Schweigaard Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Herlig og fortjent seier. Fint å se at noen Man Utd-supportere klarer å vise storsinn i tap.
NyttVisningsnavn Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Hele laget spillte så utrolig bra, og jeg er virkelig fornøyd med Lucas denne kampen. Han sa han skulle takke for tilitten denne kampen, og det gjorde han. Bra innsats av Torres også, selv om han falt lett noen ganger. Jeg er fornøyd med det meste, og ting klaffa sammen for en gangs skyld. Dommeren var både og i dag, og egentlig skal ingen av lagene klage på dømmingen. Kan ikke huske å ha sett Lucas bedre, kjempekamp.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Lucas var god mot United ifjor også, men tror dette var hans beste dag på jobben. Danielzu ist happy!
BaltusBrun Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Flott dag. En perfekt seier, 100 % fortjent. Nå er det bare tilbake på skole med United supportere "Flaks" etc. YNWA!
banansplitt™ Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Utrolig som noen her skal generalisere da. Uansett er det slik at etter et rivaloppgjør så vil det være mye dumt som blir sagt og det vil være mange bitre supportere på det tapende lag. Hadde vi vunnet ville det sikkert vært mye dumt som ble sagt her. Folk ser vel hvor dumt det blir når de har fått roet seg ned. Takk for kampen.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Selfølgelig,men vi får vel lov til å le av de som gjør det fordi? Kan vedde venstrehånda(har lite bruk for dne anyway) at du\de hadde gjort akkurat det samme.
banansplitt™ Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Selfølgelig,men vi får vel lov til å le av de som gjør det fordi?Kan vedde venstrehånda(har lite bruk for dne anyway) at du\de hadde gjort akkurat det samme. For all del, men skriv i hvertfall "noen United-supportere" og ikke "United-supporterne".
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Så vidt jeg har sett så har flertallet av ''united-supporterne'' utlalt at dommern hadde skylda. Ergo blir det korrerkt. Kan si ''noen united-supportere'' makter og ikke skylde på dommeren,men på eget lag\inse at liverpool spilte bedre.
Raste Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Takk for kampen folkens Er mere skuffet over spillerne i dag, og tar egentlig ikke tapet så tung siden jeg var forberedt på det og tenkte på det før kampen i dag. Dessverre så dømte dommeren mere til deres favør i dag, skal da ikke bare skylde på det, men orker ikke å skrive mere utfyllende nå. Så som sagt, takk for kampen
Sir Game Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Takk for matchen guttær. Laget deres tok en fullt fortjent seier. Kudos til dem for nok en innsatskamp av de sjeldene, noe bare Liverpool klarer. Det viser sjel å slå et lag som på papiret er bedre såpass fortjent. United var elednig, mye av æren skal Liverpool ha.
Larsemão Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Så vidt jeg har sett så har flertallet av "united-supporterne" uttalt at dommern var ræva, ikke at han hadde skylda.
banansplitt™ Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Så vidt jeg har sett så har flertallet av ''united-supporterne'' utlalt at dommern hadde skylda. Ergo blir det korrerkt. Tull. Alle er skuffet over fløyteblåseren da han, in fact, var elendig. Det jeg ser veldig mange påpeke derimot er at det ikke er dommerens skyld at vi tapte.
Jørgen Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Dommeren var dårlig, dere vant fortjent, men det er bittert. Gratulerer med seieren og vi sees på Old Trafford. Glory Glory Man United!
guttorm Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Takk for kampen gutter. Litt rar følelse egentlig. Altså jeg tror faktisk seieren i seg selv er mye viktigere enn å slå rivalen selv om det er en mega bouns. Som Jefe oppsummerer, laget fungerer igjenn, Carra er utvilsomt back. Det var veldig jevnt i første, men dere var svakere i andre. Kudos til Sar for redningen, om man ser målet ovenfra viser det hvor mye til høyre han stod, forsatt klarte han å rekke krysse på andre siden. Sinnsykt. Må nevne Masche, Carra og Kuyt i dag. Kuyt jobber noe sinnsvakt, selv om han har noen svake berøringer er han veldig god i dag. Mascherano er fantastisk på midten, kan ikke huske sist jeg så ham så i slaget. Dustete rød kort, men men. Carrager er tilbake, takler så det ryker, i overkant til tider. Kan finne noe å klage på i dag også jeg. Når United trykker på utnytter vi det veldig dårlig, ikke før Goggen putter på slutten. Møkkadommer!
Jefe Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Mascherano er fantastisk på midten, kan ikke huske sist jeg så ham så i slaget. 07/08 sesongen da Alonso gikk skadet store deler av året. Han er virkelig tilbake slik vi husker han. Var absolutt glimrende i dag. Lurer på hvor mange km han sprang.
Smågal Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 fAEN så deiliggggggg!!!!!! MOM for meg er lucas carra johnson torres og reina! velg og vrak, lucas var STOR i dag. Torres pissa på ferdinand denne kampen, og vidic forrige. Next please.
Zoni Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Så sinnsykt deilig å slå scummers, ingen ting som er bedre enn å slå den ufyselige møkkagjengen. Snart kommer der en kjekk liten prins vandrende, nå er sesongen på rett spor igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå