Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan det går med Nemeth? Han må da snart ha vert borte en måned? Men en knekkt kjeve vil selv Skrtel/Agger kjenne så da betyr det at han blir ute en stund :p

Bare lurer litt på hvordan en sånn kort låneavtale blir når han ble skadet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sant. Ekstremt god på sitt beste, men jeg tror personlig at han vil slite i PL på grunn av at han er såpass svak fysisk. Han hadde også en utsidepasning i begynnlsen av kampen som var en nytelse å se på. Millimeterpresis.

Skrevet (endret)

Pacheco blir bra. Gleder meg veldig til å se han på a-laget i pre-season igjen. Han var jo en av våre beste gjennom flere kamper forrige sommer.

Edit: Han må bli sterkere fysisk ja, men det går ann å ordne.

Endret av ErlendRU
Skrevet (endret)

Men vi burde matche Nemeth og Pacheco til tider. Utd gjør det med welbeck, og Arsenal med wilshere (?).

Edit; Nemeth er vel 20år og burde hvertfall få prøve seg for å få ut potensialet sitt og bli bedre og bedre.

Endret av veldigsaklig
Skrevet
Noen som ser kampen ? Hvordan er den nye islendingen ? :)

Nær å score i begynnelsen av matchen. Redning på strek av en Everton forsvarer, ellers nokså av og på.

Hansen sin tabbe var i Flem-klassen. Kanskje ikke riktig så ille, dog herregud jeg ble sjokka da ballen lå i nettet :p

Skrevet
de vinner komfortabelt 5-0 :)

Håper du tuller nå Rasteplass?

Fulham har ikke vunnet på bortebane, mens vi har vært solide på hjemmebane. Vi burde vinne kampen. :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...