Gå til innhold

Patch Notes for Patch 1.7


Anbefalte innlegg

Eneste som var skikkelig KULT for min del:

 

*Tauren can now ride wolves if they learn the wolfriding ability.

 

*Need Before Greed and Group Loot options have been improved. The rolling window that appears when an item of the threshold and above is looted now has three buttons: a Need button (the dice), a Greed button (the coin), and a close button. Any players who select Need will get a chance to roll first for the item, with the high roller winning. If no one selects Need, all characters who selected Greed will then roll, with the highest roll winning the item. If everyone closes the window, the item becomes lootable by anyone in the group.

 

*New "Dressing Room" Interface now available! If you control-left click on any item, item reference (vendors, quests) or item link (chat), a UI panel will appear showing your character wearing that item. You can then use the same command (control-left click) on additional items to add to the preview appearance. In addition, the Auction House now has a checkbox in the upper right-hand corner; if checked, any item you click on within the Auction House will automatically be previewed on your character.

 

 

Savner ennå litt forbedringer hos Shaman. Ingenting var endret på denne gang. Savner noe "regndans" med torden og lyn som skader flere mobs samtidig, eller lignende (det er slik jeg ser for meg en shaman egentlig)Skulle også kommet noen ny armor-set for Enhancement-build shamaner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest litt nærmere angående the unstoppable force så virker det som den kommer til å dele samme deminishing returns som andre stuns altså kommer den til å være Verdiløs for paladins da den kommer til å ødelegge vår Hammer of Justice ,

men på andre siden så står det også at proc raten har blitt mer sjelden så man er jo ikke sikker på om den proccer 2-3 ganger iløpet av 15 sekunder slik den gjerne gjorde før, jeg sloss mot en orc warrior engang og jeg ble knockbacka 4 ganger på rad. :mad:.

 

Lawbringer settet har også blitt bittelitt grann nerfed med circle of healing som ikke healer raid som den gjorde før ?.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
hvordan kan du vite det egentlig ?

sikker på at det ikke bare er rykter på trappa ved AH ? :)

Jeg leste det av en offisiell blizzard poster faktisk. Skal se om jeg finner igjen posten og legge ut link her.

Det stod vel ikke at det faktisk kom i 1.8, det stod heller at "talent changes ikke blir ferdige til 1.7, men regner med at de kommer i neste content patch igjen" (eller noe i den duren).

 

dessuten, kjedelig druid updates for oss som er casters

eneste update`n for casters er starfire, og den ble nerfed sad.gif

Den blir ikke nerfa, den blir fiksa. :p

(kan vel kanskje si at den blir nerfa, men den fungerte ikke som den skulle i utgangspunktet.)

Lenke til kommentar
dessuten, kjedelig druid updates for oss som er casters

eneste update`n for casters er starfire, og den ble nerfed sad.gif

Den blir ikke nerfa, den blir fiksa. :p

(kan vel kanskje si at den blir nerfa, men den fungerte ikke som den skulle i utgangspunktet.)

ok, du tok meg litt på den druid update`n :)

men det som er kjedelig med starfire nerfen

er at det er talent tree build på starfire, hvem vil bruke 3 poeng for 9 % stun chance hvis de som blir truffet kun har 9 % sjangs for at det skal skje PLUSS at de kan resiste stun` ...get it ? :)

Lenke til kommentar
Er ikke Starfire et rimelig tregt spell også (3 sek. casting time)?

Isåfall ville ikke jeg tatt det talentet uansett.. 9% chance for å stunne er jo nesten ingenting på et såpass tregt spell.

Får se hva som skjer når de nye talentene til Druid kommer ut. :)

joa, det er en rimelig treig spell, men ypperlig til pvp raids f.eks

eller for å farme low level mobs...9 % stun chance er egentlig ganske mye når man bruker den i pvp. gode sjangser for at du mister ca 2500HP med starfire og etterfølgende spells hvis du blir stunned..på 3 sec :O, og det er ganske bra for en stakkars druid serru :)

ja, skal bli gøy å se talent tree`et til druids når det kommer ut, blir rart å måtte legge om hele spille stilen sin men :)

 

 

EDIT: hemmeligstemplet

Endret av str00tz
Lenke til kommentar

# Pet Abilities

 

* Hunters now have the first round of pet customization available. New passive abilities include increased armor, stamina, Fire resistance, Frost resistance, Nature resistance, Shadow resistance, and Arcane resistance.

* Hunter pets can now be untrained of all their skills from any beast trainer in the major cities. Similar to talents, untraining a specific pet scales up as you do it more times: 10 silver, 50 silver, 1 gold, 2 gold, 3 gold, etc., eventually stopping at 10 gold.

* Training point costs for all abilities have been rebalanced. You'll now be able to use all your pet's training points with meaningful choices. To help make "hunting" pets more viable in more situations, the Growl ability is now free to all pets.

* Bats, owls, and carrion birds can now learn the Screech ability, a fast single-target attack that also lowers the attack power of all enemies within melee range of the pet.

* Cats can now learn Stealth. In addition to being unseen, they receive a damage bonus for their first attack coming out of stealth.

* Scorpids can now learn Scorpid Poison. The poison deals Nature damage over time and stacks up to five times on a single enemy.

* Wolves can now learn Furious Howl. The howl adds a flat amount of damage to all nearby party member's next attack (within 15 yards).

 

 

NAM :D .

Katter med stealth, perfekt for Night elfs :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...