Gå til innhold

Priest: PVP tactics


Anbefalte innlegg

Shaman: (middels)

 

neppe...

jeg har ivertfall den oppfattelsen at shamans går relativt lett ned hvis du konser litt :dontgetit:

800 armor, 2800 hp mot en shammy... ikke spesielt gøy... Selvsagt kan du prøve å lure palaen med å bruke shadowspell når skal heale, så healer du etter at han har interrupted spellet ditt, men de fleste shamaner.. hmm... Du kan jo alltids prøve å SW:P kite han da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er lvl 42 nå og jeg har 2k hp 1100 armor (med inner fire)

 

når jeg møter en shaman så SW:painer jeg mindblast fear mana burn mana burn PW:shield igjenn mana burn da er han sånn ca tom for mana.

deretter fortsetter jeg med og heale til jeg har en ny fear klar mind flay mindflay.

silence mindblast =død shaman men hvis han bruekr nature swiftness og instant healer så må jeg kansje fyre opp en mana potion og gjenta hele greia

 

(kansje jeg må instant healen min jeg og men ikke absoulutt nøvendig)

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
shamans kan bare purge PW:S da, så det er unødvendig å bruke mana på å kaste den.

JA, skjønner meg ikke på folk som sier "PW:Shield" mot shamaner.. wtf, de blir jo borte med en gang (purge ftw, eller hva? ) .. Joda, fear er jo også gøyalt om de bruker trmor totem.. joda.... Ganske lurt det ja... Beste er vel å bruke dagger mot dem så du tar ned totems raskt og så løpe rundt o gSW:P kite dem...

Lenke til kommentar
er lvl 42 nå og jeg har 2k hp 1100 armor (med inner fire)

 

når jeg møter en shaman så SW:painer jeg mindblast fear mana burn mana burn PW:shield igjenn mana burn da er han sånn ca tom for mana.

deretter fortsetter jeg med og heale til jeg har en ny fear klar mind flay mindflay.

silence mindblast =død shaman men hvis han bruekr nature swiftness og instant healer så må jeg kansje fyre opp en mana potion og gjenta hele greia

 

(kansje jeg må instant healen min jeg og men ikke absoulutt nøvendig)

Jeg syns sånne her poster alltid er morsomme .... Hevder dem har stor epenis og best i pvp, det at du bruker shield 2 ganger viser bare at alle shamaner du 90% av tiden pvp'er er newbies ... og alle kan slå newbies

Lenke til kommentar

Når jeg bruker recklessness mot en shadowpriest hjelper det nesten ikke uansett :( Ja, jeg critter fra 800 til 1600-1800 på hver hvert slag, men de regenererer så ufattelig mye hp fra shadowspellsa sine :( Nå snakker jeg om priests med shadowform, de uten er null problem siden jeg bare pummeler healen deres :)

 

Her snakker jeg dog om dueller vs undead med Devouring plage, som også healer, så blir ikke helt det samme :p

Lenke til kommentar
Når jeg bruker recklessness mot en shadowpriest hjelper det nesten ikke uansett :( Ja, jeg critter fra 800 til 1600-1800 på hver hvert slag, men de regenererer så ufattelig mye hp fra shadowspellsa sine :( Nå snakker jeg om priests med shadowform, de uten er null problem siden jeg bare pummeler healen deres :)

 

Her snakker jeg dog om dueller vs undead med Devouring plage, som også healer, så blir ikke helt det samme :p

Blir artig å være UD shadow priest nåja... Når Vampiric Embrace faktisk healeer 20% av dmg, og ikke 20 hp :p, sammen med Devouring Plague blir dette meget kjipt :p Mot warriors er det alltid kjekt å ha en renew på....

Lenke til kommentar
alle paladins med IQ over 80 tar på seg pvp trinketen når de ser en prest.

 

mana burn = 375ish damage

mind flay  =  500ish damage

mind blast  =  800ish damage

 

så om paladinen bare har rundt 2000hp på level 60 så er dette en død paladin ja :hmm:

Gjenta det jeg sa :p du eier paladiner lett med den teknikken...

 

Mana burn til palaen har 20-100 mana igjen så koser du deg med han...

Jeg synes du har undervurdert paladins litt :p En paladin med rundt 4000hp tåler en del..

 

Hvis han må heale, kan han bare drikke en Greater mana potion (koster ikke allverdens), etterfulgt av stun + divine favor (talent for å få en crit heal) + heal = ca. 2300 mer HP..

 

Senere i kampen kan han også bruke bobla + heavy runecloth bandage = 2000 med HP. Hvis han er blacksmith kan han få tak i Glimmering Mithril Insignia (immune mot fear i 30sek).

