Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fint mål, og veldig mot kampens gang. Der tror jeg en mer klassisk keeper enn Reina à la VDS og Cech hadde reddet, ene og alene pga. mye større rekkevidde. Men alle keepere har sine styrker og svakheter.

Skrevet

Herregud, så utrolig ufortjent. Har NESTEN ikke ord.

Nå må gutta gå ut i andre omgang og virkelig ha troen på at vi kan snu dette, for det kan vi! Bare få i gang cpt. fantastic og gå ut i hundre! Håper virkelig laget har innstillinga og gløden som skal til for å snu dette..

YNWA!

Skrevet

Jeg er på gråten.. Ufattelig trist og urettferdig. Vi må bare gå ut i hundre og helvete i andreomgang og håpe på det beste. Hiv gjerne inn Aquilani og Babel.

Skrevet

Ufortjent passer gost. To sjangser, to mål. Tror på 4-2 seier, men gutta må jobbe skikkelig nå!

Tror avskjeden til Venitez ligger like rundt hjørnet vi ikke snur dette her..

YNWA! :D

Skrevet

Jeg gidder faktisk ikke bli sur før et eventuelt endelig tap. Dette er så ufortjent at det må bare snu. For å se på det positive; Johnson har vert utrolig!

Skrevet

Jeg foretrekker å ha bønna på kant, istedet for babel. Noen jeg kan tenke meg er at Aquilani kommer inn for Lucas i 2.omg.

80-20 i ballpossession, og 1-2 til birmingham. Nærmere kommer man vel ikke ran?

Skrevet
Ufortjent passer gost. To sjangser, to mål. Tror på 4-2 seier, men gutta må jobbe skikkelig nå!

Den sjansen til Benitez da Reina var på bærtur bude ha blitt puttet i mål. Så de har hatt mer enn to sjanser, men fortsatt ganske ufortjent ja.

Tror (dessverre) at dere greier å snu dette. 3-2. Gerrard noen minutter før slutt, og Bønna fem minutter på overtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...