Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig, men det sier nok dessverre kanskje mest om venstrebackene i ligaen. Alonso(vingback) og Rose er vel de som stikker seg ut positivt. Tviler på at dere klarer å hente Mendy forresten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Salah får den fryktede draktnummer 9 som ikke har gitt noen glede eller ære siden Torres. Velkommen?

Gjest bruker-343576
Skrevet

Backene i Premier League kommer til å få kjørt seg godt neste sesong  :evil:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ving med nr9? Teeit

Du er teit.
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det nivået vil man jo ikke nå :p

Skrevet

Det skal godt gjøres også ;)

Har dere vært ryktet til andre venstrebacker enn Mendy? Ser ikke på Mendy som veldig sannsynlig. Jeg tror at brasilianske Telles som spiller på Benfica kunne blitt bra

Skrevet

Salah får den fryktede draktnummer 9 som ikke har gitt noen glede eller ære siden Torres. Velkommen?

Fytte grisen. En høyre ving med nummer 9. Her bommer Klopp. At Liverpool virkelig sårt trenger en nummer 9 bør ikke bety at hvem som helst skal få det draktnummeret.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Har du ikke tro på han? HALLELUJA! da VET jeg at han blir en smash hit!

Skrevet

*en teit drittunge

Hvorfor drar du inn meg i noe som helst, lavmål. Jeg har aldri sagt noe mot deg men jeg visste du hele tiden har prøvd å provosere med dine idiotiske svar etter hver gang jeg har postet. 

Skrevet

Ja, hører dere Daniel og Ibrahimovitch, hvis dere skal diskutere hvem som er teite får dere gjøre det privat. Det finnes absolutt null interesse i å lese hvem som er teite eller ikke. Og hvertfall ikke når dere er så frekke å blande inn andre brukere som leser i tråden. Absolutt lavmål. Hvis dere har et problem kan dere sende en pm.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det skal godt gjøres også ;)

Har dere vært ryktet til andre venstrebacker enn Mendy? Ser ikke på Mendy som veldig sannsynlig. Jeg tror at brasilianske Telles som spiller på Benfica kunne blitt bra

Klopp virker ikke så hypp på Mendes.

Ryktes på Celtic’s 19 åring Kieran Tierney. Hernandez fra Atletico, durmisi fra celta vigo og Jonas Hector. Mest tro på at vi henter Zeca fra Brasil.

Skrevet

Har du ikke tro på han? HALLELUJA! da VET jeg at han blir en smash hit!

Hvis du har tro på Salah som nummer 9 så bør du få deg en annen hobby enn fotball.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...