Gå til innhold

Priest: PVP tactics


Anbefalte innlegg

Til alle alliance priester som syter om Devouring Plague.. Dere har fått med dere at Devouring Plague er en Disease som enkelt kan fjernes med en liten spell dere selv er kapable til og fjerne? Mange andre klasser som kan fjerne disease også.

 

Dessuten koster Devouring Plague i overkant av 1000 mana på høyeste rank. Ganske så kjedelig da at den lett kan fjernes. Jeg hadde heller ville hatt en full gratis heal for og si det sånn, enn devouring plague. Alliance prester som synes Devouring Plague (disease) er så skummelt burde vel ha lært seg klassen sin, da du kan faktisk fjerne Diseases med en Instant Spell!!

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UD priests skulle nerfes kun for AA vaere paa lag med dem derre priest killing shamans :!:

 

Nei, prQv alliance priest og opplev urettferdigheten

Jeg bruker VELDIG sjelden devouring plague, det er i så fall bare i de tilfellene hvor jeg sloss 1v2 eller flere.

 

Og hvis du er så avhengig av fear at du ikke klarer å ta noen med WotF så har du valgt feil klasse, ihvertfall hvis du er shadow.

Lenke til kommentar
Til alle alliance priester som syter om Devouring Plague.. Dere har fått med dere at Devouring Plague er en Disease som enkelt kan fjernes med en liten spell dere selv er kapable til og fjerne? Mange andre klasser som kan fjerne disease også.

Det virker som om dispel magic og cure disease er lite brukt blant alliance. Det er litt gale når jeg plukker med meg flagget i WSG, og skjoldet mitt blir hamret vekk av melee-klasser + priestene hiver SW: P på meg istedenfor å dispelle. Litt søtt. :)

Lenke til kommentar
Det virker som om dispel magic og cure disease er lite brukt blant alliance. Det er litt gale når jeg plukker med meg flagget i WSG, og skjoldet mitt blir hamret vekk av melee-klasser + priestene hiver SW: P på meg istedenfor å dispelle. Litt søtt. :)

Ja det sier jo litt om kunnskapsnivået til dem iallefall. Ikke rart de må være 2 mot 1 stort sett hele tiden for og vinne noe som helst (det finnes jo selvfølgelig unntak) :)

 

Hadde en liten morsom hendelse i går når jeg ridde gjennom Felwood, som lvl 54 undead priest (shadow/disc) - Kom en lvl 60 Human mage rasende etter meg på Epic mount og tok meg igjen selvsagt, dismounta og sheepa (standard rutine). Poly breaka før han rakk og caste, så jeg rakk og shielde (var også i shadowform). sw:p, vampiric embrace, devouring plague, løp mot han og feara - og akkurat i det jeg fear'a så silenca han meg.. bra timing, silenca i 4sec mens han løp rundt som en dust i 8 sec. Rakk og få av en mindblast og mindflay'a resten.. stod der med en død lvl 60 mage og 38% hp igjen, uten og heale en eneste gang (utenom vampiric embrace og devouring plague da). Hadde jeg hatt Silence talentet, hadde det vel gått enda bedre, men får ikke det før lvl 55. Var litt morsomt. Men det som er det spesielle med denne hendelsen, er nemlig hvor "n00b" denne personen virkelig måtte ha vært. Han var frostmage, for han brukte for det meste frost spells (utenom fireblast og arcane explosions). Han kunne LETT ha brukt IceBlock for og fjerne DOTs/diseases.. Men neida..

 

Like etter det ble jeg corpsecampa av han og en lvl 60 paladin. 2:1 som vanlig, men 2stk. lvl 60 som camper en lvl 54 er litt i det teiteste laget altså.. Men lvl 60 Paladin's har vel stort sett ikke annet og gjøre enn og løpe og hjelpe andre i pvp alikevel, de duger jo ikke til stort mye annet i endgame :tease:

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Til alle alliance priester som syter om Devouring Plague.. Dere har fått med dere at Devouring Plague er en Disease som enkelt kan fjernes med en liten spell dere selv er kapable til og fjerne? Mange andre klasser som kan fjerne disease også.

