Gå til innhold

Skru av lydreklame på VG med Opera


torsvb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller du kan bruke det innebydge reklame-filteret i opera, sjekk denne topic...

Jeg fulgte rådet ditt og la inn dette reklamefilteret. Det er noe av det glupeste jeg har gjort. Opera er blitt minst 3 ganger raskere på å laste nettsider med reklame (og det er jo de fleste). Jeg er virkelig fornøyd med dette, går jo ikke akkurat glipp av så mye spennende selv om man ikke får se (eller høre) alle de dustete reklamene på vg.no, itavisen.no, dagbladet.no, osv, osv..... Anbefales på det varmeste til alle Opera-brukere... :w00t:

Lenke til kommentar

Det irriterer også ræva av meg, sitter å ser på film og har kanskje lyden på veldig høyt pga lav lyd på selve filmen (skjedde inatt) og surfet litt imens jeg så på filmen så dro jeg musa tilfeldigvis over reklamen med den svære tunga og holdt på å få hjertestans :cry:

Lenke til kommentar

hvilken lydreklame er det snakk om egentlig? Jeg er på vg.no veldig ofte og jeg hører ingen musikk eller lyder fra vg.no. jeg har slått av Flash, satt på full popups blokker og slått av lyden på web sidene. Jeg bruker Opera 8.02 og jeg har aldri hørt noe lyd. Ikke i Firefox heller for den saks skyld.

Nei, jeg har ikke slått av høytalerne når jeg er på internet :p.

Lenke til kommentar

Hvis du åpner VG.no nå og scroller litt ned og under Nyheten: -Frykter ikke <<Chelski>> så er det et stort banner med munn+tunge hvor det kommer lyd fra..

Men hvis du har slått av flash kan kanskje det ha noe med saken å gjøre

Endret av dmeNt`
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...