Gå til innhold

World of Warcraft - Noen spørsmål før evt. kjøp


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer kjøp av WOW. Men for at jeg skal gjøre dette, så må jeg vite om det er noe for meg.

 

Hvordan er det med samarbeid? Går folk sammen som f.eks. i klaner o.l. for å samarbeide i WOW?

Hvordan er kommunikasjon mellom spillerene? Går det på kun chat eller kan man i tillegg bruke headset?

 

Man kjøper spilletid. Betaler man for fra dato til dato eller er det spilletiden det går på?

Kan man kjøpe spilletid online med visa? (Og jeg betaler ikke "spilletid" til noen av deres kontonr :dribble: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Jeg vurderer kjøp av WOW."

Gjør d, du kommer ikke til å angre :love:

 

"Hvordan er det med samarbeid?"

Samarbeidet foregår på to måter:

1. Over kortere tid gjennom ordinære grupper (max 5) eller raids (>5).

2. Over lengre tid gjennom Guild's, med intern rang etc.. Vanligvis bare tilfeldige spillere som deltar i guilds, men til tider er det mer spesielle guild's med hardcore-gamere.

 

"Hvordan er kommunikasjon mellom spillerene? Går det på kun chat eller kan man i tillegg bruke headset?"

Kun chat, såfremt det ikke finnes en plugin som gir mulighet for mic (da må i såfall medspillere også bruke samme plugin).

 

"Man kjøper spilletid. Betaler man for fra dato til dato eller er det spilletiden det går på?"

En måned i gangen, men det er kanskje like greit - man har lett for å bli hekta og bruke vanvittig mye tid.

 

"Kan man kjøpe spilletid online med visa?"

Jepp, online kan man bruke visa/mastercard. Alternativt kan du kjøpe et "påfyllingskort" i butikken...

Endret av snowbaard
Lenke til kommentar

Kommunikasjon in-game fungerer kun skriftelig. Men er det noen spesielle du vil snakke med mens du spiller går det så klart ann å bruke et eksternt program. f.eks Team Speak eller Ventrilo.

 

Du trenger ikke betale for hver måned, valgene er å betale for 1 mnd, 3 mnd eller 6 mnd, jo mer du betaler for på en gang, jo mere sparer du (Selv om det ikke er den store summen). Husker ikke helt summene i hodet akkurat nå.

Lenke til kommentar
Spille 1 gang i uka? Da er ikke wow noe for deg, å dere wow fanatikere, jeg spill(te) faktisk wow selv, ikke nekt.

 

Man kan ikke spille wow 1 dag i uken, WoW er et spill som tar en del tid. Det går liksom ikke ann å spille det 1 time om dagen.

Opp til lvl 11 kanskje, men etter det går det rett og slett ikkje.

" LFG Maraudon. plz hurry can only play one hour" :D

Lenke til kommentar
Det kreves kanskje en del spilling for å henge med og for at det skal være moro? Jeg har litt begrenset tid. Kommer til å spille 1-2 ganger i uka. Mest sannsynlig kun 1 gang i uka.

lol

 

Jeg hadde samme intensjonen, bare spille av og til.

 

Men så skjer det.

 

Du blir totalt hekta.

 

Wow er simpelthen ikke et spill du spiller av og til.

 

 

imo

 

V

Lenke til kommentar

Det er jo ganske leit for han visst han faktisk har mange andre viktige ting å gjøre, men mister jobben osv pga et spill!:D

 

1-2 timer i uken spill:

 

CS

Warcraft 3

Bilspill

 

Jeg kommer ikke på flere i farten:(

 

Men vertfall, WoW er ikke noe for deg, du vil angre visst du kjøper det og spiller så lite, og du kjøper ikke wow og dropper anre viktige ting.

 

Jeg anbefaler for deg: CS! eller Counter-Strike! samme spillet da:P

 

Ja, det vil passe best for så lite tid, det er ganske gøy å spille, og spiller det i 1-2 timer er akkurat passe også, lykke til:)

Lenke til kommentar

Det som er fint med WoW er at du kan spille en time og fremdeles føle at du har gjort fremgang. Det tar deg lenger tid å bli level 60, men du kan faktisk bli level 60. I spill som f.eks. EQ er dette rett og slett ikke vært mulig uten å spille mange timer sammenhengende.

Lenke til kommentar
Det kreves kanskje en del spilling for å henge med og for at det skal være moro? Jeg har litt begrenset tid. Kommer til å spille 1-2 ganger i uka. Mest sannsynlig kun 1 gang i uka.

www.guildwars.com :)

Bare meg som begynner å bli lei av at alle GW folka henger her?

Han kunne bare spille 1-2 ganger i uka, og face it, da kan han ikke være med i noe guild, drive med raids, og lignende. Og siden genetex anbefalte noen spill han kan spille så sjelden, så slengte jeg like godt på GW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...