Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faenmeg fuckings på tide. De har tapt store penger på Liverpool, og blir pissa på i retten. Jeg ler meg skakk ihjel av taperne.

Når styremøtet i kveld er ferdig, er Liverpool i andre hender. :D For en dag!

GET THE FUCK OUT!

Så får vi starte arbeidet H&G ikke gjorde - å sikre klubben en fremtid.

Skrevet

Slik jeg har forstått det så vil NESV brenne mer for klubben. Slik som de gjorde/gjør for Red Sox. Mens Lim bare ser en god forretning i handelen siden engelsk fotball var populært i Asia.

Skrevet

69836_157790920919592_118450714853613_343602_7426412_n.jpg

Herlig å se sånne bilder av ledelsen. Fint å se litt følelser foruten det vanlige grå, formelle "vente og se"-drittsnakket.

TOM & GEORGE ARE OUT! TOM & GEORGE ARE OUT!

Skrevet

En fantastisk dag for liverpool supportere og for en viktig og deilig seier dette var!

Nå er det bare å glede seg til morgendagens nyheter hvor vi forhåpentligvis får lese om at et eierskifte i Liverpool har trådd igang!

You´ll Never Walk Alone!

Skrevet

Faen så digg, satt på forelesning og oppdaterte Twitter og diverse live-coverages til den store gullmedalje. Herregud så deilig det er å være kvitt de to forbanna idiotene. Helt innforjævlig fortjent at de endte opp som de største taperne til slutt. Artig at de fikk slengt på noen mill i saksomkostninger oppå det hele.

Forhåpentligvis kan klubben nå begynne å bevege seg i riktig retning igjen.

Skrevet

Når det er slike scener og bilder som det er i dag, er det fler enn meg som tenker at det har foregått LITT mer på bakrommet siste året enn det som er kjent i media?

Skrevet

Tror det er ganske mye som har fåregått som ikke tåler dagens lys. Har vært en maktkamp utenom det vanlige.

John Henry har ankommet styremøtet.

Hvor blir du oppdatert?

RAWK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...