Gå til innhold

Valg av noen knallsterke FPS titler av nyere tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

HL2

Knallbra singelplayer, deilig grafikk og uslåelig fysikk. I tilleg får du CS: Source og HL2 Multiplayer som kan gi utrolig mye underholdning.

Far Cry

Kanskje enda bedre singelplayer enn HL2, men mangler litt på multiplayerdelen i forhold til førstnevnte. (Men veldig bra for det.) Deilig grafikk.

Battlefield 2

Likte ikke forgjengerne, og har bare spilt demoen av dette spillet, men det virker mye bedre. Grafikken er også blandt den beste som finnes på populære FPS idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, har kjøpt meg half life nå, er ikke overimponert akkurat, ganske mye likt som forrige, omtrent ikke en eneste ting jeg ikke forventa meg, bortsett fra det ene våpenet som kan ta tak i alt mulig, som jeg syntes var genialt. CSS er ja, akkurat det samma som cs alltid har vært lol, men det er fett online, glad for at jeg kjøpte det, spesielt når jeg spiller på servere med 64 stykker :D:D

men du som sa at css kanskje hadde bedre grafikk enn bf2, er det ikke omvendt? riddicks krøniker..... har lest noen labre annmeldelser av det, er det stort online da? ser ut som bf2 blir neste, ingen som har noe dårlig å si om det her ihvertfall, heller ikke andre steder. Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg ut2004, men venter til 2007, blir sikkert knall bra

Skrevet

Lest labre anmeldelser av The Chronicles of Riddick? Det tviler jeg sterkt på unge mann. Spillet er en liten perle som er høyt elsket av de aller fleste som har testet det.

Skrevet

Jeg lever og ånder for FPS og det er liten tvil om hvem spill jeg gleder meg til i nær fremtid, Fear, Quake 4 og UT2007, selv om sistnevnte er litt lengre unna :)

Har også prøvd å finne Bet On Solider, men ikke hatt noe hell, skal vistnok være et bra spill, utviklet i 6år, ta en titt på www.tothegame.com.

Quake 4 kommer nok til å bli en slager, skjønner ikke hvordan du kan si det ikke er nyskapende i forhold til Quake 3, her får man både en sterk singelplayer og en strek multiplayer, det er det veldig få spill som har i dag, om noen har det i det heletatt.

Skrevet
Jeg lever og ånder for FPS og det er liten tvil om hvem spill jeg gleder meg til i nær fremtid, Fear, Quake 4 og UT2007, selv om sistnevnte er litt lengre unna :)

Har også prøvd å finne Bet On Solider, men ikke hatt noe hell, skal vistnok være et bra spill, utviklet i 6år, ta en titt på www.tothegame.com.

Quake 4 kommer nok til å bli en slager, skjønner ikke hvordan du kan si det ikke er nyskapende i forhold til Quake 3, her får man både en sterk singelplayer og en strek multiplayer, det er det veldig få spill som har i dag, om noen har det i det heletatt.

Ja vi får da håpe :thumbup:

Skrevet (endret)

Deus Ex, fasit svaret på korleis eit FPS spel skal vera. Fyr det opp i 2048x oppløsning og 8x AA :)

Ellers hopper eg på Riddick bølgen av spel med rå grafikk og kul underholdning.

Endret av siDDIs
Skrevet
yepp, jeg gleder meg garantert mest til ut2007 mer enn noe annet. Men meg kan du ikke tvinge til å tro noe annet enn at quake og ut er lik gameplay online, så det holder med en av titlene

gleder meg veldig til UT2007 og, men bare så du vet det så er Quake4 singleplayer fortsettelse til Q2, og har forhåpentligvis en ganske bra SP, men det vet vi jo ikke før det kommer. fordel med å kjøpe UT2007 er jo som sagt, at du kan spille kjempelenge i masse forskjellige modes online.

Skrevet

Ja vi får da håpe :thumbup:

Vi snakker om Quake her :))

Quake 2 syntes jeg har en av de beste historiene, singelplayeren i noen spill, enkel historie men underholdende og du fikk en feeling av å virklig være med på det som skjedde, det likte jeg :)

Skrevet (endret)

UT 2007 er et must når det kommer. UT 2004 er SINNSYKT fett på LAN. Husker enda at vi spilte mutant på TG05 :love:

Edit: fikset kursiv...

Endret av H4ngm4N
Skrevet
yepp, jeg gleder meg garantert mest til ut2007 mer enn noe annet. Men meg kan du ikke tvinge til å tro noe annet enn at quake og ut er lik gameplay online, så det holder med en av titlene

Tja, Quake 3 og UT2003/4 har ganske ulik gameplay, der UT gameplayen er mer action enn quake mener jeg, selv om Quake har rocket jump, noe ikke UT2004 har helt uten vidre:)

Skrevet

CS:S er som, CS. Yber hyppa og full av fjortiser. Ikke verd pengene for single kjøp men går bra når det følger med HL2. Koster ingen ting ekstra :p

Battlefield 2 syntes jeg ikke noe om. Eneste BF spillet som fenger meg er 1942. Ellers er Vietnam og BF2 under det jeg hadde forventa av det.

Far Cry har en kjempefin grafikk, helt enig der, men har ikke akkurat verdens beste story da. Samme med Doom 3. Kjempe grafikk men ikke det beste innen story.

FEAR har jeg desverre ikke spillet. Er vel ikke helt det jeg liker.

S.T.A.L.K.E.R er verd å vente på, selv om det ikke kommer før til neste år da. Men det ser virkelig ut som en perle som er verd å vente på. Men kan hende det er hyppa det å.

Er ikke lett å skal velge et FPS spill som har bra grafikk, bra story og er bra gjennomført. Til nå vil jeg si at av de spillene jeg har prøvd er Half-Life 2 det enste FPS spillet på lange tider som fullfører de fleste kravene for et nesten perfekt spill. Har du ikke HL2 og vil teste ut grafikken er HL2 det rette valget.

Skrevet

Jeg må si meg helt enig med, etter å ha spilt half life 2, counter strike source, bf 2, at farcry helt garantert er det beste FPS spillet når det gjelder grafikk. Se på vannet på bf2 for eksempel, ingen bølger som slår inn mot land, bare en skarp unaturlig kant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...