Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

*fjernet video*

EDIT: Var litt for rask på avtrekkeren der. LA ikke merke til scum merket før jeg postet.

Endret av MagnusW
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe, Rafa forbanna på landslagsfotballen som vanlig. (ikke vinduet over).

Uff, the s*n i hjørnet, ta den bort.

Endret av guttorm
Skrevet (endret)

Henger du på the s*n tv eller?

Edit: anyways. Jævlig synd at Gerrard(mest sannsynlig) og agger mister kampen mot tottenham. Benny bak Torres? Har ikke klokketro på det..

Endret av Smågal
Skrevet

Synes at han fungerer best i midten og på høyrekant.

Dette får vi se på søndag.

Reina

Johnson - Carra - Skrtel - Insua

Masch - Lucas

Kuyt - Gerrard - Riera

Torres

Tror altså Gerrard blir klar i siste sekund slik vi har sett mange ganger før. Hvis ikke, så blir det Bønna inn, får å få Stevie klar til onsdag hvor det er en ny kamp igjen.

Skrevet

Gleder meg veldig til å se Aquilani i aksjon faktisk, håper han blir bra av skaden så fort som mulig. Blir også spennende å se Johnson som sannsynligvis starter mot Spurs.

Kan knapt vente på å se PL og CL fotball igjen :dribble:

Skrevet
Synes at han fungerer best i midten og på høyrekant.

Dette får vi se på søndag.

Reina

Johnson - Carra - Skrtel - Insua

Masch - Lucas

Kuyt - Gerrard - Riera

Torres

Tror altså Gerrard blir klar i siste sekund slik vi har sett mange ganger før. Hvis ikke, så blir det Bønna inn, får å få Stevie klar til onsdag hvor det er en ny kamp igjen.

No sånnt' ja. Håper Lucas presterer like godt forover!

Skrevet

Jeg håper å tror det blir 3 poeng mot Spurs. Viktig å vinne den kampen for å få opp selvtilitten til gutta og vise at vi er sterke! Hvis Gerrard uteblir, så tror jeg ikke det er krise. Mye viktigere å få to rutinerte stoppere på plass. Jøden kan gjøre en god jobb bak Torres, det har vi alle sett før.

Skrevet

Hvor mye skal dere i så tilfelle bruke på en back - up? Dere får neppe en like god back - up som Voronin til £6M, i tillegg er han villig til å prøve å kjempe seg inn i start - elleveren. Dere får ikke en klassespiller som er villig til å sitte benk for Torres.

Skrevet (endret)

Synes den siste artikkelen på .no virker positiv. At det var mye tull fra legene i Roma og at situasjonen er endret nå. Får håpe det stemmer og at vi gir Aqui den tiden han trenger til å lege sine sår! Legger han bak seg skadene har vi en juvel.

Edit: Link for latsabber :)

Endret av ErlendRU
Skrevet

Fantastisk video. Fyren som har laget videoen er faktisk norsk, hehe. Selv holder jeg på med en Torres-video selv, men det tar nok fremdeles noen dager/uker før den er klar.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Aquaman

(må innrøme at jeg liker det kallenavnet)

Se filmen hos Youtube

Edit:go go go go go go go go go go go go goooaaal. :D

haha-

Endret av Slettet-D7I5Gr2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...