Gå til innhold

GRUER MEG SINNSYKT TIL OPPKJØRINGEN :(


Maimamma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

First things first: Bli kvitt caps i topic!

 

Jah, så var det oppkjøring. Selv hadde jeg ikke prøveoppkjøring, og det fungerte veldig greit. Grunnen var at dersom man gjør det dårlig på prøven, blir man bare enda mer nervøs, og binder seg mer på selve dagen. Bare prøv å slappe av, liker du å kjøre bil så prøv å tenk på oppkjøringen som en vanlig og hyggelig tur. Når du først har kommet i gang har du uansett ikke overskudd til å være verken nervøs eller annet, det lover jeg deg.

 

BTW; jeg stod på første. :)

Lenke til kommentar
En ting som helt sikkert vil hjelpe, er om du hele tiden forklarer hva du gjør og hvorfor du gjør det til sensor. Da får du tankene vekk fra nervøsiteten og heller inn på selve kjøringen.

Kan ikke si meg helt enig i det, men så kan det godt være at jeg hadde en sensor som ikke var særlig prateglad :) Etter å ha snakket med han i ca 15min så sa han følgende til meg: "Skal du prate, eller skal du kjøre bil?" Da skrudde jeg på radioen og snakket minimalt :D

Lenke til kommentar

Er nå ca 9mnd siden min oppkjøring, husker godt at jeg var skikkelig nærvøs, noe det er ingen grunn til! Tenk gjennom det du har lært, sett deg godt til rette og kjør dit eget løp. Glem han som sitter ved siden av deg, kjør behagelig og ta det med ro. Stressing kan du bare glemme! Du skal se at hvis du tar det med ro og tenker på det du har lært, går den tiden veldig fort og du vil stå med glans :p

 

Uansett; Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er nå litt under 1 år siden oppkjøringa mi. Grua meg en god del pga mange historier om forskjellige sensorer her i fredrikstad.

Men tenk på det som en helt vanlig kjøretime som ble nevnt over i tråden. Følg det sensoren sier. Er du usikker på hvor du skal kjøre eller om du ikke hørte hvor er det som regel bare å spørre. Når du da kommer tilbake til der du startet får du nok beskjed om at du stod :thumbup: Så dette går nok bra

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...