Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilder og info om din sykkel..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde et lite uhell i går: Kjørte på min venns moped, en scooter, speedfighter tror jeg. Piaggio vertfall. Det som skjedde var: etter å ha kjørt i 2min totalt, kjørte jeg på en spiker. Punktert dekk og erstatningskrav på halvparten av summen.

 

Broren hannes, som han arvet moppen av, sier at det koster 1500kr for nytt dekk med installasjon like. Er det mye eller?

Lenke til kommentar
hadde et lite uhell i går: Kjørte på min venns moped, en scooter, speedfighter tror jeg. Piaggio vertfall. Det som skjedde var: etter å ha kjørt i 2min totalt, kjørte jeg på en spiker. Punktert dekk og erstatningskrav på halvparten av summen.

 

Broren hannes, som han arvet moppen av, sier at det koster 1500kr for nytt dekk med installasjon like. Er det mye eller?

7047001[/snapback]

Jeg betalte noe det samme på min sykkel, men dekket mitt er vel ganske mye større enn et scooterdekk. Syns det var litt mye.

Lenke til kommentar
hadde et lite uhell i går: Kjørte på min venns moped, en scooter, speedfighter tror jeg. Piaggio vertfall. Det som skjedde var: etter å ha kjørt i 2min totalt, kjørte jeg på en spiker. Punktert dekk og erstatningskrav på halvparten av summen.

 

Broren hannes, som han arvet moppen av, sier at det koster 1500kr for nytt dekk med installasjon like. Er det mye eller?

7047001[/snapback]

jeg betalte 1400 for to nye dekk til min husqvarna, ferdig montert.

... Men så er det halvveis enduro dekk som er noe billigere, men har vanskelig for å tro at det blir så dyrt. Stikk ned på en dekksjappe å hør selv ;)

 

Ooog hølands_gutt: Det er vel tubeless på scooter ?

Endret av scoot
Lenke til kommentar

Jeg ville ALDRI kjørt på et sykkel dekk som er lappet.

 

Tror ikke han du pengterte dekke til vil godta det heller. Dekk er dyrt, men 1500 for et scooter dekk har jeg vanskelig for å tro.

 

Jeg betale 2200 for mitt dekk nå i sommer, men det er til en r-sykkel.

Jeg ville tro det ikke kommer på mere enn 6-700 kr. Ring litt rundt selv og hør på div steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...