Ciwie Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Tenkte det kanskje det var på tide å gi etter systemkravene til BF2... Siden jeg nå har GF4 Ti4600 må jeg ha nytt skjermkort, men regner med jeg burde rive i et hovedkort og cpu som passer, slik at det lønner seg økonomisk på sikt. Noen som kunne tenke seg å hjelpe meg å finne en fin oppgradering? Noe som holder lenge? Tenkte på noe à lá dette: Club3D Radeon X800Pro 256MB Skjermkort Intel Pentium 4 531 - 3.0Ghz Socket 775 ASRock 775DUAL-880 PRO Socket 775 P4 Sum 4 020 Er det forresten en fordel å ha skjermkort og hovedkort av samme produsent? Endret 22. august 2005 av Ciwie
Selvbyggern Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Det er hverken noen fordel eller ulempe av å ha skjermkort og hovekort fra samme leverandør. *Off topic* Hvis du har tenkt å spille BF2 i full grafikk- flytende, så trenger du minst 1,5gb ram(helst 2gb), et enda bedre skjermkort, og en litt raskere cpu. Hva er max prisen du hadde tenkt på? AMD eller Intel *fan*? Endret 22. august 2005 av Selvbyggern
Ciwie Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 Rund 4-5 tusen tenkte jeg, men det ser ut til å bli mye dyrere enn det Liker egentlig helst intel, men har ingen erfaringer med AMD, så det kan jo bli det samme. Å kjøre Hl2 flytende på full grafikk er vel ikke helt nødvendig, bare noe holder lenge til prisen.
Selvbyggern Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 Blir 6-7 små over de 5 store... men hvis du vil ha prisen ned så bør du velge en dårligere cpu. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=18332.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå