M@R7!N Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Muligens en Orc Shaman/undead priest, men startet nettopp en undead mage som er main alten min nu
Nitrius Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Er Haumarush server som skal komme opp i løpet av uken det er snakk om her sant? Tenkte jeg kansje for første gang skulle teste ut horde. Fikk veldig lyst på en Shaman av et slag
silvercrowaxe Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Tenkte jeg skulle prøve horde. Undead Rogue.
mobilfreek Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 vedder på at 70% av classene på realmen blir ud priest
chokke Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 vedder på at 70% av classene på realmen blir ud priest de resterende 30 blir warlock.
Same- Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Jeg tror det blir akuratt som på alle andre servere, masse hunters, rogues, warriors og mages.
j0k3r Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Er det Haumarush som kommer på onsdag det er snakk om her? Tenkte jeg skulle prøve Alliance på den servern.. Gnome Warlock eller kanskje..? Hvertfall en gnome Btw* Noen som er med å lage et Alliance Guil, med folk her på Haumarush?
Solid Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) Hva skal du kalle deg for chokke, og hva heter den nye guilden? Horde guilde, ''Wee Pee in Moonwells'' Hvis jeg gidder, Ud mage, eller Orc shaman. Maybe ud priest. Endret 16. august 2005 av Solid Knight
Digidice Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) wee pee in moonwells ? Leif has entered the building Endret 16. august 2005 av Digidice
chokke Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Er det Haumarush som kommer på onsdag det er snakk om her? Tenkte jeg skulle prøve Alliance på den servern.. Gnome Warlock eller kanskje..? Hvertfall en gnome Btw* Noen som er med å lage et Alliance Guil, med folk her på Haumarush? du blir med i "Life"
j0k3r Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Er det Haumarush som kommer på onsdag det er snakk om her? Tenkte jeg skulle prøve Alliance på den servern.. Gnome Warlock eller kanskje..? Hvertfall en gnome Btw* Noen som er med å lage et Alliance Guil, med folk her på Haumarush? du blir med i "Life" "Life" ??? Er det et alliance guild som noen her på forumet har mekka..?
chokke Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Er det Haumarush som kommer på onsdag det er snakk om her? Tenkte jeg skulle prøve Alliance på den servern.. Gnome Warlock eller kanskje..? Hvertfall en gnome Btw* Noen som er med å lage et Alliance Guil, med folk her på Haumarush? du blir med i "Life" "Life" ??? Er det et alliance guild som noen her på forumet har mekka..? snakker om sola, det er faktisk meg som mekka det . Tror jeg
Sigga Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Ska starte en gnome mage, ja, med stor snurrebart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå