Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tabeller pleier som regel ikke å ljuge....

men likevel så gjør de det :) Eks: Tottenham.

 

Leverbassenget MYE bedre en Everton ?!? PLEASE! På en god dag, så slår Everton Pool. Tapte noe ufortjent hjemmekampen, spørr du meg...

 

Tottenham? Lyger litt med at de har 4. mest scoret mål, og ligger på 11.

Men de fortjener jo posisjonen sin, etter den latterlige sesonginnledelsen.

 

Everton slår Pool på en god dag? Da skal i såfall Everton ha en sinnsykt god dag, og Liverpool en sinnsykt dårlig.

 

Liverpool er et bedre lag over hele rekka, er muligens bare Arteta som vinner en duell, vist han spiller ving, i en vurdering. Uansett er Liverpool et bedre lag.

Lenke til kommentar
Tabeller pleier som regel ikke å ljuge....

men likevel så gjør de det :) Eks: Tottenham.

 

Leverbassenget MYE bedre en Everton ?!? PLEASE! På en god dag, så slår Everton Pool. Tapte noe ufortjent hjemmekampen, spørr du meg...

 

 

Liverpool er et bedre lag over hele rekka, er muligens bare Arteta som vinner en duell, vist han spiller ving, i en vurdering. Uansett er Liverpool et bedre lag.

De ligger jo likt på tabellen da! *ironi*

Lenke til kommentar

"Da skal i såfall Everton ha en sinnsykt god dag, og Liverpool en sinnsykt dårlig."

 

-Helt uenig, men uansett hva vi skriver om den saken så kommer vi ikke til enighet uansett tror jeg, så velger heller å vente og se. Er vel ikke så lenge til Everton kommer på besøk nå...

 

A wise man once told me, don't argue with fools (short pause) 'Cause people from a distance, can't tell who is who

JayZ

Lenke til kommentar

Everton er et godt lag og det skulle ha vært mer enn 2 - 0 mot Fiorentina for å si det sånn, men marginene var ikke på Evertons side og straffekonken ble meget enkel for Fiorentina. Jeg skjønner ærlig talt ikke at dere synes at dere er så mye bedre enn Everton. Det ville bli gøy å se Liverpool ryke ut av CL og miste 4. plassen i år til Everton, men men dere har jo alltids neste sesong ;).

Lenke til kommentar

Arsenal - Liverpool Jaja, greit nok, kunne ikke vært så mye værre, men jeg er ikke så veldig nervøs egentlig, dette blir kanonspennende hvertfall.

 

Må vel si at Chelsea var klart heldigst med trekningen, Fenerbache er vel det anntatt svakeste laget som er igjen i turneringen

Lenke til kommentar
Jaja, da ble det Arsenal med bortemamp først. Kanskje de værste vi kunne møtt.

Men så må man jo alltids slå de beste eller de som har slått de beste for å vinne Cup.

 

 

Liverpool har vel sjeldent vært heldig i trekninga i CL. Men det syns vel jeg bare fordi jeg er fan :tease:

Lenke til kommentar

På dette tidspunktet vil jeg ikke si det er så ille å møte Arsenal egentlig, har begynt å slurve litt i det siste, men de er så klart skumle. Hadde vært verre med United.

 

Latterlig at det kanskje kan bli Liverpool - Chelsea i semien igjen, kan nesten virke som det er fiksa. :p

 

Edit: Blir spennende å møte Arsenal i tre kamper på rad med kort mellomrom i starten av april hvertfall. Skulle ikke forundre meg om vi vinner CL kampen til sammen og at de vinner PL kampen.. Typisk oss liksom..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Tre kamper mot Arsenal på en uke, fy faen! :D

 

Nei, men trekninga er grei den. Arsenal er et knallag og kanskje det verste vi kunne trekke, men man må slå de beste uansett og vi har veldig gode sjanser til å slå Arsenal, spilte helt jevnt mot dem i år. Nå er jeg enda mer overbevist om at vi går til finalen i år også, ettersom vi møter Chelsea i semien hvis vi vinner. Det er jo tradisjon. :p

Lenke til kommentar
Tre kamper mot Arsenal på en uke, fy faen! :D

 

Nei, men trekninga er grei den. Arsenal er et knallag og kanskje det verste vi kunne trekke, men man må slå de beste uansett og vi har veldig gode sjanser til å slå Arsenal, spilte helt jevnt mot dem i år. Nå er jeg enda mer overbevist om at vi går til finalen i år også, ettersom vi møter Chelsea i semien hvis vi vinner. Det er jo tradisjon. :p

Tung vei det der... Men har faktisk litt trua på at dere kan ta Arsenal. Såfremt dere ikke går på en smell bakover (ikke så sannsynlig egentlig) på Emirates, så tror jeg at det går veien. En ting er sikkert spørr du meg. og det er at Pool kommer til å nette iløpet av 2 matcher på Arsenal. Chelsea blir værre, tror nå jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...