Geimst Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg husker at jeg hadde et subtitle program som funket sån at hvis man skulle spille av en film med subtitle, var det bare å kalle sub fila for nøyaktig det samme som filmen hete og ha de i samme mappe, å da kom teksten i lag med filmen uansett hvilken avspiller man brukte bare programme kjørte i bakgrunn :-)
mandela Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) vobsub http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Vi...cs/VobSub.shtml Endret 24. august 2005 av modellmakt
BigJackW Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 vobsub. Du kan skaffe subtittles på www.divxstation.no Husk at filmen og subtittle filmen må ha 110% samme navn (untatt filnavnet da).
random_wannabe Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Lasta ned dette, og prøvde det på en fil. Skrev inn navnet, først uten filtype-endelse, og så med. Men hva skal jeg liksom gjøre? Ingenting skjedde
random_wannabe Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 *Bumpe for å få et lite svar på mitt lille spørsmål*
BigJackW Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Du må laste ned subtittel filen oxo, www.divxstation.com, filtype endelsen skal være sub, men det er på filen når du laster den ned. Filen må ha akkurat samme navn som film filen. HUSK: Filen skal ikke ha samme fil-navn som filmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå