Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du har slått av windows messenger?

Start-kontrollpanel-administrative verktøy-tjenester

Finn messenger i listen og deaktiver den.

Skrevet
Og du har slått av windows messenger?

Start-kontrollpanel-administrative verktøy-tjenester

Finn messenger i listen og deaktiver den.

er deaktivert

(, vis det er msn messenger så må e uinstalere den å ta opp windows messenger)

Skrevet

Trur ikkje at det er popup blokkeren i Google toolbar som er problemet, trur det er spyware som gjer det. Scan maskina med Microsoft antispyware og sjå om det hjelper.

Skrevet
Er det snakk om pop-ups som kjem når du f.ek.s besøker ei nettside med den reklamen eller kjem dei opp stadig vekk utan grunn?

kommer opp stadig vekk, men e har funnet ett prog som heter noads, funker bra har ikke hatt popups siden(fikk det bare for 1-2 timer siden da :D )

Skrevet (endret)

Trur neppe av det er msn som gjør det. Jeg får iallefall ingen ting. Den viktigste årsaken er at jeg droppet explorer som nettleser. Med den får du temmelig mye drit på maskina di dessverre.

Få fjernet dette med ad-aware, spyboot, microsoft, spywareblaster, etc. Og bytt deretter til en annen nettleser, samt sett på brannmurer.

Endret av pologutt
Skrevet
Trur neppe av det er msn som gjør det. Jeg får iallefall ingen ting. Den viktigste årsaken er at jeg droppet explorer som nettleser. Med den får du temmelig mye drit på maskina di dessverre.

Få fjernet dette med ad-aware, spyboot, microsoft, spywareblaster, etc. Og bytt deretter til en annen nettleser, samt sett på brannmurer.

kan begynne å bruke mozilla..................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...