Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, ser ut som jeg tok kraftig feil ang Benayoun. Flott :)

 

Bekymrer meg at vi sliter med å score, håper på ketchup effekt når Cisse og Zenden kommer på besøk. Kan tenke meg det blir noe ala

 

Reina

Finnan-Carra-Hyppie-Arbeola

Yossi-Gerrard-Masch-Riise

Torres-Kuyt

 

Kjipt at Pennant er ute, heldigvis har israeleren vår har prikket inn godformen. Håper at Babel er klar, da Riise ikke har imponert meg i det siste. Aurelio står vel over og får seg kamptrening på 2. laget, vår dårligste mann på Lørdag. Usikker på spissplassen, satser på at Crouch sitter på benken ihvertfall

Endret av KissaMcDuck
Lenke til kommentar

KissaMcDuck: Er enig i lagoppstillingen din. Jeg Håper på å se Babel på venstrekant. Jeg tror at Sissoko kanskje spiller sentralt. Jeg er veldig usikker på spissplassen. Jeg vil se Torres - Kuyt der, men det kan være at Rafa vil spare dem til kampen mot Tottenham på søndag.

 

Torres - Voronin kunne vært spennende.

Lenke til kommentar

Tror mere Faktisk at voronin kommer til og starte den kampen på onsdag.

Voronin og Torres tror jeg.

Lengter etter Harry kewell, har vært bore nå i en evighet:S

Sto på liverpoo.no at han skulle være tilbake etter 10 daga ca.

Men det har stått nå i snart 2mnd. Visst jeg ikke helt tar feil så har han fått en skada når han var frisk fra den første..

Lenke til kommentar
eneste som er sikker på å starte er arbeloa og pennant - de to svakeste spillerne i vår første ellever. vi kunne med fordel ha handlet inn en bedre back i neste vindu. lahm hadde løftet laget.

9611429[/snapback]

Say what? Arbeloa har da virkelig vært en av de bedre spillerne på laget i sesongstarten.. :ermm:

Lenke til kommentar

Fikk The Kopite i dag! :D Ser ut til å være et bra blad, og så med nytt medlemskort og spesialutgave av Pondus. Herlig! :D

 

Edit:

Synes også Arbeloa har gjort sine saker bra så langt, og har spilt seg opp fra i fjor da han var ujevn. Han er jo også den eneste som har spilt alle kamper til nå. Har blitt et bra alternativ til Riise og nå senest Aurelio igjen. Ser også Liverpool.no at han antakelig blir tatt ut i Spanias neste landslagstropp, flott for han. :)

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Sky melder at Steven Gerrard kjørte på en gutt i Liverpool i dag. Gutten skal ha kommet fra det uten alvorlige skader, men skal ha brukket et ben. Dette er ikke bekreftede opplysninger.

 

Omstendighetene rundt ulykken er foreløpig uklare, og vi vil ikke spekulere i hva som har skjedd. Liverpool-kapteinen skal ha kommet gutten til assistanse umiddelbart og meldt fra til ambulanse.

 

Vi vil følge opp saken utover kvelden dersom det fremkommer nye opplysninger.

 

Dette var trist :(

Lenke til kommentar

Oisann, håper det går bra med både gutten og Gerrard mentalt sett.

 

Oppdaterte opplysninger:

 

Sky melder at Steven Gerrard kjørte på en gutt på Merseyside i dag. Gutten (10) skal ha kommet fra det uten alvorlige skader, men skal ha brukket et ben. Dette er ikke bekreftede opplysninger.

 

Ulykken skjedde i Grantham Road, Birkdale, rundt kl 16.15 norsk tid.

 

Gutten skal angivelig ha løpt ut i veibanen og inn i siden på Gerrrards bil. Liverpoolkapteinen skal ha tatt vare på gutten til ambulanse kom, og senere avgitt rutinemessig forklaring hos politiet etter hendelsen. Han skal også ha vært i kontakt med guttens familie.

 

Vi vil følge opp saken utover kvelden dersom det fremkommer nye opplysninger.

Lenke til kommentar
Tror mere Faktisk at voronin kommer til og starte den kampen på onsdag.

Voronin og Torres tror jeg.

Lengter etter Harry kewell, har vært bore nå i en evighet:S

Sto på liverpoo.no at han skulle være tilbake etter 10 daga ca.

Men det har stått nå i snart 2mnd. Visst jeg ikke helt tar feil så har han fått en skada når han var frisk fra den første..

9609219[/snapback]

 

Ser at Harry Kewell har fått egne spesialsko nå også.

http://www.shopnomis.com/uk/DisplayDetail.aspx?which=195

 

The Spark HK07 will be worn by Kewell this season. Matching Liverpool's home kit, and featuring Kewell's name, squad number and a personalised sock liner, this great looking boot commands style and performance! In fact, this stunning boot is packed full of so many features it is hard to know where to begin!

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...