Gå til innhold

Er du brukt, ubrukt eller oppbrukt?


VegardStr

Er du jomfru?  

754 stemmer

  1. 1. Er du jomfru?

    • Ja
      433
    • Nei
      321


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Jomfru, er 13 år og har ingen planer for øyeblikket om å skaffe meg dame (og om Lightningwolf leser dette, holder han kjeft!).

6000277[/snapback]

Du utfordret meg jo da. Joda nå skal dere høre Commado_Sondre har nemlig fått seg dame i FREDRIKSTAD av alle steder. Til tross for dette har han ikke fått seg NOE. Men dette er jo ikke så rart siden dette var ei dame han har møtt på leir i påska. Han skal også møte nye damer 2 stk i byen i helga.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jomfru, er 13 år og har ingen planer for øyeblikket om å skaffe meg dame (og om Lightningwolf leser dette, holder han kjeft!).

6000277[/snapback]

Du utfordret meg jo da. Joda nå skal dere høre Commado_Sondre har nemlig fått seg dame i FREDRIKSTAD av alle steder. Til tross for dette har han ikke fått seg NOE. Men dette er jo ikke så rart siden dette var ei dame han har møtt på leir i påska. Han skal også møte nye damer 2 stk i byen i helga.

6000377[/snapback]

Argh, kan du aldri holde den svære kjeften din lukket?

Lenke til kommentar
Jomfru, er 13 år og har ingen planer for øyeblikket om å skaffe meg dame (og om Lightningwolf leser dette, holder han kjeft!).

6000277[/snapback]

Du utfordret meg jo da. Joda nå skal dere høre Commado_Sondre har nemlig fått seg dame i FREDRIKSTAD av alle steder. Til tross for dette har han ikke fått seg NOE. Men dette er jo ikke så rart siden dette var ei dame han har møtt på leir i påska. Han skal også møte nye damer 2 stk i byen i helga.

6000377[/snapback]

Argh, kan du aldri holde den svære kjeften din lukket?

6000395[/snapback]

Nei
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...