Gå til innhold

Mange Problemer med Joysticken på SE telegoner?


Anbefalte innlegg

Har en K700i hatt i 3mnd. Fler som har hørt hatt probleme med at joysticken kutter ut og er lei å få brukt. Min var litt rar her men tok å renset nede i sprekken ved joysticken så det ut som den fungerte bedre igjen. Flere som har erfart dette hjelper å rense joysticken?

Endret av Chief_R-W
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart det hjelper. Akkurat nede i joysticken sammler det seg utrolig mye støv

og kaniner, så dette er klart et svakt punkt. Men alternativet vil eg ikke tenke på ;)

Rensing med q-tips hjelper nok veldig, evnt en tur på verksted.

 

Men nå har eg hatt flere SE telefoner med joystick, T68, T68i, T300, T630 og K750i.

Dette med joysticken har enda ikke vært noe problem for meg.

Lenke til kommentar

Det virker som om at joystickene på de ældre modeller, T68i, T610 og T630 ikke lider af nogen særlige svagheder - heller ikke efter lang tids brug, mens de nyere modeller K500, K700 og til dels K750 efter kun nogle måneders brug har en tendens til at blive mindre responsive...

 

Andre med samme eller andre erfaring...?

Lenke til kommentar
det du sier om at eldre versjoner har bedre joystikk er feil. de er like ille!

 

Sådan har jeg ikke oplevet det! har haft en T68i som blev brugt i 2 år og joysticket på den har der aldrig været problemer med. Og kender til mange andre med denne telefon der heller aldrig har oplevet dette problem.

Derimod er min erfaring fra venner og bekendte med K500 og K700 at disse skulle have mange problemer med joysticket.

Lenke til kommentar

jeg fikk min SE T630 til bursdagen min i fjor.. dvs, jeg har hatt den i ca 11 måneder... men joysticken fungerer snart ikke i det hele tatt :S prøvd og rense med q-tips, men det hjalp ikke no særlig.. leverer jeg inn på verksted blir jeg uten mobil.. det klarer jeg ikke.. noen som vet hvor lang tid det tar eller? :cry:

Lenke til kommentar
Det var derfor k500i gikk ut av produskjon og inn kom k508i...

Hvis du prøver de nyere k750i og w800i, så vil du nok ikke merke dette problemet.

Først, både K500i og K508i gikk ut av produksjon nylig. K508i erstattet ikke K500i, de ble solgt parallellt. K750i har samme problemet.

Lenke til kommentar

Jeg har en T610 nå. Og JS'en min begynte å fuske når den nærmet seg året...kanskje pga at min lille sønn pleide å gå oppi fanget mitt og han trakket ofte på mobben som lå i lommen min. Så på dagen den 1 års garantien gikk ut, sendte jeg den inn til rep som garantisak. Den ble skiftet og alt fungerer nå utmerket. Det e nå et halvt år siden jeg fikk ny JS. Og nå skal jeg snart kjøpe ny mob (K750) så det kan være det samme. Men jeg vil tro at joysticken holder opptil ett år og så kjører man garanti på den..så skal den holde et år til. Når man har hatt en mobil i 2 år så bør man bytte den ut, da den da er totalt avlegs...slik som min er i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...