Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper vi får 5mill pund for Cisse. Da er vi heldige. Ettersom vi har solgt Moro for 3, så har vi en del penger. Regner med Rafa får ca 20 av styret, og da er det nok til en god spiss, pluss en god høyreving. Simao er vel mildt sagt overprisa, så jeg håper Benitez ikke følger opp interessen for han. Alves(spania's beste back etter min mening), er jo også en kanditat, men som sagt, han er vel litt mer back enn høyreving.

Når det gjelder spiss, så hadde jeg vært veldig fornøyd om vi hadde fått Defoe.

Rask, god teknisk, pluss at vi slipper det vanlige "må bruke noen år for å venne seg til PL". Med Defoe og Crouch på topp, hadde vi fått et godt spisspar, som utfyller hverandre.

 

SWP er kanskje også lei av benketilværelsen. En stor spiller etter min mening.

 

Pennant er jo også et mulig transferobjekt

Lenke til kommentar

Lyon er interessert i Cissé, Cissé er interessert i Lyon. Forhandlingene starter snart. Hva mer kan man ønske seg? :p Spørs hva som skjer med Carew hvis Cissé går til Lyon da, men hvem bryr seg..

 

Begynt å like Crouch litt i det siste også. Begynt å score så smått også, blir spennende å se hvordan det går med han neste sesong. Likte han ikke noe særlig før på slutten av sesongen. Må uansett kjøpe noen som kan bøtte inn mål i haugevis synes jeg..

Lenke til kommentar
To Liverpool-spillere på scoringslisten i går. I like.

6213362[/snapback]

I denne tråden kan du vel koste på deg en We like istedenfor. I alle fall for min del. :)

 

Lyon er interessert i Cissé, Cissé er interessert i Lyon. Forhandlingene starter snart. Hva mer kan man ønske seg? :p Spørs hva som skjer med Carew hvis Cissé går til Lyon da, men hvem bryr seg..

6215194[/snapback]

Ehm, Cissé blir sittende på benken? :ermm:

Lenke til kommentar

Merkelig at Liverpool-fansen er så kritiske til sin klart beste spiss. Fordelen er vel at United kan kjøpe ham på billigsalg neste sommer når han kommer tilbake fra skade. Det hadde vært artig å se uttrykket på Liverpool-fansens ansikter når han pøste på med mål i United-trøyen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Merkelig at Liverpool-fansen er så kritiske til sin klart beste spiss. Fordelen er vel at United kan kjøpe ham på billigsalg neste sommer når han kommer tilbake fra skade. Det hadde vært artig å se uttrykket på Liverpool-fansens ansikter når han pøste på med mål  i United-trøyen. :)

6270960[/snapback]

 

Klart beste spiss? Det er feil.

 

Dette likte jeg.

Lenke til kommentar
Merkelig at Liverpool-fansen er så kritiske til sin klart beste spiss. Fordelen er vel at United kan kjøpe ham på billigsalg neste sommer når han kommer tilbake fra skade. Det hadde vært artig å se uttrykket på Liverpool-fansens ansikter når han pøste på med mål  i United-trøyen. :)

6270960[/snapback]

Klart beste spiss??

 

 

Nå bør du ro som bare juling!

Lenke til kommentar
Merkelig at Liverpool-fansen er så kritiske til sin klart beste spiss. Fordelen er vel at United kan kjøpe ham på billigsalg neste sommer når han kommer tilbake fra skade. Det hadde vært artig å se uttrykket på Liverpool-fansens ansikter når han pøste på med mål  i United-trøyen. :)

6270960[/snapback]

Mann, Cissè er ikke god...

Owen og Croch som spisspar hadde vært noe :love:.

Lenke til kommentar
Klart beste spiss? Det er feil.

 

Dette likte jeg.

6272602[/snapback]

Mann, Cissè er ikke god...

Owen og Croch som spisspar hadde vært noe :love:.

6274859[/snapback]

Morsomt at Crouch blir skrytt sånn opp i skyene plutselig etter å ha skåret trillingmål mot et i beste fall middelmådig landslag, når han har blitt kalt udugelig av Liverpool-fansen i et helt år. Nå har jeg for så vidt ment hele tiden at Crouch var bedre enn folk påsto, men han er langt fra på Cissés nivå. Det er selvsagt en vanskelig sammenlikning, i og med at Crouch er en helt annen spillertype, men Cissé har et langt større repertoar å spille på enn Crouch. Cissé er på mange måter en komplett spiss; han er en god avslutter, både fra kort og langt hold; han er god teknisk; han er rask; han er god på hodet. Uten tvil Liverpools beste spiss.

Lenke til kommentar
Klart beste spiss? Det er feil.

 

Dette likte jeg.

6272602[/snapback]

Mann, Cissè er ikke god...

Owen og Croch som spisspar hadde vært noe :love:.

6274859[/snapback]

Cissé er på mange måter en komplett spiss; han er en god avslutter, både fra kort og langt hold; han er god teknisk; han er rask; han er god på hodet. Uten tvil Liverpools beste spiss.

6278575[/snapback]

Veit du i det hele tatt hvem Cissé er? Har du noen gang sett han spille? Virker ikke sånn.

Lenke til kommentar
Cissé er på mange måter en komplett spiss; han er en god avslutter, både fra kort og langt hold; han er god teknisk; han er rask; han er god på hodet. Uten tvil Liverpools beste spiss.

6278575[/snapback]

1 av 5 riktig. Ved å si at han har god teknikk er som å skyte seg selv i leggen. Cissé dragninger til høyre, og det er faktisk det eneste han kan teknisk. Vent til neste kamp, og følg med når han skal utfordre. You have my word.

Lenke til kommentar

Sikker på at lag vil ha en Cisse med brukket bein? Tror hvertfall ikke jeg.. Ikke Lyon hvertfall :p Men Houllier ville jo ha han i Liverpool også.. Det var jo han som kjøpte han, ikke Benitez..

 

Håper Benitez henter enten Kuyt eller Defoe.. Pluss en god ving.. Joaquin? :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...