Det virker som om dispel magic og cure disease er lite brukt blant alliance. Det er litt gale når jeg plukker med meg flagget i WSG, og skjoldet mitt blir hamret vekk av melee-klasser + priestene hiver SW: P på meg istedenfor å dispelle. Litt søtt. :)

Ja, det er nok bare alliance som ikke er så smarte at de dispeller et shield, for all del, alle horde gjør jo det. :roll:

 

edit: typo

Endret av alex503
Lenke til kommentar

Jaja, det er klart... Doh.. Dispell-knappen er flittig brukt hos meg ihvertfall, spesielt mot castere(Dispell for motstander, decursive for meg selv)... Uansett, du kan ikke bruke instaheal i shadowform, og shadowform koster litt mana og bytte inn i igjen... Devouring Plague er jo også meget kjekt når man soloer princess/elites i winterspring/Uldaman... Også er de tikke 30 min CD på den.

Lenke til kommentar
Like etter det ble jeg corpsecampa av han og en lvl 60 paladin. 2:1 som vanlig, men 2stk. lvl 60 som camper en lvl 54 er litt i det teiteste laget altså.. Men lvl 60 Paladin's har vel stort sett ikke annet og gjøre enn og løpe og hjelpe andre i pvp alikevel, de duger jo ikke til stort mye annet i endgame :tease:

Jeg forstår ikke, i det ene øyeblikke skriker horde "nerf bos" i andre øyeblik sier dere at pally ikke har noe å gjøre i endgame?

 

Btw, du er lvl 54, hva vet du om end game?

Endret av alex503
Lenke til kommentar
Like etter det ble jeg corpsecampa av han og en lvl 60 paladin. 2:1 som vanlig, men 2stk. lvl 60 som camper en lvl 54 er litt i det teiteste laget altså.. Men lvl 60 Paladin's har vel stort sett ikke annet og gjøre enn og løpe og hjelpe andre i pvp alikevel, de duger jo ikke til stort mye annet i endgame :tease:

Jeg forstår ikke, i det ene øyeblikke skriker horde "nerf bos" i andre øyeblik sier dere at pally ikke har noe å gjøre i endgame?

 

Btw, du er lvl 54, hva vet du om end game?

Jeg har en lvl 60 rogue, lvl 54 priest, lvl 32 mage. Det hadde du lett sett om du hadde trykka på profilene mine i signaturen.

Lenke til kommentar
Ok, trekker tilbake den siste delen, men fremdeles, paladin har en stor rolle i endgame PVE

 

Hm, etter utstyre ditt å dømme, har du ikke akkurat hatt noe suksess i endgame...

Dessuten har du bare horde chars, hvordan kan du uttale deg da?

Utstyret på roguen min er ikke av det beste nei :) har 2 SC deler til liggende da, men bruker dem ikke da jeg har bedre alternativ (gloves og pants, devilsaur er bedre). Men gikk kjapt lei av Rogue, kjedelig klasse imho, spesielt når en er lvl 60. Veldig morsomt opp til lvl 40, men så gikk det bare nedover. Så begynte på priest. At priesten er dårlig equippa i forhold til lvl vil jeg neppe si. 3x dreadmist sett (også 2stk devout items jeg kun bruker når jeg skal heale), Robe of Winter Night (en av de absolutt beste robes'a for shadowpriests, også på lvl 60), osv. + en purple skeletal warhorse i banken som venter på meg (skulle egentlig brukes på roguen, men...) :)

 

Dessuten har jeg passa på endel items med roguen til fordel for guildmates, rett og slett fordi jeg har bestemt meg for og ikke satse på han i lengden uansett.

 

Jeg har også forøvrig en lvl 52 nelf hunter på en annen server, som var min første char - så jeg har da spillt litt på den mørke siden ;)

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Når du sier endgame, mener du da UBRS/strat/scholo/dm? Endgame er MC/onyxia/BWL imo...

Endgame i mine øyne er når en har nådd lvl 60 og ikke trenger og bekymre seg om og samle xp hele tiden. Endgame er like mye og pvp'e for de som interesserer seg for det. Ikke alle som synes at det morsomste er og farme MC hele tiden :)

 

Personlig laga jeg presten min for PvP, og healing i instances når jeg føler for det, og målet mitt er og en gang oppnå "High Warlord". Da sier det seg selv at jeg ikke har tid til og farme MC/BWL og Onyxia hele tiden... Folk har forskjellige mål, og jeg synes ikke at en kun hører til "endgame" om en gjør en eller to bestemte ting, ellers har en ikke peiling. Hadde jeg hatt lyst og tatt MC/Onyxia/BWL, hadde jeg respecca Disc/Holy - noe jeg aldri kommer til og gjøre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...