Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal veldig mye til, ikke bare må vi vinne alle resterende selv, men vi er også avhengig av kraftig hjelp fra motstanderne. Så troen er liten, men teoretisk mulig er det. .no hadde en sak i går hvordan det kan skje:

Man City v: Man Utd (H) 0 poeng, Arsenal (B) 0 poeng, Aston Villa (H) 1 poeng, Tottenham (H) 1 poeng, West Ham (B) 3 poeng. Totalt 5 poeng.

Tottenham v: Chelsea (H) 0 poeng, Man Utd (B) 0 poeng, Bolton (H) 3 poeng, Man City (B) 1 poeng, West Ham (B) 1 poeng. Totalt 5 poeng.

Liverpool v: West Ham (H) 3 poeng, Burnley (B) 3 poeng, Chelsea (H) 3 poeng, Hull (B) 3 poeng. Totalt 12 poeng.

Aston Villa v: Portsmouth (B) 3 poeng, Hull (B) 1 poeng, Birmingham (H) 3 poeng, Man City (B) 1 poeng, Blackburn (H) 3 poeng. Totalt 11 poeng.

Slår dette til vil Liverpool ende på 68 poeng fulgt av Man City på 67 poeng og Tottenham og Aston Villa på 66 poeng.

Klart, umulig er det ikke. Det er godt mulig City taper mot Arsenal og spiller uavgjort mot Tottenham og Villa, og at Tottenham taper mot Chelesa og Man Utd er også mulig. Men som vi ser er det veldig mange resultat som skal gå vår vei foruten oss selv, blant annet må nesten alle de "interne fjerdeplass-kampene" ende uavgjort.

Jeg har forlengs innstilt meg på at fjerdeplassen er ute, men begynner resultatene å gå med oss kan vi heller begynne å håpe. Hadde vi greid å slå Birmingham og Fulham, kamper som skal vinner, hadde vi hatt en god sjanse. For ikke å snakke om alle andre drittkamper vi har spilt i år, men det er en annen sak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha, dere har nå muligheten til å få en siste glede mot slutten av sesongen. Slår Tottenham Chelsea i kveld (noe jeg ikke tror btw), kan Liverpool "legge" seg mot Chelsea og gi dem ligagullet på bekostning av oss 1.mai. Haha, det kommer GARANTERT til å bli scenariet.

Er spent på hvilket lag Rafa hadde sendt ut da :p

Endret av Game
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Haha, dere har nå muligheten til å få en siste glede mot slutten av sesongen.

Spiller nå i semifinalen i verdens første Europaleag-cup noensinne.

Og ja, Rafa skal dive så det jommer om\når 4.plassen blir out of reach.

Lucas spiller nok keeper.

Skrevet

Han er sikkert bedre som keeper enn han er som midtbanespiller, så det hadde ikke gjort noe.

Semifinale i tuttifrutticupen er ikke mye til glede, men bevares.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Bedre enn ingenting.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Bedre enn ingenting.

Tar kvarten i CL over 4 EL gull! Enkelt!

Edit: Men eg regner med du mente Liverpools "ingenting"... ;)

Endret av Jotun
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Bedre enn ingenting.

Tar kvarten i CL over 4 EL gull! Enkelt!

Du har aldri vært spesielt smart heller da. :tease:

Skrevet (endret)

Haha, dere har nå muligheten til å få en siste glede mot slutten av sesongen. Slår Tottenham Chelsea i kveld (noe jeg ikke tror btw), kan Liverpool "legge" seg mot Chelsea og gi dem ligagullet på bekostning av oss 1.mai. Haha, det kommer GARANTERT til å bli scenariet.

Akkuratt som Man Utd har noe flere pokaler i år å skryte over? PL blir det ikke. Vinner vi EL så er det 10 ganger bedre enn mikkemus trofè.

Endret av Pirja
Skrevet

Lynet kaller kona meg Daniel. Men det er av litt andre grunner.......

Vinner vi EL så er det 10 ganger bedre enn mikkemus trofè.

Hvorfor sammenligner du LC med EL? EL bør sammenlignes med CL, og kvarten i CL >>>>>>> Seier i EL.

Ingen som legger merke til den andre "cupen" engang...

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Lynet kaller kona meg Daniel. Men det er av litt andre grunner.......

Antar det er pga dine sengekunster. ^^

Skrevet

Semifinale i tuttifrutticupen er ikke mye til glede, men bevares.

Dette er noe vi her i Norge tror, og spesielt på dette forumet.

Se på hvordan Hodgson og Benitez prioriterer EL foran PL. Samtidig er det smekkfult på Anfield i EL kampene. Ser også at engelske medier har MASSE stoff om EL kamper der engelske lag er med.

Føler det er veldig subjktivt om hvor høyt man setter EL. Tror samtidig vi i Norge bare mener at det finnes to trofeer. FA cupen er mye større en vi tror, og EL er mye større en vi tror.

Leser jo at fans lister opp alle trofeer når de snakker om alt klubben deres har vunnet. Tenker da på Charity Shield & Europa-SuperCup. Dette er "pokaler" men de avgjøres etter en kamp. For meg blir det da rart at så mange latterligjør EL men fremhever alle CS og E-SC laget sitt har vunnet. :hmm:

Skrevet (endret)

EL sikkert veldig stas for de lagene som ikke har ambisjoner om å vinne CL. Det er jo akkurat som å vinne en B-finale. Klart lag som Fulham prioriterer den cupen, det er jo ikke ofte de har sjanse til å faktisk vinne noe.

@cmyrland: Bromantic er ordet. Vakkert rett og slett.

Endret av Geir M
Skrevet

Altså, jeg likte egentlig bedre å se når Neville ga han en hardass "man klem" men det der er ikke så ille det heller. :D

Scholes var ikke med på det btw, man ser det når man ser videoen. Var Nev som styrte alt der. :p

Skrevet

Synes Liverpool skal ta turen til Sør Arena jeg. Direkte båtforbindelse til England i tilfelle Island finner ut at de skal ødelegge flytrafikken igjen, og vi er garantert en kamp med mange mål :p

Hadde vært moro med en kamp i Oslo igjen, får bare håpe vi får kamp på Ullevaal i så fall. Bislett er ingen fotballstadion...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...