Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om den er postet, men det ryktes visstnok at dette er tredjedrakta deres:

Aq60TITCAAAokYL.jpg

Uten tvil den feteste liverpool-drakta siden jeg ble fotballsupporter for tusen år siden.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Den er i det minste ikke rosa.

everton-away-shirt.jpg

Skrevet

Fineste hjemmedrakten vi har hatt på lenge. Liker den enda bedre i dag enn i går. Blir kjøp på meg også, men ikke før vi vet hvem som går og hvem som kommer inn.

Skrevet (endret)

I seg selv er den råkul, men JTF96 hever den bare enda mer.

Dog stusser jeg på at Klubb cresten ikke er der.

Edit: Rødfargen virker litt svak på video. Men er nok en del av retroen. Må uansett ha den i hendene for å gi en endelig vurdering.

Så langt har jeg Skrtel, Kelly og Pacheco. Er så mange som frister å trykke på nå, men egentlig bør Lucas stå først i køen.

Endret av guttorm
Skrevet

Neida, det er HJC som er sure. Å stadig reagere så sterkt på små bagateller som de gjør blir som å rope ulv. Om noe burde de være fornøyd med endringen da den er langt mer synlig nå. Tidligere så det ut som en generisk logo-detalj, nå skiller den seg virkelig ut.

• Liker 2
Skrevet

Førstedrakta er jo den fineste Liverpool har hatt på mange år, og den tredjedrakta (hvis den blir slik) er jo hysterisk stygg. Ser ut som om nærmeste blinde person har gått amok. Den er så schtøgg at den er kul faktisk.

• Liker 1
Skrevet

Likte den nye stilen jeg :)

Noen som har sett den nye drakten til United?

Tror jeg hadde begått selvmord hadde jeg vært United supporter og ble spurt om å bruke den, he he

• Liker 1
Skrevet

Egentlig fryder det meg litt om United vinner gullet.

Godt å se at det er mulig å få til noe uten å bruke milliarder av kroner på spillere.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Perfekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...