsovet sett før... Det virker som om de stadig ikke viser fram annet enn disse klippene vi så her. Ikke samme klipp da... Men de viser bare fra de samme savene og gjør det samme om og om igjen, noe som er litt synd.

Ellers er det det samme gamle ;) . Sinnsyk god grafikk, trærne ser flotte ut, skyggene er fantastiske, "havok -motoren" gjør som den skal, vannet er utrolig, og ragdoll -fysikken er glimrende! Og selvfølgelig jeg tror gameplayet vil bli veldig spennende.

TSP :)

Skrevet

jeg trode vi hadde kommet lengre i strategi spill sjangeren der hærer består av 15 man, og alle står og hamrer på bygninger med svert til de brenner og ekspoderer

Skrevet
jeg trode vi hadde kommet lengre i strategi spill sjangeren der hærer består av 15 man, og alle står og hamrer på bygninger med svert til de brenner og ekspoderer

Act of War

Skrevet

Og det har man: Vet ikke om den videoen som ble posta her viste da spilleren hadde 2 Heavy Cannons som han rettet mot et hus og skjøt vekk vegger og tak og allting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...