Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Hmm, er ikke sikker på farten enda, målt rundt 55-60 nå, men har snakket med funmotors.no og de sa eg må stille clutch klokka, og da skal den gå bedre.. men den farten som er nå er ekstrem når du sitter på en så liten en.. bare drit det er blitt is og sånn på veiene igår og idag + eg har knokken handa, men likevell gøy å kjøre! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det folkens, ja, jeg driver å modder litt på den. Neste steg er å bli kvitt refleksene foran og bak. Kanskje sette på Carbon speil. Derheter skal jeg ta av den stroppen hvor passasjeren kan holde seg fast i. (Den ville ikke jeg satset på å holde meg i hvis jeg satt på :!: )

 

Ja, bilder av meg på sykkelen skal dere nok få. Venter på en vakker solskinnsdag. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
JEG VIL OGSÅ HA FIREBLADE!§!!

 

Tilbudet mot og byte din fireblade mot min tzr er fortsatt åpent muffinman :D

7220692[/snapback]

Hehe, det var fremdeles den detaljen med dama som mellomlegg da...

7225096[/snapback]

Hehe :p Tøffe forhandlinger pågang her.. :roll:

Lenke til kommentar
Dere som står med demonterte sykler, gjerne fortell hva dere driver med, hvorfor, hvordan etc ;)

7226731[/snapback]

Jeg har byttet litt slitedeler, inkludert hjullagre foran og bak, bremseklosser foran, framdekk og styrelager. Skal bytte gaffelolje samt montere K&N-filter i kveld. Har også tatt for meg noen små hakk i lakken i nedre kant av tanken, samt lakkert opp et kåpefeste som ikke var som nytt lenger. Felger er shinet 100% og småsår i lakken er reparert. Bremseskiver har fått noen timers intensivbehandling med autosol... Samtidig blir alle metalldeler frisket opp med autosol og alt blir rengjort før montering.

 

Så er vi snart klar til våren...bare så forbaska synd det er så lenge til...

 

Min sykkel ble kondemnert i forrige uke, så ikke mye stort og vise frem..

 

Stygge skader :/

Så lenge føreren er noenlunde hel gjør vel ikke det så mye. Det finnes masse motorsykler, men bare en SvennAndre..

:)

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Dere som står med demonterte sykler, gjerne fortell hva dere driver med, hvorfor, hvordan etc ;)

7226731[/snapback]

Jeg har byttet litt slitedeler, inkludert hjullagre foran og bak, bremseklosser foran, framdekk og styrelager. Skal bytte gaffelolje samt montere K&N-filter i kveld. Har også tatt for meg noen små hakk i lakken i nedre kant av tanken, samt lakkert opp et kåpefeste som ikke var som nytt lenger. Felger er shinet 100% og småsår i lakken er reparert. Bremseskiver har fått noen timers intensivbehandling med autosol... Samtidig blir alle metalldeler frisket opp med autosol og alt blir rengjort før montering.

 

Så er vi snart klar til våren...bare så forbaska synd det er så lenge til...

 

Min sykkel ble kondemnert i forrige uke, så ikke mye stort og vise frem..

 

Stygge skader :/

Så lenge føreren er noenlunde hel gjør vel ikke det så mye. Det finnes masse motorsykler, men bare en SvennAndre..

:)

7229976[/snapback]

Ah, høres digg ut å ha noe å skru på i vinter. Trodde jeg og skulle få den gleden på min, men akk.. :innocent:

 

Joda, men veeeldig lett å ta egen helse som en selvfølge når alt gikk bra. Fikk jo penger og, så burdte egentlig ikke klage :whistle:

 

Tror min siste tur blir i morgen, før forsikringsselskapet kommer og henter den. Det må jeg si blir litt trist..

Lenke til kommentar

:dribble:

hvor fort går denne pocketen din? jævelig stor  potte, er det trimpotte?

7202439[/snapback]

 

Er effektanlegg ja, som kom med fra forhandler som ny:-)

7204355[/snapback]

Toppfart?

7230731[/snapback]

 

Hei:)

Har målt topparten nå, får 60 på flata, men har ennå ikke stilt clutch fjærene.. skal gjøre det så snart eg får rette verktøyet, da skal den gå bedre, men er livredd når eg kjører i den farten=p er null kontroll i den farten på den sykkelen;) :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...