 

Shadowresistance-auraen (+60 SR) hjelper faktisk også en god del. De fleste paladins bruker denne mot locks og priests..

 

Med et litt tregt 2h våpen og Seal of Command (dere kan kanskje debuffe denne?), gjør paladins faktisk litt skade også.

Lenke til kommentar
Druids går greit om dritten ikke er feral speccd og nature swiftness...

Du er jo rimelig heldig om han IKKE har noen av delene ;)

Akkurat poenget mitt ;) Druids er vanskelig, dermed basta, hvertfall når man ikke har silence :p

 

Paladins... NAh, undervurderer ikke, men de er ikke likke tøffe uten mana, ikke nekt for det :p går det skeis sp fearer du+mind controller utfor et stup :p Sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
er lvl 42 nå og jeg har 2k hp 1100 armor (med inner fire)

 

når jeg møter en shaman så SW:painer jeg mindblast fear mana burn mana burn PW:shield igjenn mana burn da er han sånn ca tom for mana.

deretter fortsetter jeg med og heale til jeg har en ny fear klar mind flay mindflay.

silence mindblast =død shaman men hvis han bruekr nature swiftness og instant healer så må jeg kansje fyre opp en mana potion og gjenta hele greia

 

(kansje jeg må instant healen min jeg og men ikke absoulutt nøvendig)

Jeg syns sånne her poster alltid er morsomme .... Hevder dem har stor epenis og best i pvp, det at du bruker shield 2 ganger viser bare at alle shamaner du 90% av tiden pvp'er er newbies ... og alle kan slå newbies

elsker sånne svar fra morsomme folk som ikke vet hva de snakker om

hvis du er på daggerspine så PLIX kom og møt meg!

spar meg for slike svar please.

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spiller en del BG! Som i WSG! human priest.

 

Undead priest sin racial spell må nerfes. Makan til damage og healing. For luxus.

 

Men priest vs Shaman. Ikke lett.

 

Er du heldig tar og du mind blast og fear før han slenger uten tremor eller grounding. Seff swp deretter mind blast silence. mind flay mind blast etc og han er død. Da er du heldig!

 

 

Har derimot den ekle shamanen slynget ut tremor totem og started earth shock. Og konstant purger deg , shocker melee og wind fury. Da min venn. Er du i trøbbel!

Lenke til kommentar

jada vmp.embrace + 2 shadow dots er IVERTFALL ikke luksus trenger nesten ikke bruke heals engang det bare tikker og tikker inn med hp

og for og ikke snakke om WotF som er så imba at jeg snaker begynner og grine

 

 

:dontgetit: <--------- meg når jeg møter på litt smarte ud prester eller rogues

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
Undead priest sin racial spell må nerfes. Makan til damage og healing. For luxus.

Ja for instant heal er jo hvertfall ikke luksus? Ingen manacost heller, dog en halvtime cooldown, men det er bare fortjent!

 

Du er helt på jordet

TROR 100% som driver pvp some priest vil ha en extra dot *curse* istedenfor en instant heal hver 30 minutt! Bruk swp ,vamp embrace og dp mot enhver melee classe og mind flay. AA vaere ud priests er bare for lett :cry:

 

 

UD priests skulle nerfes kun for AA vaere paa lag med dem derre priest killing shamans :!:

 

Nei, prQv alliance priest og opplev urettferdigheten

Lenke til kommentar
Undead priest sin racial spell må nerfes. Makan til damage og healing. For luxus.

Ja for instant heal er jo hvertfall ikke luksus? Ingen manacost heller, dog en halvtime cooldown, men det er bare fortjent!

 

Du er helt på jordet

TROR 100% som driver pvp some priest vil ha en extra dot *curse* istedenfor en instant heal hver 30 minutt! Bruk swp ,vamp embrace og dp mot enhver melee classe og mind flay. AA vaere ud priests er bare for lett :cry:

 

 

UD priests skulle nerfes kun for AA vaere paa lag med dem derre priest killing shamans :!:

 

Nei, prQv alliance priest og opplev urettferdigheten

UD priest rocker i PvP, Human/dwarf rocker i PvE.

Lenke til kommentar
TROR 100% som driver pvp some priest vil ha en extra dot *curse* istedenfor en instant heal hver 30 minutt! Bruk swp ,vamp embrace og dp mot enhver melee classe og mind flay. AA vaere ud priests er bare for lett :cry:

 

Så bra er den ikke. Kjekt å hive på en eller annen ekkel alliance når SW: P ikke holder, men med 3m cooldown er det ikke noe å basere skaden på. Selv bruker jeg den bare sporadisk i PvP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...