Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Kjører du virkelig noe _slikt_?!

Den er jo på grensen til verre enn DT'en rett oppfor. ÆSJ.

 

Sorry for barnslig innlegg, men jeg følte det var nødvendig.

Racingsykler ftw, sort of.

8399340[/snapback]

Ja.

Men den er strøken. Og ikke alle som er bortskjemte pappagutter som får det de ønsker. Jeg har iallefall noe og kjøre. enn du da? Hva kjører du teggy?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
min Yamaha DT-MX1 :tease:

 

HevaDT003.jpg

8398718[/snapback]

 

Har en kompis som kjører en dt50r mx de er dritt råe vis du trimmer de.

Bare drit i de andre som snakker drit det er bare en gjeng med pappa gutter/femiklatter som får "Racing" mopeder av foreldrene, de vil heller bruke 20 000 i året på klær.

 

Måtte bare få det ut

:!:

Lenke til kommentar
Unnskyld, men den var stygg. :!:

 

Kjører du virkelig noe slikt?

 

Sier bare:

dsc00239xf7.th.jpg

Forøvrig en klassisk 125ccm Bajaj, chetak 12v. Rundt 100km/t med medvind på en fin dag. =)

Det er også en firetakter så er jo sterk i starten, og merker ikke store forskjellen om en sitter på eller ei.

8399154[/snapback]

 

ja, jeg kjører no slikt.. jeg ga 500,- spenn for den og påkostet den 3000 for å få den sånn.. jeg fokuserer heller på en dyr bil når den tid kommer.. og scooter`n din gjør 100? *knis*.. denna stygge mopeden eier deg, gutten min

Lenke til kommentar
Unnskyld, men den var stygg. :!:

 

Kjører du virkelig noe slikt?

 

Sier bare:

dsc00239xf7.th.jpg

Forøvrig en klassisk 125ccm Bajaj, chetak 12v. Rundt 100km/t med medvind på en fin dag. =)

Det er også en firetakter så er jo sterk i starten, og merker ikke store forskjellen om en sitter på eller ei.

8399154[/snapback]

 

ja, jeg kjører no slikt.. jeg ga 500,- spenn for den og påkostet den 3000 for å få den sånn.. jeg fokuserer heller på en dyr bil når den tid kommer.. og scooter`n din gjør 100? *knis*.. denna stygge mopeden eier deg, gutten min

8399958[/snapback]

Jaja. Synd det tar en halvtime før du når den farta da :innocent: - samt at du kjører ulovelig da. Du skal kjøre i 45 du.

Lenke til kommentar
Noen flere som har noen vårbilder av sykkelen sin?

Tråden trenger flere bilder..  ..fyr løs! :)

8378174[/snapback]

 

Mer bilder - mindre snakk!

8400380[/snapback]

Kloke ord. Det er alt for lite bilete i denne tråden no. Ta ymse off topic prat i andre relevante trådar. Framtidig off topic vil bli sletta.

 

Hugs og å fjerne image-taggen når dykk siterer bilete.

Lenke til kommentar
Hadde helder, mye helder rulla rundt på en gammal klassisk scooter enn en GPR50!

8402683[/snapback]

Slik den er nå ja, for den går jo ikke spesielt bra. Men når den er trimma ser den bedre ut, og den går vel ca like godt også. Så da er det jo ikke tvil om hvilken sykkel man foretrekker.

Lenke til kommentar
Hadde helder, mye helder rulla rundt på en gammal klassisk scooter enn en GPR50!

8402683[/snapback]

Slik den er nå ja, for den går jo ikke spesielt bra. Men når den er trimma ser den bedre ut, og den går vel ca like godt også. Så da er det jo ikke tvil om hvilken sykkel man foretrekker.

8405885[/snapback]

 

Kan ikke stikke å ta non bilder av vidunderet dit da teggy ? :p har ikke sett din før.

Lenke til kommentar

hvorfor er det så lite bildet av scootere her ,, skal poste bilder av mye ny lakkerte aerox :) snart bare ta litt bilder ,,

kan poste et bildet fra før den ble fiksa

post-112614-1176843262_thumb.jpg

Det som er gjort , rettet opp alt av riper og skader i kåpe, pusset ned potte, lakka den , og lakert alt opp i en slaks candy blå:)

Endret av Nokia_dell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...