Gå til innhold

Noen nye Gothic 3 screens.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det bekymrer meg også. Har spilt endel Gothic 2, og selv med et rimelig oppdatert system (bedre enn de anbefalte kravene) syns jeg spillet var tungt å kjøre glatt i forhold til hva det faktisk viste av grafikk. Håper dette forbedres denne gangen.

Endret av Madrigal
Lenke til kommentar

Fy helvete inni granskauen !! Det der var det råeste jeg har sett hittil i ett spill.

Gothic 2 regner jeg med som en av det råeste spillet jeg har spilt, uten tvil det mest underholdende. Jeg med flere ble betatt av selve verdenen og omgivelsene. Husker jeg satt konstant inne og folk fikk ikke kontakt med meg på en uke :p

 

Gothic 2 stod for perfekt spillbarhet og det er ingen spill idag som kan måle seg med det . Husker jeg gikk dritlenge opp en sti langt oppe i fjellene og så kunne jeg se byen jeg dro fra for lenge siden. Kunne se sivile jobbe og gjøre sitt dagligdags fra den syke avstanden :O

 

Tør ikke å tenke på hvor bra Gothic 3 vil bli. Tenk å hatt noe sånt i MMORPG versjon da ? Fy flate sier jeg bare !! Screenshottet ved sjøen der er jo rene kunstverket. Kunne sittet ved sjøen der lenge og stirret jeg ihvertfall !

Lenke til kommentar

Det er mange likheter i G3 i forhold til G2 landskapsmessig (fyrtårnet). Musikken jeg har hørt er også i tro Gothic-ånd. PB vil at spilleren skal kjenne seg igjen i universet tross helt ny grafikkmotor, og det er et bra tiltak.

Når det gjelder specs er anbefalt system 2 ghz, 512 mb ram og 128 mb skjermkort. Disse skal seff tas med flere klyper salt, men det gir en indikasjon på at man kanskje ikke trenger neste generasjons pc for å spille.

 

Når det gjelder det at Gothic 2 selv i idag er tungkjørt, har det med at spillet ikke loader. Man har ganske store områder å bevege seg på før man må loade et nytt sted. I tillegg spiser G2 ram, og det har alltid vært et problem. Tenk på det når du avslutter spillet, da henge ofte pc`en litt før man får gjort noe.

 

G3 skal bli større og derfor blir det enda større områder å loade. Loadingen skal bli sjelden, men å ha mye og rask ram tror jeg kan lønne seg.

 

I G2 har man fullstendig frihet, man kan gå hvor man vil, svømme ut til alskens øyer eller bestige fjell, dette skal bli forbedret i G3 iflg PB. Soving og spising skal bli viktigere i G3. Man sover og spiser i G2 også, men der kun som en legende funksjon. Dialogene skal også kraftig forbedres i G3. Alle som har spilt G2 vet at det engelske skuespillerlaget ikke kom fra øverste hylle, og flere ganger gikk de samme stemmene igjen, ofte i sentrale roller.

 

PB har nylig korrigert utgivelsesdato til bare "2006". Før har det stått Q1 2006. Datoen har altså før hatt en tidsramme på 3 mnd, mens den nå er satt opp til 12 mnd. Velger å tolke det som at det kan bli forsinket.

 

Drepte forresten Raven i addonen igår, og det var en god følelse. Men hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar

Kan legge ved litt info fra rpgdot.com. Disse er troverdige og seriøse.

Info fra rpgdot.com

 

Det som er dumt med akkurat dette spillet er at mye av den gode infoen foreligger kun på tysk. Det finnes dog mye på engelsk og norsk, men det beste, intervjuer osv, er ofte på tysk. De babelfishes jeg har prøvd roter rett og slett for mye med teksten.

 

Produktsiden til Gothic 3 hos rpgdot.com

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...