Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bra vi spiller hjemme andrekampen, det kan bli avgjørende. Gruer meg til Nou Camp

7507127[/snapback]

Camp Nou? :)

7508118[/snapback]

Er lov å si begge deler, Nou Camp og Camp Nou det ene er for oss vanlige og det andre er basker-versjonen...

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

likte passningen av pennant til bellamy...den var digg

bra kamp,men for mye sløsing me sjanser

Skrevet

er veldig pent steven gerrard er i form :love: men det kunne godt ha stått 6-0

charlton hadde 2 redninger på streken

og liverpool burte hatt avgjort etter 20min . men samma det de vant og de er i form :love:

Skrevet

Var nervøs på 0 - 1 når Charlton hadde sjangsene sine. Godt at Bellamy og Gerrard fortsetter den gode formen! Bra kamp. Bortebane er ikke det store lengre. (Selv om Charlton ikke er et superlag)

Skrevet

82.min - 0-2: CRAIG BELLAMY - Steve Finnan når Craig Bellamy med en pasning i dypet, og waliseren får sin velfortjente scoring da han banker ballen inn i den bortre nettveggen.

Var nok Finnan ja! :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

tredjeplass da karar, jeg sa jo at vi ikke var i noe trøbbel;)

Skrevet

Og at Arsenal og Portsmouth spilte uavgjort la heller ikke akkurat noen demper på stemningen. :) Nå er vi på tredje med like mange spilte kamper som de nærmeste utfordrerne. Og i morra taper ManU og Chelsea poeng... ;)

Skrevet
Og at Arsenal og Portsmouth spilte uavgjort la heller ikke akkurat noen demper på stemningen.  :)  Nå er vi på tredje med like mange spilte kamper som de nærmeste utfordrerne. Og i morra taper ManU og Chelsea poeng... ;)

7517843[/snapback]

faen at united skal være så sykt langt foran, de må ha en STOR nedgangsperiode for at de skal bli tatt igjen.

Skrevet

Tviler på at vi tar igjen Man Utd nå, da må de ha en voldsom nedperiode og vi må nesten vinne hver eneste kamp fra nå av. Men jeg tviler også på at Man Utd vinner PL i år, jeg har mine følelser av at Chelsea tar bøtta i år igjen.

Skrevet

vi kan kansje vinne vi er 8 poeng bak chealsea. de taper i dag er vi like mange spilt.

chealsea taper 4 kamper og vi vinner som vanlig :dribble: er vi fårbi og da har united tapa 2 av de 4 og da er vi ikke så langt bak;)

Skrevet

Herlig å se at Liverpool er på glid igjen. Ingen umulighet å ta igjen i alle fall et av lagene foran om de driter seg litt ut. Pool kommer til å plukke poeng på poeng framover nå. :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

man u tapte :D:D:D:D:D:D:D:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...