Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Noen som vet om dette i det hele tatt er mulig? Iflg. GM's vi har kontaktet er det ikke mulig uten å disbande guildet, iflg. folk på diverse forum var mulighetene for dette lagt til i en eller annen patch. Så er det noen der som kan bekrefte om det er mulig, og isåfall hvordan man gjør det?
Irons Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 tror det skal være mulig, vi har iaf endra farge osv. stikk til tabard vendor og sjekk der. (stormwind trade district)
Kristian A.G. Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Det er fullt mulig, en gang jeg logga på så hadde tabard'en min endra seg, da hadde guild master endra den mens jeg var offline. Hvordan han gjorde det veit jeg dessverre ikke.
Ildflue Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Tror nok desverre ikke at det går. Vi måtte reforme guilden.
czr Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Tullball! Det er ikke noe problem i det hele tatt. Men man må betale nye 10 gull for det. Guildlederen våres endret vår etter at det kom inn en del klager på den forrige. Tror han bare gikk til guildmasteren eller noe sånt. Der man kjøper tabard.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Fra på Blizzard sin nye faq-site: Q: Can I customize the tabard? A: Yes. The Guild Master should offer you the option to design a guild tabard. On this screen you will be able to change the colours and general design. Anyone can use this feature, but only the guild leader can actually purchase the design. Once bought, all members of the guild who are wearing the tabard should see the change. On occasion, re-equipping the tabard is required for it to update.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå