MikeLevy 0 Report post Posted April 24, 2006 Men Jan Åge Fjørtoft som sportslig leder Takk for at det ikke skjedde Liverpool Quote Share this post Link to post
Ballus 132 Report post Posted April 25, 2006 ja, for guds skyld... vi vil ikke bli noe Chelsea! det eneste som trengs er en annen spiss enn cisse! Quote Share this post Link to post
ErlendRU 576 Report post Posted April 25, 2006 Spiller det noen stor rolle hvor pengene kommer fra da? Med nye stadionplaner også så tviler jeg på at det hadde blitt noe nytt Chelsea.. Men Fjørtoft som sportslig leder hadde jeg ikke takla.. Quote Share this post Link to post
Ballus 132 Report post Posted April 25, 2006 Da hadde jeg nærmest gått til streik Quote Share this post Link to post
danno_O 73 Report post Posted May 9, 2006 Huffda, jeg lagde visst en ny post om Liverpool jeg. Søkefunksjonen er jo helt ubrukelig. Jaja, det nærmer seg FA-cup finale! Noen som skal ut på byen å se kampen eller holder dere dere hjemme? Quote Share this post Link to post
ErlendRU 576 Report post Posted May 9, 2006 Er vel ikke tvil om at Liverpool gruser West Ham noe voldsomt. Håper Xabi Alonso rekker kampen! Synd at Luis Garcia ikke er med. Blir også spennende å se hva Benitez gjør til sommeren med tanke på spillekjøp og lignende! 7 nye spillere er jo litt da.. Quote Share this post Link to post
Ol'H 1380 Report post Posted May 9, 2006 Er vel ikke tvil om at Liverpool gruser West Ham noe voldsomt. Håper Xabi Alonso rekker kampen! Synd at Luis Garcia ikke er med. 6069508[/snapback] West ham slo da Tottenham, etter min mening et lag som er like godt som LFC. Ville ikke vært så skråsikker. Quote Share this post Link to post
ErlendRU 576 Report post Posted May 9, 2006 Er vel ikke tvil om at Liverpool gruser West Ham noe voldsomt. Håper Xabi Alonso rekker kampen! Synd at Luis Garcia ikke er med. 6069508[/snapback] West ham slo da Tottenham, etter min mening et lag som er like godt som LFC. Ville ikke vært så skråsikker. 6070541[/snapback] Herregud da mann! Liverpool taper ikke mot West Ham i cupfinalen da! Quote Share this post Link to post
Ol'H 1380 Report post Posted May 10, 2006 Er vel ikke tvil om at Liverpool gruser West Ham noe voldsomt. Håper Xabi Alonso rekker kampen! Synd at Luis Garcia ikke er med. 6069508[/snapback] West ham slo da Tottenham, etter min mening et lag som er like godt som LFC. Ville ikke vært så skråsikker. 6070541[/snapback] Herregud da mann! Liverpool taper ikke mot West Ham i cupfinalen da! 6070563[/snapback] Tror heller ikke det da. Men Arsenal klarte og vinne FA-cupfinalen med 5 skudd på mål ifjor, hvor alle skuddene kom i straffesparkkonkurransen. Quote Share this post Link to post
Schweigaard 719 Report post Posted May 12, 2006 West ham slo da Tottenham, etter min mening et lag som er like godt som LFC. Ville ikke vært så skråsikker. Nice one. Quote Share this post Link to post
Ballus 132 Report post Posted May 12, 2006 jah, vi tror altså at west-ham slår LFC,,, Gud finnes ja, men han er på Liverpool :p Quote Share this post Link to post
TeggY 3 Report post Posted May 13, 2006 Det var da for faen bare så vidt lfc slo west ham, og blodig urettferdig var det også! Quote Share this post Link to post
Ballus 132 Report post Posted May 13, 2006 Ja, det var bare såvidt, men vi vant Quote Share this post Link to post
ErlendRU 576 Report post Posted May 13, 2006 (edited) Hoho.. Det var close, men hvilken rolle spiller det når vi vinner!? Må si at det ikke var verdens beste kamp av Liverpool i dag altså, spesielt Reina og forsvaret. Men Reina gjorde det veldig veldig godt igjen i straffekonken da. Gerrard, hva kan man si? Hvertfall på topp 5 blant verdens beste spillere! Edited May 13, 2006 by ErlendRU Quote Share this post Link to post
Ballus 132 Report post Posted May 13, 2006 Hærlig skudd av Gerrard på overtid! Quote Share this post Link to post
L@sse 0 Report post Posted May 13, 2006 Faen som jeg hater Liverpool, men Gerrard er en fantastisk spiller. Litt ustabil til tider, kanskje, men for et skuddben! Quote Share this post Link to post
danno_O 73 Report post Posted May 13, 2006 Hærlig skudd av Gerrard på overtid! 6095767[/snapback] Jeg skal gifte meg med Stevie G Quote Share this post Link to post
Ballus 132 Report post Posted May 13, 2006 Dette er den døveste lfc-tråden ever! De har nettop vunnet FA-cupen, og det er kommet in en to-tre poster hvor en av dem er en anti lfc-post.. JAAAAAAAAAAAAAA Liverpool vant, selv om jeg ble forbanna på de tabbene Reina gjorde. Men gerrard sitt mål, det var vakkert, han viser sin klasse Liverpool vant på straffekonk igjen! Der er vi uslåelige Quote Share this post Link to post
L@sse 0 Report post Posted May 14, 2006 Dette er den døveste lfc-tråden ever! De har nettop vunnet FA-cupen, og det er kommet in en to-tre poster hvor en av dem er en anti lfc-post.. 6098002[/snapback] Men verdens beste fans er dere? Quote Share this post Link to post
Ballus 132 Report post Posted May 14, 2006 det stemmer for vi bruker tiden mest på å se ¨på laget våres, men allikevel. Det er ganske sløvt! Quote Share this post Link to post